SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Podciaganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 545

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4855
Siemka, krotko i na temat - jakie cwiczenia na poczatkowa faze podciagania? Mam problem z nia, na samym dole jest ciezko a juz troche wyzej idzie jak po masle. Co byscie polecili?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6245 Napisanych postów 100745 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 971530
mozesz się wspomóc tasmami oporowymi, a tak to siły musisz ogólnie nabrać, mozesz też negatywy robić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 91 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2026
Wchodzisz na stolek i opuszczasz sie najwolniej jak potrafisz, i znowu na stolek i znowu opuszczasz sie najwolniej jak sie da.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 45953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 469066
Taśmy wspierają najbardziej koniec ruchu chyba, że złożysz je tak, że na początku ruchu będą w lekkim naciągu i będziesz wykonywał tylko początkowy zakres ruchu z mocną pracą łopatkami.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44032 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Siłę mięśni buduje się podczas jak najwolniejszego opuszczania i tą drogą bym szedł. Poza tym zwis sobie poćwicz i "ściąganie" łopatek (najlepiej w chwycie młotkowym) bo to bardzo ważny element podciągania na drążku. Fajnie by też było gdybyś wykorzystał nakładki np. silikonowe zwiększające średnicę chwytu - coś takiego http://gym4.pl/product-pol-245-FAT-GRIP-GRIPZ-NAKLADKI-SZTANGI-GRYF-HANTLE-gripts.html. 






Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 09:29:39
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 45953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 469066
Na tym etapie nie ma sensu wprowadzać do treningu fat gripz skoro z podstawową formą są problemy z wykonaniem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44032 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
W sumie to masz rację. Za bardzo pisałem patrząc przez pryzmat swojego treningu...

W takim razie zostają zwisy i ściąganie łopatek oraz skupianie się na fazie opuszczania (jak najwolniejszy 3-4 sekundy ruch) np wykorzystując jakieś podwyższenie czy podparcie dla nóg. Ja bym te dwa elementy szlifował.


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:25:56
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2234 Napisanych postów 45953 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 469066
Fat grips faktycznie się fajnie sprawdza przy podciaganiu ale już trzeba się nieźle podciągać bo gripzy nieźle utridniają zwłaszcza chwyt

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44032 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Teraz doczytałem, że chodzi o początkowa fazę podcigania. W takim razie skup się na łopatkach (właściwe "spięcie") i szybkim ruchu do góry, zatrzymaniu a później powolne opuszczanie do pełnego zwisu. I jeżeli masz możliwość to chwyt młotkowy na szerokość barków.

Tu masz podobny temat - http://www.sfd.pl/podciąganie_na_drążku__jak_zacząć_od_zera_-t455436.html


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:49:14
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2743 Napisanych postów 39258 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 299932
A ile razy się podciągniesz ?

Jakaś martwa strefa w ruchu zawsze będzie. Ja o ile od samego dołu do połowy to i z 85kg u pasa jestem w stanie sie ruszyć to z dociągnięciem brody do drązka jest największy problem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na redukcje

Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Legalne biszkoptowe "Rafaello" Legalne biszkoptowe "Rafaello" Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Dwayne “The Rock” Johnson - szczerze o dzieciństwie i walce z depresją Dwayne “The Rock” Johnson - szczerze o dzieciństwie i walce z depresją Mini tarty a'la twix Mini tarty a'la twix Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“