Temat został odczytany 1993 razy
  • Autor

    Podciąganie na drążku, jak poprawić osiągi?

  • regler
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 143

    Wysłano 1 X 2008 15:09

    zgłoś naruszenie
    Witam. Otóż mam pytanie jak trenować podciąganie na drążku by poprawiać efekty? Już tłumacze o co mi chodzi, mój problem jest nieco skomplikowany gdyż trenuje podciąganie od 5 lat i wydaje mi się że prawie wogóle nie posunąłem się do przodu. Ważę 90 kilo i robię 12 podciągnięć podchwytem, trenuje systematycznie a nie ruszyłem tej granicy, próbowałem różnych metod treningu np. robić 3 serie na maksa w odstępach 3 minutowych, bądź mniejszą ilość powtórzeń w większej ilości serii z krótszymi przerwami. Mimo mojej zaciętości i zawziętości w treningu nic nie daje efektów. Prosił bym o jakieś wskazówki jak trenować by moje osiągi się ciągle poprawiały?
    0
  • Mariosz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 27
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 2832

    Wysłano 1 X 2008 15:29

    zgłoś naruszenie
    Popróbuj nachwytem/neutralnym, pocwicz z obciążeniem. Zmień coś :)
    0
  • buckshot
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 265
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 1625

    Wysłano 1 X 2008 15:46

    zgłoś naruszenie
    trenujesz tylko podciaganie?
    0
  • regler
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 143

    Wysłano 1 X 2008 15:50

    zgłoś naruszenie
    Swojego czasu trenowałem intensywnie większość partii, robię pompki, od niedawna ćwiczę hantlami 2x20 kilo, szczególnie rozbudowane mam udo 63 cm obwodu, robię przysiady na jednej nodze, wznoszenia na palce, brzuszki, pompki w staniu na rękach, pompki na jednej ręce
    0
  • regler
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 143

    Wysłano 1 X 2008 15:56

    zgłoś naruszenie
    Jak ma wyglądać to obciążenie przy podciąganiu, próbowałem kiedyś z plecakiem ale paski blokują ruchy ramion i nie da się robić ćwiczenia w pełnym zakresie ruchu, a wytrzymałość plecaka to góra 10 kilo bo potem paski zaczynają się urywać. Znasz może jakąś metodę zamocowania i jakiego typu ciężaru do ciała?
    0
  • buckshot
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 265
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 1625

    Wysłano 1 X 2008 16:11

    zgłoś naruszenie
    sa specjane pasy do zawieszania obciazenia
    0
  • Skerx
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 9942
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 51881

    Wysłano 1 X 2008 16:28

    zgłoś naruszenie
    A jak nie masz specjalnych pasow to wystarczy na nogi zalozyc. Troche inwencji tworczej.
    Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

    Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.



    0
  • L3m0n
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1624
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 10473

    Wysłano 1 X 2008 17:13

    zgłoś naruszenie
    albo plecak i w plecak napakować żelastwa .
    Sporo ma gorzej, większość ma lepiej do tego dążę.
    0
  • 2lempik3
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 86
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 3462

    Wysłano 1 X 2008 20:57

    zgłoś naruszenie
    możesz robić tez podciąganie nachwytem za głowę
    0
  • Gwjazdor
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6529
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 36902

    Wysłano 1 X 2008 21:36

    zgłoś naruszenie
    Pas (im szerszy tym wygodniej, ale każda przesada niedobra), do pasa przywiązana linka (odpowiednio mocna) z podczepionymmi talerzami. Ja tak robię i chwalę sobie to. Lub tak jak poprzednicy - zamocowane do nóg.
    Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti
    0