Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 576 razy
  • Autor

    Podwyzszone cisnienie

  • contrive
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 110
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: prawie 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2571

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:16

    zgłoś naruszenie

    Witam pisze z prosba o pomoc i wskazowki, zaczalem cykl deki i cypinatu.
    1-10 deka c7d 200
    1-12 cypionat c5d 200
    jestem w 2 tygodniu, od ok 4 dni czuje podwyszone cisnienie, serce mi wali, przeszywa mnie fala cielpa i zimna co jakis czas. Co moze byc tego powodem?? Prosze o pomoc
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:21

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • rudolf00
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 638
    • Wiek: 36 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 7 z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 6909

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:21

    zgłoś naruszenie
    jak to co? koks! ja tez mam podyzszone cisnienie zawsze na cyklu pozdrawiam
    www.sfdmuzyka.cba.pl INIEKCJE
  • e-lite
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 28864
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 212341
    • Status:Ekspert

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:25

    zgłoś naruszenie
    jakich firm masz srodki?
  • contrive
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 110
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: prawie 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2571

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:26

    zgłoś naruszenie
    heh no wiem ze koks tylko serce zaczyna mnie juz bolec powoli;/ a to 2 tydzien dopiero.. moze za szybko reaguje ale wole miec pewnosc. Np Omka na mnie tak nie dzialala.

    Deka grcka
    cypionat unichemu 200/10 ml

    Zmieniony przez - contrive w dniu 2008-06-05 17:27:33
  • e-lite
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 28864
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 212341
    • Status:Ekspert

    Wysłano 05 czerwca 2008 17:52

    zgłoś naruszenie
    na niektorych deka tak wlasnie dziala ze wysadza cisnienie
    ja przy 400mg tyg mialem ponad 150 gorne cisnienie
  • contrive
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 110
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: prawie 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2571

    Wysłano 05 czerwca 2008 18:03

    zgłoś naruszenie
    a to cisnienie bedzie sie podwyzszac wraz ze wzrostem stezenia we krwi?? bo ja miesiac to chyba wybuchne;)
  • e-lite
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 28864
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 212341
    • Status:Ekspert

    Wysłano 05 czerwca 2008 18:11

    zgłoś naruszenie
    zobaczysz sam
  • ZASŁUŻONY
    BadMad
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10217
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 43610
    • Status:Ekspert

    Wysłano 05 czerwca 2008 18:25

    zgłoś naruszenie
    Raczej samo nie przejdzie.
    Po nandroonach mam wieksze cisnienie i bardziej obciazony uklad krazenia niz po tesciach.Po dece w sumie najbardziej chyba
    12 spampostów w suplach i MMA
    15 w odżywianiu
    dlugo dlugo nic...
    DOPING - spampost nr 100 <brawo>
  • contrive
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 110
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: prawie 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2571

    Wysłano 05 czerwca 2008 18:58

    zgłoś naruszenie
    mozliwe calkiem ze przez deke, tak jak pisalem przy omce nie mialem takiego czegos. Sa jakies sposoby zeby to lagodniejsze bylo?? witaminy,potas,magnes,cynk,zelazo i wapno biore co dadac do tego??
  • ZASŁUŻONY
    BadMad
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10217
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 43610
    • Status:Ekspert

    Wysłano 05 czerwca 2008 21:33

    zgłoś naruszenie
    to co napisales plus jak najmniej sodu w diecie,mozesz czosnek w kapsach wrzucic i kapsy omega lub oliwe z oliwek w diecie jesli nie masz,to takie proste sposoby aby choc troche to poprawic,aeroby robisz?
    jak bedzie uciazliwe to musisz isc do internisty i albo uda sie wydebic cos od razu/teraz jest szeroka gama lekow/albo skieruje cie dalej,postarac sie musisz posciemniac ze masz np strsujacy okres nie spisz po nocach i powinien wypisac od reki.
    12 spampostów w suplach i MMA
    15 w odżywianiu
    dlugo dlugo nic...
    DOPING - spampost nr 100 <brawo>
  • contrive
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 110
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: prawie 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2571

    Wysłano 06 czerwca 2008 09:09

    zgłoś naruszenie
    dzieki za pomoc;) zobacze jak to dalej bedzie. pozdrawiam