SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163211

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Fuuun to dużo czasu masz, nie ma ciśnienia,kręć cardio,trzymaj dietę a w ostatnim okresie tj.na 7 dni przed ważeniem dorzuć jeśli będzie taka potrzeba suplement pomagający usunąć nadmiar wody z organizmu,dwa kilogramy spokojnie poleci.
Później uzupełnisz płyny i będzie ok.

muskula nie ukrywam,że przy tej liczbie priorytetów będzie ciężko ułożyć idealny 3 dniowy split,jeden dzień więcej dużo by ułatwił ale spróbowałbym czegoś takiego:
Poniedziałek:Klatka,Biceps
Środa:NOGI,Barki
Piątek:Plecy/Triceps


Przy treningu klatki i pleców możesz zastosować metodę push&pull w takiej wersji,że wykonasz jedno ćwiczenie na klatke,jedno na placy itd.na zmianę.
Jeśli chodzi o trening na ramiona , to nie wykonywałem bym więcej niż 3 ćwiczenia po 3/4 serie w każdym, co do ilości powtórzeń to powinieneś bazować przede wszystkim na swoim własnym doświadczeniu,trenując z czasem możemy sami określić jaka liczba powtórzeń działa najlepiej akurat na nasze mięśnie.Jednak jeśli brak Ci doświadczenia to najlepszym wyjściem będzie zastosować serie piramidalne,gdzie z serii na serie będziesz zwiększał obciążenie i zmniejszał ilość powtórzeń.
W treningu na masę na pewno muszą znaleźć się ciężkie ćwiczenia złożone ze sztangą i sztangielkami.Na pewno sugerowałbym uginanie sztangą stojąc i uginanie sztangielkami również stojąc, dodatkowo możesz też wykonać jakieś uginania młotkowe.

Na resztę pytań odpowiem jutro,jestem teraz w trakcie przygotowań do zawodów i ciężko z czasem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 41
czy nadmierna ilosc suplemntow wapnia i wit d bez suplementacji innych witamin i minearalow zaburza przyrost masy i sily lub powoduje inne sajdy/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1043
Witam
1.Przed treningiem biore BCAA w capsach ,a po treningu w proszku.Skończyły mi się te w capsach.Zastanawiam się czy jest różnica między tymi w capsach a w proszku i czy mógłbym przed treningiem również brać te w proszku.
2. Czy 100g piersi kurczaka(przed obróbką cieplną) gotowanej w wodzie ma taką samą wartość odżywczy jak po smażonej na grillu ? Czy grillowana jest w czymś gorsza od tej gotowanej ? Jestem na masie
Wiem ,że pytanie mogą wydawać się banalne ,ale chciałbym mieć pewność.
Dziękuje za poświecenie czasu nad odpowiedzią nad to pytanie
Pozdrawiam



Zmieniony przez - MarcoWo w dniu 2012-02-21 21:11:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 406
Witam.
1. W ofercie treca jest kilka produktów z kategorii "Energia, pobudzenie, koncentracja".
Co mam wybrać dla siebie, jeśli mam problem ze skupieniem się nad ćwiczeniem.?
Dobrze byłoby też, gdyby któryś z produktów z Waszej oferty pomógł mi też skoncentrować się nad nauką, aczkolwiek to nie jest dla mnie priorytetem :D
2.Jakie jest Twoje zdanie na temat planu treningowego FBW.?


Zmieniony przez - KropaSLU w dniu 2012-02-21 22:18:11
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3185
witam mam pytanie co do suplementow cwicze juz dobre 3 lata waze 88kg mam 177cm wzrostu i chcialbym jeszcze troche przytyc i zalezy mi na dobrej jakosci miesniach zastanawialem sie nad kuracja z creatyny i chcialem sie pana poradzic czy tak bylo by dobrze S.A.W.+creatyna mega caps1250<olimp>+cel pump<biogenix> +3kg Weider4000+BCAA+witaminy..
I tu nasuwa sie kolejne pytanie czy zamist S.A.W.wziasc cos innego a jak tak to co by pan polecil w zamian niestety reszty zmienic nie moge bo juz mam to w posiadaniu z gory dzeiekuje
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
Witaj Dawid to znowu ja , tym razem mam pytanie na temat przejścia z masy na redukcję , Jak to powinno wyglądać? Co najpierw zrobić, obciąć kcal czy dodać aeroby ? Oraz czy po zmniejszeniu spożycia białka nie będzie efektu katabolicznego ? Dodam że do tej pory spożywałem ok 3800kcal ,
278g b 3,5g/kgmc
415g ww 5,1g/kgmc
102g tłuszcze 1,3g/kgmc

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
mutant47 w Twojej diecie jest zupełny brak białka,popracuj nad tym a powinno ruszyć do przodu.

