SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163328

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6997
Ja mam pytanie , co do supli typu Myotest ( ktory chcialbym wziasc ) sklad :
Kwercytyna
Epimedium (Horny Goat Weed)
Cnidium Monnieri
Resveratrol
Indole-3-Karbinol
Bioperyna
Cynk
Divanillyl Tetrahydrofura

Sa to w wiekszsci dobrze znane ziolka itd , czy biorac taki suplemenet na podniesienie naturalnego testosteronu bez zadnego soku i dostarczania testosteronu z zewnatrz , czy odstawiajac go istenieje ryzyka naglego skoku estrogenu do niebezpiecznego poziomu ?
Pozdrawiam

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Witaj Pawle!!
Nie bardzo rozumiem dlaczego zakupiłeś dwa podobne suplementy, HMB REVOLUTION i HMB FC??Pierwszy z nich różni się jedynie od drugiego tym ,iż wzbogacony został o dodatkową porcję argininy.
Ok ale do rzeczy ja rozpisałbym to tak:
( zaznaczam,że jest to suplementacja dla osoby zaawansowanej)

1.CM3-DT:4 kaps. rano na czczo + 4 kaps. po treningu
DN: 4 kaps. rano na czczo + 4 kaps. 6/8 godz później
2.HMB REVOLUTION- DT: 3 kaps. rano na czczo+ 3 kaps. po treingu+ 3 kaps. przed spaniem.
DN- 3 kaps. rano na czczo + 3 kaps. przed spaniem
3.CLA-2/3kaps. 3 razy dziennie po największych posiłkach
4.L-carnityna+ green tea- DT:4 kaps. przed treningiem
DN: 2 kaps x 2 na 30 min przed posiłkami
5.Clenburexin-DT: 2 kaps. rano na czczo + 2 kaps. na 30 min przed treningiem
DN: 2 kaps rano na czczo + 2 kaps. 6/8 godz. później
6.AAKG- DT: 4 kaps rano na czczo + 4 kaps.30 min przed treningiem
DN: 4 kaps. rano na czczo + 4 kaps. przed spaniem.
7.Hard Mass- DT: 75/100gr po treningu + ewent.jako uzupełnienie diety.
DN: ewent. jako uzupełnienie diety.
8.Nitrobolon 2 : DT: przy suplementacji CM3, wystarczy jedna porcja Nitrobolonu na 30 min przed treningiem.

Co do diety i treningu to najlepiej będzie jeśli nam napiszesz jaką dietę oraz trening teraz stosujesz.W ten sposób będzie nam łatwiej nanieść jakieś poprawki.
Pozdrawiam.

Dairy osobiście nie stosowałem ale szczerze wątpię żebyś poczuł po tym jakieś saidy.

Zmieniony przez - Giszman w dniu 2009-10-06 17:37:47
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6997
Czyli śmiało moge brać ?

Mam inny powazniejszy problem :
Na 3 treningu HST przy 15-siadach cos sie podziało w 13 powt i strasznie mnie zaczela bolec glowa z zawrotami i zlym samopoczuciem , uczucie jakby mi sie cos rozlalo do karku .
Dzis znow siady i znow przy 12/13 powtorzeniu taki bol w glowie ( z tyłu ) i zawroty głowy ze myslalem ze pade , pozniej caly trening mnie glowa bolala i sie zle czułem .
Nie wiem od czego to , od uzywania pasa nie sadze ( bo zaczołem uzywac-przedtem nie uzywałem ) , moze od duzych dawek kofeiny przed treningiem ? . Nie wyrabiam , przy takich kupiastych ciezarach cos takiego ( 15 hst ) a przy 1xx kg w przeszłosci nigdy nic takiego sie nie działo ..

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Tak,bierz śmiało.
Co do Twojego problemu, ciężko mi to ocenić ale być może powodem tego było właśnie zbyt wysokie ciśnienie.Najpierw wypita kawa zrobiła swoje a potem ciężar ( a raczej wysoka intensywność).
Sam wielokrotnie miewam zawroty głowy po ciężkiej serii przysiadów, to całkiem normalny objaw, przy przysiadach następuję dosyć znaczne podniesienia ciśnienia, przypomina mi się ostatni wywiad Kai Greena przed Olympią i jego popękane,przekrwione gałki oczne, wyglądał jak DRACULA w jego przypadku również było to spowodowane ciężkimi przysiadami.
W każdym bądź razie proponuje zmniejszyć intensywność treningu lub na wszelki wypadek zaprzestać na tydzień,dwa przysiadów.Po tym czasie jeśli problem się powtórzy,najlepiej będzie jeśli udasz się na konsultację do lekarza.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6997
Ale to nei była kawka tylko z 300 g kofeiny , ciezary byly male w porownaniu z tymi ktore biore przy zwyklej masie , ale przyznam ze wieksza liczba powtorzen robie swoje + schodze bardzo nisko . Ale chodzi o to ze bol zaczyna sie z tylu glowy i przechodzi na cala glowe a szczeglonie na prawa polkule .
Mysle ze odpuszcze kofeine zupelnie i przy przysiadach bede mniej intensywnie trenowac . Jesli nie przejdzie to odpuszcze , ale HST to FBW wiec szkoda by było .

