logo
zamknij zamknij

Poglebienie przysiadu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 300

0 5 0
napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3647
Jak rozpoznac z rozciagnieciem ktorej czesci ciala mam problem? Na filmie mam 5kg krazki pod pietami a i tak jest chyba slabo. Nie chce wykonywac rozciagania lydek czy ud jesli problem jest np. w prostownikach, bo i tak ledwo na silownie starcza wolnego czasu.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3647


napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
Daj film bez krążków . Tu jest ok
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1440 Napisanych postów 34497 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 202139
Dokładnie, tutaj tragedii nie ma. Tylko na końcu delikatnie rotuje się miednica.
Wrzuć bez krążków

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3647
Wlasnie o te rotacje chodzi. Mam dyskopatie dlatego staram sie pilnowac plecow. Jak uda mi sie dzis wyskoczyc na silownie to nagram bez krazkow
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1884 Napisanych postów 34453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 240216
Według mnie za nisko schodzisz i jeszcze luzujesz napięcie w brzuchu żeby dotknąć udami łydek. Osobiście ograniczyłbym zakres ruchu.
napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3647
Przy odtwarzaniu mozna sobie w okienku jakosci zrobic predkosc 0,5x, wtedy dokladniej widac.



napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3647
jakieś sugestie? ciezko sie samemu obiektywnie ocenic
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1440 Napisanych postów 34497 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 202139
Jeśli o mnie chodzi to schodziłbym do poziomu dopuki się ogon nie zaczyna podwijać. Dodatkowo popracował nad rozciągnięciem tylnej taśmy zaczynając od łydek, dwugłowych, pośladkowych i prostowników grzbietu.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1884 Napisanych postów 34453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 240216
Wciąż za nisko schodzisz. Dodjź do momentu w którym tył uda lekko styka się z łydka i wstawaj zamiast to pogłębiać i luzować dolny odcinek pleców. Brzuch ma być cały czas napięty.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1884 Napisanych postów 34453 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 240216
Porównaj oba obrazki i wyciągnij wnioski

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jest OK? [Mój Trening]

Następny temat

Plan treningowy w domu

Żeń-szeń jako wsparcie dla włosów

Chimichurri - argentyńska marynata lub sos do mięs

Wady i zalety treningu full body workout

Kasia Dziurska wraca do Trójmiasta?

Karolina Janowska - ocena sylwetki

Inez Gorońska - jak zostałam Mistrzynią Polski Bikini Fitness

Fit&Tasty - Omlety z daktylami i masłem orzechowym

Mistrzyni na zwolnieniu!