Esperro nakieruj mnie bardziej czego konkretnie nie rozumiesz w tym planie??

polczak przyczyny stagnacji mogą być na prawdę różne i trzeba bardzo dobrze przeanalizować każdy aspekt treningu,począwszy od diety na treningu i regeneracji kończąc.
Piszesz,że dieta u Ciebie w porządku a trening zmieniasz dosyć często, może zbyt często??Jeśli zależy Ci na sile to częste zmiany podstawowych ćwiczeń nie są wskazane, ponieważ nie dajesz tym samym w pełni szansy na przełamywanie zastojów.Jeśli faktycznie przez 3/4 tygodnie nie jesteś w stanie choćby wykonać jednego powtórzenia więcej w najcięższej serii(nie koniecznie trzeba dźwigać większe ciężary) wtedy zmiana jest faktycznie niezbędna.
Kolejną mega ważną kwestią jest regeneracja,czy dostatecznie się wysypiasz,śpisz 7-8 godzin dziennie??Czy używasz suplementów anty-katabolicznych typu BCAA i Glutamina??

Jeśli głównym celem jest siła to powinieneś spróbować typowego treningu na siłę,jeden z takich treningów opisałem kilka stron wcześniej.

selekcjonena pewno musisz zacząć od diety, poniżej masz linka,który pomoże Ci ułożyć dla siebie dietę.
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę,_duża_pomoc_dla_początkujących.-t545008.html
Bazując na tych informacjach możesz zdecydować jakie poszczególne składniki diety będą najbardziej odpowiednie dla Ciebie i na co możesz sobie pozwolić.
Przemyśl to i wklej tutaj w temacie,jeśli będzie trzeba skoryguje błędy.
Suplementacje dobiera się na podstawie diety lub jej ewentualnych braków,więc sam widzisz,że trzeba zacząć od diety.

Jeśli chodzi o trening siłowy to domyślam się,że miałby on być wykonywany wraz z treningiem sw?
Jeśli tak to w grę wchodzi FBW.

olek7688ukio najlepiej po prostu zadbać o kompeks witamin i minerałów w diecie,ja np.używam Vital X packa i o nic nie muszę się martwić czy czegoś jest za dużo czy za mało.Jedna saszetka dziennie i po sprawie.

MarcoWo jeśli chodzi o BCAA to jak najbardziej możesz przyjmować przed treningiem te w proszku.
Co do piersi z kurczaka,to bez znaczenia tak na prawdę czy będzie to gotowana pierś czy grillowana, sęk w tym żeby nie przegotować piersi zbyt długo,zazwyczaj ok.10min wystarcza.

KropaSLU zdecydowanie SAW,świetny produkt przed treningowy bez przesadnego pobudzenia, dodatkowo w celu lepszej koncentracji możesz zastosować Life Energy lub Super Energy.
Co do FBW to już kilka razy wypowiadałem się na jego temat tutaj w temacie,na pewno niezbędny trening dla osób początkujących i po dłuższych przerwach w treningach.Sprawdza się też bardzo dobrze w programach na budowę siły.
Przy redukcji i budowie masy mięśniowej zdecydowanie wolę splity.


pawel9121 na pewno będziesz zadowolony z SAW,polecam!!

Cyborg69 na pewno przydałby się tydzień roztrenowania albo nawet dwa,wtedy tydzien lajtowych treningów 3 razy w tyg.coś na wzór FBW i tydzień całkowitego odpoczynku.
Na początku na pewno zacząłbym od dodania treningów cardio,ww możesz zmniejszyć delikatnie myślę że do 4gr./kg w początkowym okresie, natomiast białko zostawiłbym bez zmian.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2012-02-28 15:24:55
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
Dawid mam jeszcze taki problem że będe musiał niestety zmniejszyc ilośc białka ze względu na fundusze , jak powinno to miej więcej wygladać ?

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Pytasz o białko?Podziel po prostu mniejsze porcje białka na równe 5 czy 6 posiłków.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2037 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17417
będzie to ok 50g , więc zrobić to z dnia na dzień czy stopniowo z tygodnia na tydzień odejmować ?

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki