SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 177587

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Takie połączenie CM3 i Nitrobolonu ma jak najbardziej sens z tym,że CM3 stosowałbym również w dni nietreningowe, chodzi o to żebyś trzymał stałe stężenie kreatyny.
Co do boosterów testosteronu to są to o tyle fajne suple,że super utwardzaja i budują siłę.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 350
Witam

Mam 23 lata, 180 cm i 84 kg chodze na silownie pol roku do tej pory staralem sie glownie uczyc poprawnych technik wykonywania cwiczen i adaptacji moich miesni do silowni. . Teraz chce zaczac prawdziwy trening masowy.Z odzywek jem bialko a w trakcie cyklu masowego chce zaiwestowac w bcaa oraz kreatyne Dieta oraz trening wyglada tak:

Dieta

4.45– shake:kubek platkow owsianych z odzywka bialkowa
9.15(przedtreningowy)- omlet: 2 cale jaja + 4 bialka, kubek platkow owsianych, lyzeczka dzemu
10.00 shake bialkowy
10.30- trening, od razu po treningu 2 wafle ryzowe + odzywka
13.00(potreningowy) – pol kubka ryzu/makaronu/kaszy/ziemniakow piers z kurczaka/wolownia/ryba/warzywa mrozone
16.00- pol kubka ryzu/makaronu/kaszy/ziemniakow, piers z kurczaka/wolownia/ryba/warzywa mrozone
19.00- twarog/serek wiejski

oto moj trening:
co seria dokladam ciezar i miedzy seriaami odpoczywam 1.5-2 minuty

Trening

poniedzialek: Barki, biceps
wyciskanie na maszynie smitha z karku 10-8-8-6
wyciskanie hantli siedzac 10-8-8-6
wznosy ramion bokiem 10-8-8-6
unoszenie w opadzie tulowia siedzac 10-8-8-6

unoszenie hantli siedzac z supinacja nadgarstka 10-10-10
unoszenie sztangi prostej 10-10-10
unoszenie hantli mlotkowo 10-10-10


wtorek: plecy+brzuch

podciagnie 10-8-8-6
martwy ciag 10-8-8-6
wioslowanie sztanga 10-8-8-6
podciaganie hantli w opadzie 10-8-8-6
podciagnie konca sztangi w opadzie 10-8-8-6
przyciagnie linki wyciagu dolnego 10-8-8-6

- unoszenie nog w podporze( na sprzecie to pompek szwedzkich) 4x15
unoszenie nog w lezeniu plasko 4x15
spiecia brzucha w siadzie na koncu lawki 4x15
- skolony tulowia z linka wyciagu gorrnego 4x15


sroda wolne od silowni, godzina czasu gry w pilke nozna

czwartek: klatka, triceps

wyciskanie plasko sztangi/sztagielek – co trening zmiana 10-8-8-6
wyciskanie na skosnej glowa w gore sztangi/sztangielek – co trening zmiana 10-8-8-6
rozpietki na plasko 10-10-10
krzyzowanie linek w bramie stojac 10-8-8-6

wyciskanie jednoracz francusko siedzac 10-10-10
wyciskanie francuskie lazac 10-10-10
prostowanie ramion na wyciagu 10-10-10


piatek: nogi + brzuch

przysiady ze sztanga na maszynie smitha 10-8-8-6
wykroki z sztangielkami 10-8-8-6
wypychanie nog na suwnicy 10-8-8-6
prostowanie nog na maszynie 10-8-8-6
uginanie nog na maszynie 10-8-8-6
wspiecia na palce w siadzie 10-8-8-6
wypychanie na suwnicy palcami 10-8-8-6

unoszenie nog w podporze( na sprzecie to pompek szwedzkich) 4x15
unoszenie nog w lezeniu plasko 4x15
spiecia brzucha w siadzie na koncu lawki 4x15
skolony tulowia z linka wyciagu gorrnego 4x15

sobota wolne

niedziela 1.5h grania w pilke

Tak wyglada w pelni moja rozpiska prosze o opinie. sugestie lub ewentualne poprawki.

Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
W diecie co prawda nie podałeś dokładnej gramatury ale ogólny schemat wydaje się być ok.dobrze byłoby gdybyś poważył to jedzenie przed gotowaniem/grillowaniem wtedy byłoby czarno na białym wiadomo ile zjadasz dziennie kalorii,ile masz białka,wegli tłusczy w diecie.

Co do treningu to zmniejszyłbym jedynie ilość serii na plecy do ok.16 bo troche tam przesadziłeś, tym bardziej że chcesz robić mase.
Z supli jak najbardziej polecam BCAA i Kreatyne.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 350
czyli lepiej zrobic 3 serie kazdego z cwiczen czy lepiej jedno wyrzucic? i jak wyrzucic to jakie?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 827 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9362
Jak jest z treningiem siłowym kulturysty.
Też ma ułożony plan treningowy czy tylko wie jakie partię będzie robił , a ćwiczenia jakie będzie robił to dopiero myśli na treningu?
Jeśli chodzi o trening siłowy , to jest tak że trzymamy się przez jakiś okres czasu jednego schematu ćwiczeń , czyli chodzi mi o to że przez np : 4 tygodnie robimy te same ćwiczenia i dopiero po tym okresie zmieniamy czy można z treningu na trening robić coś innego?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 350
ok dzieki bardzo i pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
loozak93 to o czym piszesz to trening instynktowny,zarezerwowany dla bardzo doswiadczonych osób, ja juz trenuje ponad 16 lat wiec za taka osobe sie uwazam.Znam bardzo dobrze swoje cialo i wiem co na mnie dobrze dziala a co nie, czasem mam slabszy dzien i wtedy np.nie robie bardzo ciezkich cwiczen,gdyz wiem ze nie zrobie ich na 100% moich mozliwosci dlatego wole sie np.skupic na innych cwiczeniach,których dawno nie robilem lub postawic na bardziej intensywny trening, z wieksza iloscia powtórzen.
Prawde mówiac u mnie kazdy trening róznie sie nieco od poprzedniego, nie sa to duze zmiany np.zmieniam kolejnosc,robie wiecej powtórzen,lub zamieniam jedno cwiczenie.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 154 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3520
Cześć Dawid
Dzięki za wcześniejsze odpowiedzi, były one dla mnie bardzo pomocne.

Układając diete na mase nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie, czy warto robić podział na dni treningowe i nietreningowe? Mianowicie po wcześniejszych wyliczeniach kalorii, mikroskładników i rozkładzie ich na posiłków w posiłkach 1-4 mam po 100g ww, 40g bialka i 25g tłuszczu, w posiłku 5 to samo tylko że ze znikomą ilością węglowodanów.

Co do posiłku potreningowego wiem, że nie powinna w nim się znajdować duża ilość tłuszczu a więc czy lepiej te 25g rozłożyć na pozostałe 4 posiłki, czy np. Zjeść po treningu sam ryż z piersią a godzinę puźniej orzechy uzupełniając w ten sposób braki ? Jak Ty byś to zrobił?

I jeszcze jedno pytanko, układając trening pleców wpadłem na pomysł aby na początku zrobić 3-4 serie wznosów tułowia z opadu aby je wstępnie zmęczyć i zapobiec kontuzji przy następnych ciężkich wiosłowaniach. Czy to dobry pomysł?

Pozdro.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 154 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3520
Z góry dzięki za odpowiedź.

Zmieniony przez - -tes- w dniu 2013-06-24 12:07:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition