SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163572

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1572 Wiek 105 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9512
witam znakomitego zawodnika i gratuluje sukcesow
mam kilka pytan:
w czasie robienia masy spozywam gainery,niestety rosnie mi tez niechcialny tluszczyk na brzuchu a i takze czesto mam jakis wzdety brzuch,nie wiem od czego,czy jakis skladnik moze zle na mnie dzialac?
spozywam je pomiedzy posilkami wg zalecen producenta
druga sprawa jest bialko
pisales ze mozna je spozywac po posilku lub w trakcie-moglbys podac nazwe?
i kolejne-jakie suple bys polecil w cyklu na mase-do kwoty ok.300 zl miesiecznie
nastepne:jaki srodek uzywasz przed zawodami zeby wyciagnac wode spod skory?pytam poniewaz chcialbym sprobowac swoich sil w debiutach
pozdrawiam

moc i sila

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 203 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5312
Dzięki za odpowiedź, Tomku.
Podciąganie zawsze mi imponowało, ale priorytetem była masa.
Niestety ostatnio spadłem do wstydliwej czwórki w podciąganiu
Dlatego postanowiłem to zmienić i, jeśli to możliwe, dojść do końca roku do 15 powt.
Nie przygotowuję się do żadnego testu (brrr) , próbuję być lepszy niż jestem

1. Czyli dodatkowo dorzucić na plecy 1xtydzień np. wiosłowanie sztangą 15/12/10/8 ?
Podciągam się na jednym treningu w nachwycie na szerokość barków, na innym treningu między dłonią a barkiem ok. 20 cm odstępu, gdy ręce są na wysokości barków.

2. Bisepsy 1xtydzień 15/15/12/12 ? izolowane?
Barki 9 serii po 3 serie po 15-12 powt. na przód, bok i tył?

3. ok. rozumiem

4. Próbuję podciągać się technicznie, bez jakiś tam wymachów i szarpnięś, raczej średnim tempem przy ruchu w górę i w dół, ze sztywnym korpusem i nogami;
Opuszczam się do wyprostu stawów łokciwych, ale w końcowej, dolnej pozycji nie pozwalam, aby cała ręka, łokieć i barki były zupełnie zluzowane a mięśnie rozciągnięte jak u bezwładnej osoby powieszonej za ręce. Pilnuje, aby wszystko bylo lekko napięte, chociaż w lustrze wygląda jakbym zwisał zupełnie luźno. (No powiedzmy, że mam w zapasie pół cm na maksymalne możliwe wyprostowanie łokcia, a barkom nie pozwalam się rozluźnić)
Czy to dobra technika?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3135
kupilem sobie ostatnio night protein oray perfect when protein jak mam te preparatz stosowac? I jaka bededzie kreatzna lepsza na poczatek monohzdrat czy jabczan?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Koledzy tak na szybciorka powiem ze odpisze po niedzieli bo teraz nie wyrabiam a jak cos to troche fajnie miec w weekend wolne i z dala od kompa.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43236 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Dlaczego Tomku zawodnicy odstawiaja nabial przed zawodami?prosze o fachowa odo z detalami, wiem ze niby zalewa itp. ale dlaczego tak sie dzieje?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
delsterydo??
Co do gainerów to jesli je spozywam to właśnie do posiłków-tak zwiększam kalorycznoś danego posiłku nie spozywam miedzy bo organizm moze potraktowac to jako podjadanie i nie spozytkowany jeszcze wczesniejszy posiłek plus to spowoduje ze ta bomba kaloryczna odłozy sie w tłuszcz a to chyba własnie tak jest u Ciebie.Białko po i tylko po pierwszym sniadaniu lub po treningu 30 minut i na noc-jakie?? dokładnie powiem tak bez okresu szczególnych przygotowań jest to najnormalniejsze 80%protein-czyli Perfect Whey Protein.Gdy zaczynam szykowac forme jest to rano Perfect Whey Protein,po treningu Isolite,a na noc Night Protein.
Co do pozbywania sie wody pod skóra to najpierw trzeba byc odpowiednio odtłuszczonym potem zwiękaszam ilośc wody w ciągu dnia-dodaje preparaty na pozbycie sie wody sa takie suplemeenty nie pamiętam teraz nazwy-oraz ziołowe preparaty i tu z umiarem tak jak urosept tzw. moczopedne,ale to na max 2 tyg przed zawodami i stopniow szczególnie jak odkładam wode na kilka godzin przed startem.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Arakus-doskonale i odpowiednia technika,nie widze tu juz zadnej korekty jest spoko-na biceps nie musi byc izolowane na typowa siłe wręcz przeciwnie wolne cięzary.

Matek-Night na noc i tylko na noc przed snem a Whey w ciagu dnia,rano i po południu.Na początek na mase najlepiej Monohydrat i tu jedna uwaga raczej nie łacz tej kreatyny w jednej porcji z Białkiem.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
transporte-czy zalewa białko,szczerze nie zauwazyłem-Ja napisze dlaczego Ja tak robie.
Poniewaz nie widze w tym żadnego sensu białko to budulec, w dniu zawodów lub dzien przed nie jest to juz nic w stanie zmienić-tylko spozywanie bez soli i przypraw jest strasznie męczące i uciązliwe natomiast wtedy wazniejsze sa węglowodany których własnie w zastapieniu tych kalori z białka trzeba spozyc znacznie więcej-tylko odpowiednio spozyte i w danej ilości i rozdzieleniu prostych z złozonymi jesteśmy w stanie napompowac i wypełnic mięsni glikogenem dzięki czemu ładowanie takie ma sens by być pękatym i pełniejszym na scenie-białko nie ma tu juz żadnego znaczenia-a i tak spozywamy je w tych dniach w suplementach tj.bcaa aminokwasy-tylko jako antykataboliki nie budulec.
Ta koncówka to indywudualna sprawa każdego zawodnika i nie kazdy rezygnuje z białka-sa różne metody i czy własciwie i jak kto wybiera ocenia sam po danym sezonie startowym,to nie jest takie proste i wystarczy mały błąd by forma z chwili na chwile uciekała,w takich chwilach detale maja zasadnicze znaczenie.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 18684 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117415
nie łacz tej kreatyny w jednej porcji z Białkiem?

dlaczego?
-------------------------------------------------
pozwole sobie wtrącić słówko choc nie jestem Tomkiem, odnoscie pytania transporte:

białko nie ma prawa "zalewać". przyspiesza metabolizm, podkręca termogeneze. przy bilansie kalorycznym równym zapotrzebowaniu lub niższym pomaga wytwarzac tzn. ujemny bilans - na przetworzenie przyjętego posiłku(skladajacego sie glownie z bialek) tracimy wiecej energii niz ono dostarcza.
zas przy dodatnim bilansie kalorycznym rowniez nie moze zalac(z w/w powodów), z tym ze zapewnia budulec do odbudowy miesni.
duza ilosc bialka w diecie "na mase"(do 2,2g/kg m.c.) pozwala utrzymac wzglednie niski poziom BF.
inaczej byloby przy przyjmowaniu przy tej samej ilosci pozostalych makroskladnikow - tluszczu i weglowodanow i zmniejszeniu ilosci przyjmowanego bialka. metabolizm by stopniowo zwalniał.

Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2008-07-21 21:37:01

Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2008-07-21 21:42:44
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 201 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16512
Witam! Czy mógłby Pan napisać, jakie dawkowanie Uroseptu Pan stosuje? Dawka lecznicza, tj. 3x2 czy też inne?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch