SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Podciaganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 604

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 139 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6458
Siemka, krotko i na temat - jakie cwiczenia na poczatkowa faze podciagania? Mam problem z nia, na samym dole jest ciezko a juz troche wyzej idzie jak po masle. Co byscie polecili?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7589 Napisanych postów 106768 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1236717
mozesz się wspomóc tasmami oporowymi, a tak to siły musisz ogólnie nabrać, mozesz też negatywy robić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 95 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2275
Wchodzisz na stolek i opuszczasz sie najwolniej jak potrafisz, i znowu na stolek i znowu opuszczasz sie najwolniej jak sie da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
Taśmy wspierają najbardziej koniec ruchu chyba, że złożysz je tak, że na początku ruchu będą w lekkim naciągu i będziesz wykonywał tylko początkowy zakres ruchu z mocną pracą łopatkami.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
Na tym etapie nie ma sensu wprowadzać do treningu fat gripz skoro z podstawową formą są problemy z wykonaniem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
W sumie to masz rację. Za bardzo pisałem patrząc przez pryzmat swojego treningu...

W takim razie zostają zwisy i ściąganie łopatek oraz skupianie się na fazie opuszczania (jak najwolniejszy 3-4 sekundy ruch) np wykorzystując jakieś podwyższenie czy podparcie dla nóg. Ja bym te dwa elementy szlifował.


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:25:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
Fat grips faktycznie się fajnie sprawdza przy podciaganiu ale już trzeba się nieźle podciągać bo gripzy nieźle utridniają zwłaszcza chwyt

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Teraz doczytałem, że chodzi o początkowa fazę podcigania. W takim razie skup się na łopatkach (właściwe "spięcie") i szybkim ruchu do góry, zatrzymaniu a później powolne opuszczanie do pełnego zwisu. I jeżeli masz możliwość to chwyt młotkowy na szerokość barków.

Tu masz podobny temat - http://www.sfd.pl/podciąganie_na_drążku__jak_zacząć_od_zera_-t455436.html


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:49:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
A ile razy się podciągniesz ?

Jakaś martwa strefa w ruchu zawsze będzie. Ja o ile od samego dołu do połowy to i z 85kg u pasa jestem w stanie sie ruszyć to z dociągnięciem brody do drązka jest największy problem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na redukcje