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 176 Napisanych postów 36566 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113951
to przez te 15powt

rób clustera
czyli machnij 8powt
odczekaj 30-45sek i dokończ serię

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Wiesz właśnie zwiększenie ilości powtórzeń i dodatkowo głęboko wykonywane przysiady mogą dawać takie objawy.Tutaj chodzi o nacisk na przeponę i ogólne zwiększenie dosłownie ciśnienia,przy głębokim przysiadzie.Jako eksperyment spróbuj sobie zrobić dwie identyczne serie z tym, że jedną wykonaj schodząc w dół jedynie do kąta prostego, natomiast drugą serię głęboko do ziemi.Zobaczysz,że jest sporo różnica.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 63
Dziekuje bardzo za odpowiedz jest to tak rozpisane jak chcialbym zeby bylo(dla osoby zaawansowanej)co do hmb to dokupilem revolution bo fc mam polowe puszki w sumie daje mi to 600 tabl hmb

dieta:(czyli tak aktualnie jadam nacodzien)
1)jajecznica z 3 duzych jaj smarzona na stolowej lyzce oliwy z oliwek z polowa cebuli,3 duzymi pieczarkami i 4 grube plastertki krakowskiej pokrojonej w kostki,do tego 2 kromki chleba posmarowanego serkiem topionym z pomidorkiem i rzodkiewka,do tego kubek herbaty/posilek ten zastapie nieraz 3 kanapkami z serem zoltym holenderskim z niska zawartoscia tluszczu,ogorkiem kiszonym,pomidorkami i rzodkiewka,zamiast masla uzywam serek topiony.
2)300g piersi z kurczaka z ryzem(ok140g) lub ziemniakami(3) do tego ogorek kiszony lub troche sosu smietanowo-serowego(z zawartoscia 200ml mleka 2%)posypane serem zoltym 17% tluszczu/lub 300g wolowiny optoczonej w mace i lekko podsmazonej na smalcu i pozniej gotowanej,do tego 3 ziemniaczki lub ok 140g ryzu polewam to sosem ktory powsaje z 2 godzinnego gotowania wolowiny,do tego ogorek kiszony w ilosci 3/lub pulpety wlasnej roboty z miesa mielonego ze swinki(300g),kawalka bulki,przyprawy(majeranek,oregano,bazylia,sol,pieprz,cebulka)optoczne w mace lekko podsmazone na oliwce i pieczone w piekarniku do tego ziemniaki 3 lub 140g ryzu,polewam to kilkoma lyzkami sosu z wody i koncentratu pomidorowego,cwiartce papryki i 2 pieczarkami,posypuje zoltym serem 17% tluszczu do kazdego posilku kubek goracej herbaty/posilki te nieraz zastapie fast foodem jak nie chce mi sie gotowac.
3)200g serka wiejskiego z 2 kromkami chleba posarowanymi serkiem topionym z pomidorkiem i rzodkiewka,do tego jogurt 150g jogobella z kawalkami owocow,kubek herbaty.

trening:
poniedzialek-klatka,brzuch,bieganie
1)wyciskanie sztangi na lawce skosnej 4x 12-10-8-8
2)rozpietki na plaskiej 4x 12-10-8-8
3)brama na wyciagu 4x 12-10-8-8
4)sztangielki glowa w dol 4x 12-10-8-8
5)brzuch maszyna 4x 15-15-15-15
6)brzuch wiszac na drazku 4x max
7)40 min biegu w lesie
wtorek-plecy,bieganie
1)podciaganie na drazku nadchwytem 4x max
2)sciaganie do karku na wyciagu 4x 12-10-8-8
3)wioslowanie sztangielkiem 4x 12-10-8-8
4)wyciag dolny do brzucha naprzemian siedzac 12-10-8-8
5)ciag martwy 4 x max
6)bieganie 40 min
sroda-przerwa
piatek-barki,brzuch
1)unoszenie sztangielek siedzac 4x 12-10-8-8
2)przod barku maszyna 4x 12-10-8-8
3)bok barku sztangielkami jednoczesnie stojac 4x 12-10-8-8
4)tyl barku,unoszenie sztangielek siedzac w pozycji pochylonej 4x 12-10-8-8
5)kaptury z ciezarami w rekach 4x max
czwartek-biceps,triceps,bieg
1)sztanga prosta 3x 12-10-8
2)sztangielki mlotkowo 3x 12-10-8
3)modlitewnik sztangielkiem na przemian 3x 12-10-8
1)francuz lamana 3x 12-10-8
2)prostowanie rak na maszynie
3)wyciag gorny linami w dol 3x 12-10-8
4)brzuch taki sam jak w poniedzialek
5)bieganie 40 min
sobota-nogi,brzuch
nog nigdy nie robilem prosze o jakis trening dzieki ktoremu moglbym nadrobic zaleglosci
2)brzuch taki sam jak poniedzialek
niedziela-przerwa
Dodam iz od dopiero zaczynam taki trening razem z tymi suplementami o ktorych pisalem wczesniej,zawsze robilem podobny trening tylko bez brzucha i biegania.Jeszcze tylko male pytanie:czy suplementy ktore mam brac po treningu,biore po silowni chwile przed bieganie czy po silowni i po bieganiu.
Czekam na odpowiedz z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6997
Do Clouta ( orotan kreatyny ) jaka 2 forma bedzie pasowac najlepiej/najlepsze efekty , ostatnio jadłem nitro 2 + mono , ale czułem ze mono nie działa na mnie az tak jak tego oczekiwałem ( dobrze trzymana dieta ) efekty byly + ale mysle ze mogly by byc lepsze .
Mysle nad Clout + Cm3 ( jabłczan ) / inna forma kreatyny ( pojedyncza np. w cpasach lub jakas inna w prochu ) CO polecisz

Zmieniony przez - Dairy w dniu 2009-10-06 20:21:34

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 63
Giszman przed tym jak wstawisz jakies poprawki chcialem jeszcze dodac ze nie pracuje,moge sobie rozplanowac dzien jak tylko chce.Waze 90kg i mam 180cm.

No i przede wszystkim chcialbym pogratulowac wygranej w dublinie teraz wiem ze radze sie czlowieka ktory wklada w to serce!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?