logo
zamknij zamknij

Poglebienie przysiadu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 272

0 5 0
napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3377
Jak rozpoznac z rozciagnieciem ktorej czesci ciala mam problem? Na filmie mam 5kg krazki pod pietami a i tak jest chyba slabo. Nie chce wykonywac rozciagania lydek czy ud jesli problem jest np. w prostownikach, bo i tak ledwo na silownie starcza wolnego czasu.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3377


napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 677 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5489
Daj film bez krążków . Tu jest ok
napisał(a)
georgu Moderator
Ekspert
Szacuny 1374 Napisanych postów 34130 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 187512
Dokładnie, tutaj tragedii nie ma. Tylko na końcu delikatnie rotuje się miednica.
Wrzuć bez krążków

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY" Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3377
Wlasnie o te rotacje chodzi. Mam dyskopatie dlatego staram sie pilnowac plecow. Jak uda mi sie dzis wyskoczyc na silownie to nagram bez krazkow

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1779 Napisanych postów 33434 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230342
Według mnie za nisko schodzisz i jeszcze luzujesz napięcie w brzuchu żeby dotknąć udami łydek. Osobiście ograniczyłbym zakres ruchu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3377
Przy odtwarzaniu mozna sobie w okienku jakosci zrobic predkosc 0,5x, wtedy dokladniej widac.



napisał(a)
boolinek90
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3377
jakieś sugestie? ciezko sie samemu obiektywnie ocenic

napisał(a)
georgu Moderator
Ekspert
Szacuny 1374 Napisanych postów 34130 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 187512
Jeśli o mnie chodzi to schodziłbym do poziomu dopuki się ogon nie zaczyna podwijać. Dodatkowo popracował nad rozciągnięciem tylnej taśmy zaczynając od łydek, dwugłowych, pośladkowych i prostowników grzbietu.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY" Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1779 Napisanych postów 33434 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230342
Wciąż za nisko schodzisz. Dodjź do momentu w którym tył uda lekko styka się z łydka i wstawaj zamiast to pogłębiać i luzować dolny odcinek pleców. Brzuch ma być cały czas napięty.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1779 Napisanych postów 33434 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230342
Porównaj oba obrazki i wyciągnij wnioski

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jest OK? [Mój Trening]

Następny temat

Plan treningowy w domu