SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Podciąganie - walka o pełen zakres ruchu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1204

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1643 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16467
Osobiście radziłbym jednak zaczynać od martwego ciągu.
Martwy ciąg na początku --> więcej siły na wykonanie ćwiczenia --> większy wycisk podczas tego ćwiczenia --> większa odpowiedź hormonalna --> większy progres siłowo-masowy. Martwy ciąg nie jest ćwiczeniem sensu stricte na dół pleców, jak niektórym się wydaje - on jest ćwiczeniem na dosłownie całe ciało.
Na Twoim miejscu robiłbym trening taki:
5 serii martwego
4 serie podciąganie(i tutaj uwaga, tylko prosty drążek, żadnego łamanego cholera-wie-czego, prosty drążek, nachwyt, szerokość chwytu dobrana pod swoją wygodę, ale najlepiej nieco szerzej niż barki)
4 serie wiosła sztangą(i tutaj też bym radził nachwytem)

Dla mnie by to było za mało, ale nie mam pojęcia jak regeneruje się Twój organizm, więc przyjąłem tradycyjną intensywność.

I teraz co bym robił na Twoim miejscu z podciąganiem - podciągasz się tyle ile dasz radę normalnie. Gdy już nie masz siły podciągać się normalnie - to robisz negatywy, tak jak opisałem wyżej. Na mnie to działało gdy nie miałem siły się podciągnąć i mogę raczej polecić. Z treningu na trening powinno to "zwykłe" podciąganie iść coraz lepiej, aż w końcu cały trening we wszystkich seriach będziesz mógł podciągać się sam.

Zmieniony przez - Granathar w dniu 2011-06-11 23:41:51
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 608
Dzięki. Tak też zrobię, tylko dołożę jeszcze jakieś ćwiczenie na koniec treningu. A z tym podciąganiem to ma być tak:
np. 4 serie po 8 powt i gdy już zrobię 2,3 powt to te 5-6 pozostałych powtórzeń dokończyć negatywnymi?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1643 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16467
Tak, nie widzę w sumie powodu dokładać jeszcze jednego ćwiczenia. Wszystkie 3 podstawy już są.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na rzeźbę i trening na masę, warto?

Następny temat

Proszę o pomoc

Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light