SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163742

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Bzyku co do przerw między seriami,to zobacz co napisałem koledze wyżej,Ty również możesz się do tego zastosować.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2028
ok dzieki :)

"No pain, no gain"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1041
Witam . Po dość długiej przerwie wróciłem na siłownie tym razem profesionalom . Mój cel to masa ... A największy problem to to że moje mięśnie dziwnie wyglądają mianowicie wyglądają jak by były napąpowane wodą z lekka "ulane " kreatyne brałem tylko raz jakieś mono . Proszę o porade mój cel to masa ale taka w miare nabita i pękata . z góry dzięki za odp . Pozdrawiam :)
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Esperro a jak wygląda u Ciebie tkanka tłuszczowa??Jakieś problemy??
Jak dieta, liczysz makroskładniki??Może za dużo jest ww i tłuszczy w Twojej diecie a za mało białka??
Na pewno poradziłby tu dobry trening ukierunkowany na definicję, krótsze przerwy między seriami i ogólnie wysoka intensywność: serie łączone, super serie itp.

Zmieniony przez - Giszman w dniu 2009-10-20 00:05:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1731 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23263
hi

2 pytania ale najpierw dane
wiek 23
wzrost 190
masa 84,5 kg
staż od 5 maja 2009 więc ok. 5,5 miesiąca, przy czym masa startowa 74,5 kg
jak ćwiczyłem - fbw a teraz hst
siła: wl - ostatnio ( dawno ) 75 kg ale po hst raczej będzie własna masa, siad głęboki i mc własna masa dłuższa seria
dieta: 3750 kcal b zwierzęce 2, w 5 t 1,2 i dokładam ww i t żeby było 3750 kcal
2 pytania, które łączą się ze sobą:

1. kończe hst i nie wiem jaki trening wybrać na ostatni cykl w tym roku
a)drugie hst, masa idzie od hst i wzrost nie zwalnia ale prędzej przyspiesza, ale co z CUN ?
b)fbw 5x5 , jeśli moim priorytetem jest masa a nie siła to czy ma to sens? problem z CUN też jest?
c) pierwszy split , 2 razy partia w tygodniu, 4 treningi tygodniowo
d) split trening A i B na zmianę ale siłownia 3 razy w tygodniu

2. jak mi doradzisz? kiedy zrobić pierwszy cykl kreatynowy? ( nigdy nie brałem )
a) listopad/grudzień z treningiem z pytania nr 1 który mi polecisz
b) marzec/kwiecień dopiero wtedy bo początek roku 2010 to egzaminy na studiach

mój cel to masa agresywna więc jeśli fbw 5x5 da mi więcej siły niż masy to nie chcę, split 2 razy partia tydzień kuszący i to bardzo ale jeśli zwiększenie liczby treningów z 3 na 4 tygodniowo da mi niewiele to wolę zostać przy 3 treningach, a dlaczego piszę o CUN? bo czuję się lekko zmęczony cały dzień ale czy to CUN nie jestem w stanie stwierdzić, dlatego pytam

z góry dzięki i pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1041
Ogulnie to pilnowałem ww. białko , tłuszczy raczej nie ...makroskladników raczej też nie i byc może że to wina nadmiernej ilości ww bo często robiłem tzw ładownie ww . Czyli masa i definicja ? A co do suplementacji ? Może jakaś arginina ( AKG ) ???
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
rushcomes jeśli Twoim celem jest agresywna masa, to przede wszystkim powinieneś zacząć od konkretnej "michy" (czyt. zwiększyć kaloryczność posiłków, jeść minimum 5/6 posiłków dziennie co 2,5/ 3 godziny)
Kreatynę możesz wrzucać ale dopiero wtedy kiedy będziesz miał pewność,że jesz tak jak powinieneś i tyle ile potrzebujesz.W przeciwnym razie podpuchniesz na kreatynie a po zakończeniu cyklu wrócisz do punktu wyjścia.
Jeśli już wszystko sobie poukładasz to proponuję Creatine Mesh 200, bardzo dobry monohydrat kreatyny i na pierwszy cykl będzie jak znalazł.

Jeśli chodzi o trening to proponuję split 4 razy w tyg.ćwicząc każdą partie mięśniową raz w tyg, nie dwa jak to napisałeś.
Pozdrawiam.

Esspero poukładaj sobie w pierwszej kolejności dietę bo to dość istotna sprawa, jeśli chodzi o trening to podnieś jego intensywność poprzez większą ilość powtórzeń, krótsze przerwy między seriami, serie łączone, super serie.
Z suplementacji na pewno przydałoby się jakieś dobre białko,aminokwasy i odrobinę vitargo po treningowo.Przed treningowy booster NO fajnie ubiłby mięśnie.

Zmieniony przez - Giszman w dniu 2009-10-21 14:45:04
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1041
Dziękuje za odpowiedzi :D A jezeli mam kreatyne stack który stosuje naczczo i przed treningiem to jak z tym Bosterem NO ???
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Jeśli możesz sobie pozwolić na zakup AAKG to śmiało możesz łączyć.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Esperro-ogranicz węgle diecie,do tago jak najbardziej systemy pompujace moze byc AAKG -jednak mieśnie pekate i prłne to głównie zasługa treninigu,jak i diety.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Krwiak, przyczyny i leczenie Krwiak, przyczyny i leczenie Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Przedtreningówka domowej roboty Przedtreningówka domowej roboty Motywujące przemiany fitnessek Motywujące przemiany fitnessek