SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 176354

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Fuuun to dużo czasu masz, nie ma ciśnienia,kręć cardio,trzymaj dietę a w ostatnim okresie tj.na 7 dni przed ważeniem dorzuć jeśli będzie taka potrzeba suplement pomagający usunąć nadmiar wody z organizmu,dwa kilogramy spokojnie poleci.
Później uzupełnisz płyny i będzie ok.

muskula nie ukrywam,że przy tej liczbie priorytetów będzie ciężko ułożyć idealny 3 dniowy split,jeden dzień więcej dużo by ułatwił ale spróbowałbym czegoś takiego:
Poniedziałek:Klatka,Biceps
Środa:NOGI,Barki
Piątek:Plecy/Triceps


Przy treningu klatki i pleców możesz zastosować metodę push&pull w takiej wersji,że wykonasz jedno ćwiczenie na klatke,jedno na placy itd.na zmianę.
Jeśli chodzi o trening na ramiona , to nie wykonywałem bym więcej niż 3 ćwiczenia po 3/4 serie w każdym, co do ilości powtórzeń to powinieneś bazować przede wszystkim na swoim własnym doświadczeniu,trenując z czasem możemy sami określić jaka liczba powtórzeń działa najlepiej akurat na nasze mięśnie.Jednak jeśli brak Ci doświadczenia to najlepszym wyjściem będzie zastosować serie piramidalne,gdzie z serii na serie będziesz zwiększał obciążenie i zmniejszał ilość powtórzeń.
W treningu na masę na pewno muszą znaleźć się ciężkie ćwiczenia złożone ze sztangą i sztangielkami.Na pewno sugerowałbym uginanie sztangą stojąc i uginanie sztangielkami również stojąc, dodatkowo możesz też wykonać jakieś uginania młotkowe.

Na resztę pytań odpowiem jutro,jestem teraz w trakcie przygotowań do zawodów i ciężko z czasem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 41
czy nadmierna ilosc suplemntow wapnia i wit d bez suplementacji innych witamin i minearalow zaburza przyrost masy i sily lub powoduje inne sajdy/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1043
Witam
1.Przed treningiem biore BCAA w capsach ,a po treningu w proszku.Skończyły mi się te w capsach.Zastanawiam się czy jest różnica między tymi w capsach a w proszku i czy mógłbym przed treningiem również brać te w proszku.
2. Czy 100g piersi kurczaka(przed obróbką cieplną) gotowanej w wodzie ma taką samą wartość odżywczy jak po smażonej na grillu ? Czy grillowana jest w czymś gorsza od tej gotowanej ? Jestem na masie
Wiem ,że pytanie mogą wydawać się banalne ,ale chciałbym mieć pewność.
Dziękuje za poświecenie czasu nad odpowiedzią nad to pytanie
Pozdrawiam



Zmieniony przez - MarcoWo w dniu 2012-02-21 21:11:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 406
Witam.
1. W ofercie treca jest kilka produktów z kategorii "Energia, pobudzenie, koncentracja".
Co mam wybrać dla siebie, jeśli mam problem ze skupieniem się nad ćwiczeniem.?
Dobrze byłoby też, gdyby któryś z produktów z Waszej oferty pomógł mi też skoncentrować się nad nauką, aczkolwiek to nie jest dla mnie priorytetem :D
2.Jakie jest Twoje zdanie na temat planu treningowego FBW.?


Zmieniony przez - KropaSLU w dniu 2012-02-21 22:18:11
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3185
witam mam pytanie co do suplementow cwicze juz dobre 3 lata waze 88kg mam 177cm wzrostu i chcialbym jeszcze troche przytyc i zalezy mi na dobrej jakosci miesniach zastanawialem sie nad kuracja z creatyny i chcialem sie pana poradzic czy tak bylo by dobrze S.A.W.+creatyna mega caps1250<olimp>+cel pump<biogenix> +3kg Weider4000+BCAA+witaminy..
I tu nasuwa sie kolejne pytanie czy zamist S.A.W.wziasc cos innego a jak tak to co by pan polecil w zamian niestety reszty zmienic nie moge bo juz mam to w posiadaniu z gory dzeiekuje
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
Witaj Dawid to znowu ja , tym razem mam pytanie na temat przejścia z masy na redukcję , Jak to powinno wyglądać? Co najpierw zrobić, obciąć kcal czy dodać aeroby ? Oraz czy po zmniejszeniu spożycia białka nie będzie efektu katabolicznego ? Dodam że do tej pory spożywałem ok 3800kcal ,
278g b 3,5g/kgmc
415g ww 5,1g/kgmc
102g tłuszcze 1,3g/kgmc

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
mutant47 w Twojej diecie jest zupełny brak białka,popracuj nad tym a powinno ruszyć do przodu.

Esperro nakieruj mnie bardziej czego konkretnie nie rozumiesz w tym planie??

polczak przyczyny stagnacji mogą być na prawdę różne i trzeba bardzo dobrze przeanalizować każdy aspekt treningu,począwszy od diety na treningu i regeneracji kończąc.
Piszesz,że dieta u Ciebie w porządku a trening zmieniasz dosyć często, może zbyt często??Jeśli zależy Ci na sile to częste zmiany podstawowych ćwiczeń nie są wskazane, ponieważ nie dajesz tym samym w pełni szansy na przełamywanie zastojów.Jeśli faktycznie przez 3/4 tygodnie nie jesteś w stanie choćby wykonać jednego powtórzenia więcej w najcięższej serii(nie koniecznie trzeba dźwigać większe ciężary) wtedy zmiana jest faktycznie niezbędna.
Kolejną mega ważną kwestią jest regeneracja,czy dostatecznie się wysypiasz,śpisz 7-8 godzin dziennie??Czy używasz suplementów anty-katabolicznych typu BCAA i Glutamina??

Jeśli głównym celem jest siła to powinieneś spróbować typowego treningu na siłę,jeden z takich treningów opisałem kilka stron wcześniej.

selekcjonena pewno musisz zacząć od diety, poniżej masz linka,który pomoże Ci ułożyć dla siebie dietę.
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę,_duża_pomoc_dla_początkujących.-t545008.html
Bazując na tych informacjach możesz zdecydować jakie poszczególne składniki diety będą najbardziej odpowiednie dla Ciebie i na co możesz sobie pozwolić.
Przemyśl to i wklej tutaj w temacie,jeśli będzie trzeba skoryguje błędy.
Suplementacje dobiera się na podstawie diety lub jej ewentualnych braków,więc sam widzisz,że trzeba zacząć od diety.

Jeśli chodzi o trening siłowy to domyślam się,że miałby on być wykonywany wraz z treningiem sw?
Jeśli tak to w grę wchodzi FBW.

olek7688ukio najlepiej po prostu zadbać o kompeks witamin i minerałów w diecie,ja np.używam Vital X packa i o nic nie muszę się martwić czy czegoś jest za dużo czy za mało.Jedna saszetka dziennie i po sprawie.

MarcoWo jeśli chodzi o BCAA to jak najbardziej możesz przyjmować przed treningiem te w proszku.
Co do piersi z kurczaka,to bez znaczenia tak na prawdę czy będzie to gotowana pierś czy grillowana, sęk w tym żeby nie przegotować piersi zbyt długo,zazwyczaj ok.10min wystarcza.

KropaSLU zdecydowanie SAW,świetny produkt przed treningowy bez przesadnego pobudzenia, dodatkowo w celu lepszej koncentracji możesz zastosować Life Energy lub Super Energy.
Co do FBW to już kilka razy wypowiadałem się na jego temat tutaj w temacie,na pewno niezbędny trening dla osób początkujących i po dłuższych przerwach w treningach.Sprawdza się też bardzo dobrze w programach na budowę siły.
Przy redukcji i budowie masy mięśniowej zdecydowanie wolę splity.


pawel9121 na pewno będziesz zadowolony z SAW,polecam!!

Cyborg69 na pewno przydałby się tydzień roztrenowania albo nawet dwa,wtedy tydzien lajtowych treningów 3 razy w tyg.coś na wzór FBW i tydzień całkowitego odpoczynku.
Na początku na pewno zacząłbym od dodania treningów cardio,ww możesz zmniejszyć delikatnie myślę że do 4gr./kg w początkowym okresie, natomiast białko zostawiłbym bez zmian.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2012-02-28 15:24:55
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
Dawid mam jeszcze taki problem że będe musiał niestety zmniejszyc ilośc białka ze względu na fundusze , jak powinno to miej więcej wygladać ?

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Pytasz o białko?Podziel po prostu mniejsze porcje białka na równe 5 czy 6 posiłków.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
będzie to ok 50g , więc zrobić to z dnia na dzień czy stopniowo z tygodnia na tydzień odejmować ?

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Przemysław Górynowicz kończy karierę Przemysław Górynowicz kończy karierę 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej Jak często brać białko? Jak często brać białko? Jakie straty przynosi trening? Jakie straty przynosi trening? Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Karolina Wróbel - ocena sylwetki Karolina Wróbel - ocena sylwetki Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu