SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163573

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
King - no trening oki co do samych bareczków na dodatkowo to jak najlepiej bedzie to po klatce,szczególnie jak arnoldki czyli skretcane wyciskanie sztangielek,tylko uwazaj by nie robic wtedy mocnego treningu i duzego skosu na wyciskanu skośnym w góre.Bo bedziesz miał przedni akton naramiennych mocno zmęczony-i tu arnoldki nie zdaja egzaminu.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
BPL:
odp.1. co sadzisz o o diecie LC i treingu HIIT? moze byc,zero przeciwskazań
ODP.2. rowerek bezposrednio po treningu przy lekkiej redukcji / poprawie gestosci jaki optymalny czas trwania 20-25 minut ? równiez nie ma przeciwskazań
odp.3 jak wyglada w Twoim przypadku odwodnienia przed zawodami (ilosc wody, mineraly... itd)-jest to dłuzsza historia i w skrócie,pije na maksa do 24 godzin przed zawodami nawet 15 litrów na dzień,na 16 godzin przed startem-0skrupulatnie to licze i przyjmuje mniej wiecej jak to wyjdzie pije tylko małymi łykami tak by tylko popić suple lub zmoczyc usta,przed samym wyjsciem na scene pije ok 300ml-tak w skrócie to wyglada.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
fleksio17-nie znam dokładnie tych preparatów i powiem tak że wydaje Mi się że mono rano i po treningu 6-8 g. a pamp typowo na 30 minut przed treningiem.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
stojak:
1. jaka wg ciebie jest najlepsza kreatyna? co sadzisz o popularnej ostatni kombinacji "massacre"-NIE ZNAM OSOBISCIE ANI NAWET ŻADNYCH OPINI-SKŁAD CAŁKIEM MOCNO CIEKAWY.

2. Przy robieniu sily trzeba przyjmowac wiecej bialka niz w treningu na mase tak? a gdy robie moc calego ciala? czyli duzo skokow itp?-NIE JEST DOKŁADNIE TAK,WSZĘDZIE BARDZIEJ CHODZI O WEGLOWODANY,ZMIENIA SIE TYLKO PROCENTOWO ALE JUZ GDZIESZ O TYM PISAŁEM FAJNY ARCIK JAK ZNAJDE TO TU PODKLEJE.

3. ktore bcaa polecasz i czy warto brac? mozna brac razem z witaminkami olimpa multiple sport i bialkiem (Whey Gold Standard 100%)TO Z CZYM AKURAT BIERZESZ TO BCAA NIE MA WIEKSZEGO ZNACZENIA,JA UZYWAM TREC-a NAJBARDZIEJ MUSISZ ZWRÓCIC UWAGE NA SKŁAD CO DO CENY I ILOSCI,WSZYSTKIE FIRMY RACZEJ SA PODOBNE-wazne by brac jak najwiecej-od 15-20g. w wzwyz dziennie.

4. Czy przy treningu na sile rowniez powiekszamy swoje wymiary, czy jest to zarezerwowane dla treningu ukierunkowanego na mase?
ROBIĄC MASE ZAWSZE UZYWASZ DUZYCH CIĘŻARÓW WIĘC MIMO TEGO MIĘSNI BY MOGŁY DZWIGAC CORAZ WI9ECEJ Z TRENINGU NA TRENING MUSZA ZWIEKSZAC SWOUJA OBIĘTOŚ WŁÓKIEN A CO ZA TYM IDZIE I WZRASATA MASA MIESNIOWA.
_______________________________

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1292 Napisanych postów 43333 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 415288
dzieki za odp.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 4733 Napisanych postów 133522 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 734802
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 92 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1135
Panie Tomku mam pytanie:
Jaki jest najbardziej efektywny spalacz firmy trec. Co pan by polecał


:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7906
Witam
Polecam szczerze bo sam próbowałem Clenburexin lub Termo Fat Burner,na Mnie osobiscie działa lepiej Clen-stosuje to ok 4 tyg po 3-5 kap. dziennie,jak dla Mnie świetny efekt srdnio wyglada to tak 2 x 2 kap 30 minut przed posiłkami na pusty żoładek i 1 kap 30 minut przed treningiem.
Oby dwa te suplementy nalezy obficie popijać wodą-w przeciwnym razie bywa nie przyjemne palenie jak zgaga-sa to preparaty mocno ziołowe i stad ten efekt.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3135
Witam
Mam problem z przysiadami nie moge ich robic poniewaz gdy schodze nisko to przewracam sie do tylu nie wiem dlaczeog tak sie dzieje co zrobic?
A drugie to za mlodu mnialem wirusowe zapalenie miesnia sercowego czy moge brac wszystkie suplemnty?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3135
sorry ze zasmiecam ale zapomnialem o pytaniu.
chcialbym poszerzyc sie w barkach czyli musze przybrac masy w bocznych(srodkowych) aktonach miesni naramiennych czy w tym celu moge robic jako pierwsze cwiczenie unoszenie sztangilek bokiem?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch