SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175591

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
piasek_92-co do treningu to jest tego cała masa,zmieniaj katy ustawienia i cięzar,kolejnośc cwiczeń itd.sztangielki na sztangi i na odwrót.

Gainer z kreatyna jak najbardziej,nie ważne czy w tej samej porcji jak wypada czy w oddzielnych porcjach.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
dudekkk-mozesz jeśli juz kipiłeś,choc początkowo to nie jest potrzebne bo organizm mocno reaguje na wszystko ,a skoro juz coś chciaeś to było najlepiej na początek kupic zwykłe monohydrate,pewny efekt i początkowo wystarcza.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
yogin44-nie wiem jak moge C

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
yogin44-Nie wiem jak mogę Ci pomóc,ponieważ to prawie nic ze sprzętu,nawet ta ławka na brzuszki nie przyda się do ramion i klatki,podstawy to sztanga,sztangielki,ławka rególowana do wyciskania lub siedzenia ,a tak jedna hantlą?? drążek oczywiście podciąganie na iceps cos pomoze ale na klatke nie bardzo.

Pomoge ale mysle ze inwestycja w sprzęt jest nie odzowna..

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
RYBAK--NitroBolon II + Creatine Micronized 200 Mesh + Dextroza,NITRO PRZED TRENINGIEM,MICRONIZED RANO I PO TRENINGU,micro razem z dextrozą

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 177 Napisanych postów 36566 Wiek 23 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113983
Tomku - tutaj Yoginowi pomogłem trochę:
http://www.sfd.pl/NitroBolon_II_Powder_+_co_do_tego_dokupic.-t487936.html

może ocenisz i coś dodasz jeśli coś pominąłem

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 169 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1960
Tomku czyli co? ZA DUŻO tych posiłków? z tego co wyczytałem to im więcej posiłków się spożywa tym lepsza przemiana materii, nie wiem ... wywalić któryś z posiłków?
ewentualnie może zamiast twarogu przed snem poprostu sama odżywka białkowa wystarczy?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
6 posiłków wystarczy,to max.A przed snem najlepiej białko i to polecam typowe na noc NIGHT PROTEIN lub NitroProgen.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 169 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1960
Właśnie tak myślałem nad tym żeby wywalić ten twaróg

PS: właściwie to nie zawsze dawałem rade wszystko zjeść, najczęściej odpadał mi Tuńczyk, ale właściwie masz racje z tym że twarogu za dużo :D
Dziękuję serdecznie za rady :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 757
No racja juz po debiutach.. byłem 9 ty na 23 zaw. start oceniam tak pół na pół , chciałem przypomniec sobie jak to jest na scenie, w 2005 strtowałem ale w innej konkurencji niż obecnie.. teraz cel MP w Ostrołęce.. walcze jeszcze z fatem, troche go jeszcze zostało.. zreszta na zwodach raczej dobrze byłem odwodniony lecz za mało naładowany , lub za póżno zacząłem sie ładować , po powrocie do domu wieczorem, po zjedzeniu jeszcze kilku porcji ryżu z korczakiem myślałem że mnie rozerwie :) ,
Teraz po poradach zmieniłem diete żeby tłuszczyk lepiej schodził .. jak możesz to oceń co o tym myślisz:
Wzrost 186 cm , waga rano 84,5 kg

Posiłki:
1. 4 całe jajka + 50 gram płatków owsianych, pomidor
2-6 . 200 gram cycka + 150 gram ważyw + 1 łyżka oleju lnianego

w dzień treningowy Vitargo po treningu (30 gram po siłowym, 30 gr po aerobach)
reszta supli to juz nie bede pisał :)

Jak uważasz co do diety .. teraz przed zawodami - bedzie dobra .. bo fat główny cel do spalenia jeszcze.. Rano na czczo interwaly robie a po siłowym normalne aeroby 30 min..
Dzieki za odpowiedz .. Pozdawiam
p.s.. FOTY Z DEBIUTÓW W MOIM DZIENNIKU - link pod spodem

Zmieniony przez - SUPLES w dniu 2009-04-11 12:09:32
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu