SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciąganie na drążku problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2623

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 382 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2096
Cześć
Mam problem z podciąganiem na drążku...

Trenuję od roku a od 3 mc zaczałem trening pleców taki jak zaleca forum pierwszy rok treningów czyli:

1. Drążek
2. Martwy ciąg 3x10
3. Wiosłowanie sztangą 4x15
4. Szrugsy 4x15

I tu jest problem wszystko jest ok jest progres oprócz drążka i teraz uwaga...5 seri po 4 podciągniecia na gumie trx... w tym jedna seria bez gumy. Porażka

Co robię nie tak? Co zmienić jak zacząć naliczać progres w podciąganiu na drążku.

Fajnie rosnę a drążek wtyd...

Dodatkowo mam wrażenie że coś jest nie tak - nie czuję pracy pleców przy wiosłowaniu sztangą a robię to identycznie jak pozostali jak obserwuję.

Gdzie są błędy?


Zmieniony przez - C4-C3 w dniu 2016-11-08 19:05:02
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 382 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2096
Niestety wyjdzie że mam przerwy 14-16 dni :/ nie lubie takich przerw bo odrazu łapię stresy że tracę to co osiągnąłem do tej pory w swojej sylwetce :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6497 Napisanych postów 62289 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777520
Ale tak w ciemno to ciężko powiedzieć co robisz nie tak. Musiałbyś nagrać filmy i wrzucić je tutaj do oceny wówczas można powiedzieć co robisz nie tak a zapewne leży technika wykonania.