SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pojedyncze pytania - TRENING

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 151103

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 842 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 70932
Czym może być spowodowany ból dolnego odcinka pleców przy wykonywaniu martwego ciągu na prostych nogach? (Staram się pilnować prostych pleców, raczej za nisko też nie schodzę.)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44859 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
a bolą cię mięśnie, czy kręgosłup? To ćwiczenie mocno angażuje prostowniki grzbietu, więc zakwasy w tym miejscu nie są niczym dziwnym. Natomiast w czasie samego ćwiczenia nie powinnaś czuć bólu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 686 Napisanych postów 3283 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34284
A dobrze sciagasz lopatki (kontrola nad odcinkeim piersiowym jest absolutnie konieczna)? Brzuch? Swiadomie ciagniesz dwojkami i pupcia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 842 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 70932
jurysdykcja: Nie potrafię za bardzo odróżnić, czy to mięśnie czy kręgosłup (czy po trochu tego i tego...), ale chodzi właśnie o ból w czasie wykonywania ćwiczenia :/
Tetiszeri: Dwójkami i pupą raczej ciągnę, brzuch też wydaje mi się, że pracuje, ale na łopatki i odcinek piersiowy to nie zwróciłam uwagi. Możesz wyjaśnić to "ściąganie" w tym przypadku? Chodzi o cały ruch czy tylko na końcu przy wyprostowaniu się?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2112
A może zbyt duży ciężar bierzesz na siebie?Proponuję ćwiczyć na mniejszym ciężarze i poprosić kogoś kompetentnego kto zobaczy czy robisz to dobrze.Sama nie będziesz w stanie stwierdzić a jeśli Cię boli to nietrudno o poważniejszą kontuzję.Na Twoim miejscu zaniechałabym samodzielnie wykonywać to ćwiczenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2657 Napisanych postów 26812 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 583566
dariacw
Hej
Mam sporą różnicę między lewym, a prawym udem, L 50 cm P 53 cm. Te 3 cm są głównie w skupisku tłuszczyku w zew stronie uda, z tyłu pod pośladkiem. Właśnie zauważyłam, że pośladki jak do tej pory równe, już takie nie są. Po lewej stronie, ten od szczuplejszego uda właśnie trochę tłuszczyku utracił, i już są nierówne, w biodrach mam 90 cm.
Moje pytanie co zrobić, żeby odchudzić prawe udo. Czy mam na tą stronę robić więcej np wykroków, więcej powtórzeń? Nie chce doprowadzić do sytuacji, że prawe udo bardziej "umięśnie" i nadal będzie nieproporcjonalnie. Poprostu denerwuje mnie fakt, że szczuplejsza lewa strona nadal chudnie, a prawa nic, różnica się pogłębia.
Pozdrawiam

Edit
Jeszcze chciałam tylko dodać, że prawą stronę mam silniejszą, lewa noga, pośladek bardziej czuję że dostają w kość, a prawa nie.


Zmieniony przez - dariacw w dniu 2015-05-22 20:45:13


Polecam wizytę u ortopedy lub fizjoterapeuty i sprawdzenie czy masz równe kończyny oraz czy nie masz jakiś większych przykurczów jakichś mięśni, które mają przełożenie na nierównomierny rozwój.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2657 Napisanych postów 26812 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 583566
nolose
Czym może być spowodowany ból dolnego odcinka pleców przy wykonywaniu martwego ciągu na prostych nogach? (Staram się pilnować prostych pleców, raczej za nisko też nie schodzę.)


Dawałaś filmik z tym ćwiczeniem do oceny?? Bo nie pamiętam.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2112
<<dariacw>>Z tyłu pod pośladkiem z zewnętrznej strony to mięsień dwugłowy uda.Nie wiem ile ćwiczysz ale prawdopodobnie nie zeszłaś z tłuszczyku ale urósł Ci bardziej mięsień po prawej stronie.:)Wszystko się wyrówna nie wiem ile ćwiczysz ale ja tak samo miałam różnicę w bicepsie dość znaczną po dwóch miesiącach ćwiczeń.Po pół roku było wszystko równo.Jeśli chcesz przyspieszyć proces wyrównujący proponuję po każdym ćwiczeniu na uda i pośladki serię z mniejszym obciążeniem na słabszą stronę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2657 Napisanych postów 26812 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 583566
matylda7777
Jeśli chcesz przyspieszyć proces wyrównujący proponuję po każdym ćwiczeniu na uda i pośladki serię z mniejszym obciążeniem na słabszą stronę


To niezbyt racjonalny pomysł.

Przede wszystkim trzeba odkryć przyczynę dysproporcji. A niwelowaniu dysproporcji najlepiej służą ćwiczenia unilateralne - ale w takiej samej objętości, bez preferowania którejś strony.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2112
Dysproporcja jest w każdym z nas.Jedna strona może być znacznie słabsza a to z przyczyn czysto genetycznych lub w wyniku kontuzji z przeszłości złamania itd.Mój biceps prawy pracował lepiej bo ja intuicyjnie znacznie chętniej w życiu łapałam ciężary prawą ręką.Kiedy zaczęłam ćwiczyć mój prawy biceps był znacznie większy.Trener poradził mi żebym na biceps słabszy jeszcze dobijała mniejszym ciężarem.Wszystko jest kwestia tego ile koleżanka nasza ćwiczy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konsultacja techniki wykonania ćwiczeń

Następny temat

[M]pavilna/dziennik