SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pojedyncze pytania - 1001 drobiazgów

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56401

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1514
Ćwiczę siłowo fbw 3 razy w tygodniu - poniedziałek, środa, piątek. Teraz we wtorek i czwartek doszło mi MMA. To zaburzy regenerację czy może MMA dla początkujących podchodzi pod cardio? Jak to połączyć?
W weekendy nie zawsze mam dostęp do siłowni. Dodatkowo wolałabym uniknąć wykonywania ćwiczeń siłowych bezpośrednio przed/po MMA, bo raz, że będę zmęczona i progres będzie słaby, a dwa, że siłownia w godzinach wieczornych jest okropnie zapchana.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587077
Strasznie ciężko coś doradzić bo a nie wiem jaki robisz FBW, b) nie wiem jak wygląda trening MMA. Ogólnie to jeśli ważniejsze jest MMA to można poprzycinać trening siłowy. Jeśli ważniejszy siłowy - to trzeba się zastanowić i może treningi MMA traktować lekko.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 345 Napisanych postów 13207 Wiek 45 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 107945
Wg mnie, "praktyka", śmiało można łączyć trening na siłowni i SW. Zapewne, jak sama to określiłaś, trening dla początkującej nie jest jeszcze zbyt wymagający, polega zapewne bardziej na ogólnorozwojówce, więc sprawdzi się doskonale jako cardio. W późniejszym etapie zresztą też wg mnie niezbędny jest trening siłowy w każdym sensownym SW. Nieraz szykując się do zawodów (szczególnie ostatnie 2 miesiące) łączyłem ze sobą w tygodniu 4 treningi siłowe, do tego 4-5 treningów Karate Kyokushin i jeszcze pracę. Ale to już było ekstremalne i w Twoim wypadku pewnie jeszcze długo nie zaistnieje
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3
Witam , mam pytanie odnośnie białka ,czy do makro wliczamy białko pelnowartosciowe czy równiez dodajemy z masła migdałowego , ryżu, kasz itp Z góry dziękuje za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587077
Ja osobiście skupiam się na białku pochodzenia zwierzęcego, rybach, nabiale, jajkach a reszty zupełnie nie biorę pod uwagę. Niemniej jednak nie ma przeciwwskazań żeby podliczać sobie dokładnie wszystko. To też jest białko i nasz organizm potrafi je przyswajać.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 74
Boże pomóżcie mi no tracę motywacje i nadzieje, w lutym w ciągu miesiąca przytyłam 3kilo od tamtej pory nie jestem w stanie się tego pozbyć, powiedzcie w jakim tempie szczupła osoba traci na wadze? Wazę 58kg 168cm, ćwiczyłam do tej pory 30min aeroby +godzina siłowych plus Ok 1700kcal b113 t60 w180, od dwóch tygodni ćwiczę 60min aeroby i 40min silowe, ćwiczenia średnio 3 dni w tygodniu, moja waga nie drgnęła nawet o pół kilo obwody wciąż takie same ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587077
Aeroby młócone ciągle i w kółko raczej nie są najlepszym narzędziem kształtowania sylwetki. Może skup się bardziej na treningu siłowym, spróbuj wysiłku interwałowego i przyjrzyj się dokładniej swojej diecie i trybowi życia. Sam rozkład makroskładników to nie wszystko - ważne są też ich źródła. Załóż swój temat, wrzuć wypełnioną ankietę, zrzuty diety z dziennika żywieniowego i fotki sylwetki - to będzie łatwiej coś konkretnego napisać/

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 31 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3601
Cześć wszystkim :)

Mam małe pytanko dot. jedzenia. Rzecz w tym, że w moim przypadku trening odbywa się bardzo często pod koniec dnia. Zastanawiam się nad posiłkiem potreningowym, a dokoładniej jakimś substytutem.. nie chcę się na noc za bardzo objadać ale bez 'posiłku' po treningu iść spać to chyba nie najlepsza opcja. W dodatku większość posiłków wpada w ciągu dnia więc na wieczór nie bardzo jest czym szastać :/
Ktoś, coś, jakieś sugestie? :)
Z góry dzięki!


Zmieniony przez - Magnesia w dniu 2017-11-11 15:01:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1023 Napisanych postów 2764 Wiek 34 lat Na forum 321 dni Przeczytanych tematów 231640
Czym mogę zastąpić białko serwatkowe? Niestety go nie toleruję, a czasami ciężko mi dostarczyć w diecie tyle, ile potrzebuje. Szukam jakiegoś zamiennika, może ktoś ma coś sprawdzonego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587077
To raczej białko jest zamiennikiem np. mięsa, ryb, nabiału,. Ale żeby szukać zamiennika białka w prochu to nie słyszałem .


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2017-12-14 15:22:54

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fitnessowa sylwetka a zaburzenia miesiączkowania - część 3

Następny temat

Które hantle kupić?