SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163730

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 203 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5312
Cześć.
Głównym moim celem jest jak najlepsza sylwetka, jednak najbliżesze dwa cykle chciałbym przeznaczyć na zwiększenie liczby podciągnięć na drążku...
Większość planów na to zakłada, że powinny być trzy treningi podciągania w tygodniu (albo więcej) po wiele serii (np. osiem) z krótkimi przerwami (ok. minuty).
Równocześnie jednak nie chcę stracić masy z pleców, jak i z innych części górnej połowy ciała, przez częste i długie treningi w podciąganiu.
Zastanawiam się nad właczenie trenigu podciągania w 4-dniowego splita.
Mam w związku z tym kilka pytań:

1.Czy powinienem zrezygnować całkowicie z jakichkolwiek innych ćwiczeń na plecy? (poza martwym ciągiem lub skłonami typu "dzień dobry")

2.Czy wyeliminować lub istotnie ograniczyć ćwiczenia na barki i bicepsy w planie tygodniowym?

3.Jakie zastosować suplementy, które przydadzą się w takim cyklu?

4.Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 102 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6164
Witam chciałbym żeby Pan skorygował mój plan treningowy[coś do niego dodał,zamienic jakis cwiczenie na bardziej korzystne na poszczególna partie mieśni]

Dzień 1:
Plecy + bicepsy

1. Podciąganie na drążku nachwytem do klatki - 14,12,10,8
2. Wiosłowanie sztangą - 14,12,10,8
3. Skłony w przód ze sztangą trzymaną na karku - 14,12,10,8
4. Uginanie ramion sztangą łamaną - 14,12,10,8
5. Uginanie ramion sztangielką w podporze o kolano - 12,10,8
6. Unoszenie sztangielki przed siebie - 12-10-8


Dzień 2:
Klatka + tricepsy
1. Wyciskanie na ławce poziomej - 12,10,8
2. Wyciskanie na ławce skośnej głową w góre - 12,10,8
3. Rozpiętki na ławce poziomej - 10,8
4. Rozpiętki na ławce skośnej głową w górę - 10,8
5. Wyciskanie francuskie sztangą 12,10,8
6. Pompki na poręczach 14,12,10,8
7. Wyciskanie francuskie sztangielką 12,10,8

Dzień 3:
Wolne

Dzień 4:
Barki + bicepsy + przedramiona
1. Unoszenie sztangi z klatki 12,10,8
2. Unoszenie sztangi zza karku 12,10,8
3. Unoszenie sztangielek na boki 14,12,10,8
4. Unoszenie sztangielek na boki w opadzie 14,12,10,8
5. Uginanie ramion z hantlami z supinacją - 12,10,8
6. Uginanie ramion z hantlami, uchwyt młotkowy - 14,12,10,8
8. Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 5 serii 20 powtórzeń
9. Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 5 serii 20 powtórzeń

Dzień 5:
Brzuch
1. Brzuszki 12,10,8
2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 12,10,8
3. Unoszenie kolan w leżeniu płasko 12,10,8

z góry dziekuje.

Pozdrawiam!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25439
Tomku to dobrze Cie poznałem tak naprawde po tych łydkach konkretnych masakra leciales z Kobiecinko chcialem zatrzymac sie na focior ale jakosz zamulilem i dzis zaluje;/ naprawde kabawał chlopa z Ciebie. mogłbys pomoc troszkie mi w diecie??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1
Od paru 2 dni zazywam CM3. mam pytanie czy normalne jest oddawanie moczu srednio co 20 minut??jesli nie co mam zrobic?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
WITAM
Konrado dzieki za mocne duze słowa-sport w tych czasam ma wiele tajemnic ,a czym dalej sie w to zagłebiasz tym wiecej wiesz,i moze nie warto o tym mówić BO NIC TYM NIE ZMIENISZ,zbedne pogaduszki-Ja serio chciałbym by sport był wyrównany dla wszystkich jednak bywa inaczej i "SZKODA" - wiadomo dlaczego.NO COMMENT.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2320 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65175
Fajnie by było jakby sport był równy dla wszystkich ale szybciej sie zestarzejemy niz coś sie zmieni.
pozdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Cześć.

Arkus

1.Nie uwazam by rezygnować całkowicie z innych treningów i nawet samych pleców,no chyba ze masz na celu jakis konkurs a czasu zostało mało to kwestia sporna.Napewno główny nacisk na podciaganie a reszta luzz-jednak 3 x w tyg i ciagle to samo moze nie działac całkiem sprawnie-by przygotowac organizm do takiego rodzaju sprawdzianu trzeba ogólnie wzmocnic wszystkie mięsnie z tym ruchem związane.

2.Tu nawiazuje sie odp na to pytanie-Ja bym jeszcze typowo postawił na ich wzmocnienie-moze raz w tyg ale nie całkowicie na zero.

3.Jakie zastosować suplementy? To zalezne-czy cyklicznie czy w dniu danego sprawdzianu-konkursu.Napewno wszelkie dopalacze,i systemy kreatynowe oraz antykataboliki w takim etapie wysiłkowym:Energgy Life,CM3,REACTOR,BCAA SYSTEM,GLUTAMINA EXTREME

4.Musisz też określić czy to typowe podciaganie-czy poprostu chcesz robic to prawidłowo technicznie ukierunkowane typowo na trening najszerszych grzbietu.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Adi

3. Rozpiętki na ławce poziomej - 10,8
4. Rozpiętki na ławce skośnej głową w górę - 10,8
-to na klatke

1. Unoszenie sztangi z klatki 12,10,8
2. Unoszenie sztangi zza karku 12,10,8
-to na barki

wybierz jedno z tych ćwiczeń i wystarczy-zamieniaj ew.co tydzień bo to nic nie daje ze po trochu smyrniesz tu i tam lepiej jedno konkretnie w 3/4 seriach.

i jesli biceps robisz 2 x w tyg.to oki.z drugiej zaś strony wysle czy nie za duzo trenujesz dni-jeśli na mase to mysle ze mało regeneracji i ogranicz sie do max 4 x w tyg.treningi.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
asfdsa-nie jest to normalene ale mozliwe-wstrzymaj sie do tyg i wtedy pomyslimy ew.odłóż i zobacz czy to nadal wystapi,moze to zwykła reakcja organizmu na suplement który ma jednak wiele wspólnego z nerkami,a moze to nie zuwazalne małe przeziebienie pecherza.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Soczek-no miło słyszec ale najlepiej było smiało podejśc-Ja serio nie jestem dziwakiem czy bóg wie kim-szkoda.

Pozdrawiam i do zobaczyska innym razem.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?!