SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 179050

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 741
Witam! Dawid jak wg Ciebie powinien wyglądać plan treningowy na masę, w którym priorytetowo potraktowana jest klatka piersiowa? Dodam ze mój staż treningowy to 1,5 roku, a suplementy które aktualnie przyjmuje to mutant mass 130 gr po treningu oraz przed treningiem Napalm pre contest. Z góry dzięki za odpowiedź.

"The pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25684
W jaki sposób teraz trenujesz, ile razy w tygodniu, jakie ćwiczenia wykonujesz,ile serii,powtórzeń.
Jaki masz podział grup mięśniowych w splicie??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
mam pytania
1. Kretynę mono lepiej rano czy do śńiadania ew. po?
2. Suplementacja potrneingowa. Najpierw carbo +kreatya a po 20 min WPC czy wszystko od razu razem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25684
Osobiście kreatynę biorę rano na czczo, zaś jeśli chodzi o suplementacje po treningową to próbowałem obu sposobów i szczerze nie czułem żadnej różnicy z wyjątkiem większego wzdęcia przy dwóch szejkach.
W tym momencie mieszam wszystko razem po treningu i do godziny zjadam posiłek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
wieelkie dzięki Dawid

a przy aerobach na masie?

siłowy>carbo+kreatyna>aeroby>WPC? Mogłoby tak być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 741
Witam Dawidzie!Już to rozpisuje... trenuje 4 dniowym splitem na masę, wygląda to tak:

pon:nogi
przysiady ze sztangą 15,12,10,8,6
wyprosty nóg na maszynie 4x15
wypychanie nogami na suwnicy 12,10,8,6
wykroki z hantlami 4x15
uginania nóg na maszynie 4x15
martwy ciąg na prostych nogach 4x15
wpsięcia na palce 4x30
wt: klatka, biceps
wyciskanie hantli w skosie dodatnim 12,10,10,8,6
wyciskanie hantli/sztangi w skosie ujemnym 12,10,8,6
rozpiętki w skosie dodatnim 3x12
pompki na poręczach 12,10,8,6/przenoszenie hantla leżąc 4x10

uginanie ramion z hantlami w chwycie młotkowym 15,12, 10, 10
uginanie ramion ze sztangą/uginanie z linką wyciągu 12,10,8,8
uginanie na modlitewniku 4x12

czw: plecy
sćiaganie drążka do klatki 12,10,8,6
wiosłowanie w opadzie nachwytem 12,10,8,6
wiosłowanie w opadzie podchwytem 12,10,8,6
wiołsowanie z linką wyciągu dolnego 12,10,10,8
wiosłowanie hantlą 4x10
wiosłowanie półsztangą 12,10,8,6

pt:barki, triceps
wyciskanie hantli 12,10,8,6
wznosy hantli przodem 4x15
wznosy hantli bokiem 4x15
wznosy z linka wyciągu 3x15
wznosy w opadzie tułowia 4x12

wyciskanie francuskie 4x10
prostowanie ramion z drążkiem wyciągu 16,12,8 drop seria(6+6+6)
prostowanie ramion z linką wyciągu w chwycie linowym 16,12,8 drop seria(6+6+6)



Zadaje to pytanie ponieważ moja klatka znacznie odbiega od barków, ramion czy nawet nóg, liczę na Twoją pomoc. Pozdrawiam

"The pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 741
odświeżam;)

"The pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow"

...
Napisał(a)
Usunięty przez GISZMAN za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
Cześć Dawid ,mam problem . Za tydzień startuje w zawodach grapplingowych ,a nie mieszczę się w limicie , potrzebuje zrzucić ok 1.2kg do soboty . W sobotę rano mam ważenie ,a jakieś 2-3h później walki. Dodam że na zawody muszę dojechać ,jakieś 1-2h drogi .
Myślałem żeby w tym tygodniu obciąć troche tłuscze , tak do maks 20-30g , do tego zacząć robić aeroby 2 razy dziennie po 25-30 minut i zwiększyć intensywność treningów siłowych . Co o tym myslisz ?
Do tego chciałem ograniczyć wodę jakieś 16h przed zawodami ,a przed wazeniem wypić shake białkowego z mało ilością wody i zjeść 3-4 wafle ryżowe ,tak by jak dostarczyć jak najwięcej makro składników przy niskiej gramaturze .

Dodam że ważę 76.2kg /178cm i mam jakieś 14% bf

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 617 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16366
Witam Dawid!:) Chciałbym zapytać Ciebie o BCCA i l-glutamine
Chcem przyjmowac BCCA podczas treningu (w połowie) a po nim l-glutamine ale nie wiem ile mam stosowac tych suplementów w g/kg masy ważę 60 kg. tab BCCA mam 1250mg l-glutamina 1400mg Pozdrawiam

Trening czyni Mistrza!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition