SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Podciaganie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 515

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4834
Siemka, krotko i na temat - jakie cwiczenia na poczatkowa faze podciagania? Mam problem z nia, na samym dole jest ciezko a juz troche wyzej idzie jak po masle. Co byscie polecili?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5453 Napisanych postów 97466 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 828144
mozesz się wspomóc tasmami oporowymi, a tak to siły musisz ogólnie nabrać, mozesz też negatywy robić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 74 Wiek 23 lat Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 1495
Wchodzisz na stolek i opuszczasz sie najwolniej jak potrafisz, i znowu na stolek i znowu opuszczasz sie najwolniej jak sie da.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 44063 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397011
Taśmy wspierają najbardziej koniec ruchu chyba, że złożysz je tak, że na początku ruchu będą w lekkim naciągu i będziesz wykonywał tylko początkowy zakres ruchu z mocną pracą łopatkami.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 203 Napisanych postów 1537 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 26459
Siłę mięśni buduje się podczas jak najwolniejszego opuszczania i tą drogą bym szedł. Poza tym zwis sobie poćwicz i "ściąganie" łopatek (najlepiej w chwycie młotkowym) bo to bardzo ważny element podciągania na drążku. Fajnie by też było gdybyś wykorzystał nakładki np. silikonowe zwiększające średnicę chwytu - coś takiego http://gym4.pl/product-pol-245-FAT-GRIP-GRIPZ-NAKLADKI-SZTANGI-GRYF-HANTLE-gripts.html. 






Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 09:29:39

>>> Człowiek poznaje siebie, dopiero gdy pozna własne granice.

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 44063 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397011
Na tym etapie nie ma sensu wprowadzać do treningu fat gripz skoro z podstawową formą są problemy z wykonaniem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 203 Napisanych postów 1537 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 26459
W sumie to masz rację. Za bardzo pisałem patrząc przez pryzmat swojego treningu...

W takim razie zostają zwisy i ściąganie łopatek oraz skupianie się na fazie opuszczania (jak najwolniejszy 3-4 sekundy ruch) np wykorzystując jakieś podwyższenie czy podparcie dla nóg. Ja bym te dwa elementy szlifował.


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:25:56

>>> Człowiek poznaje siebie, dopiero gdy pozna własne granice.

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 44063 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397011
Fat grips faktycznie się fajnie sprawdza przy podciaganiu ale już trzeba się nieźle podciągać bo gripzy nieźle utridniają zwłaszcza chwyt

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 203 Napisanych postów 1537 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 26459
Teraz doczytałem, że chodzi o początkowa fazę podcigania. W takim razie skup się na łopatkach (właściwe "spięcie") i szybkim ruchu do góry, zatrzymaniu a później powolne opuszczanie do pełnego zwisu. I jeżeli masz możliwość to chwyt młotkowy na szerokość barków.

Tu masz podobny temat - http://www.sfd.pl/podciąganie_na_drążku__jak_zacząć_od_zera_-t455436.html


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 11:49:14

>>> Człowiek poznaje siebie, dopiero gdy pozna własne granice.

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2413 Napisanych postów 37712 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282247
A ile razy się podciągniesz ?

Jakaś martwa strefa w ruchu zawsze będzie. Ja o ile od samego dołu do połowy to i z 85kg u pasa jestem w stanie sie ruszyć to z dociągnięciem brody do drązka jest największy problem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na redukcje

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein