SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 179726

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
Carira-Plecy Łydki:

Plecy duża partia ciezka i trudna w treningu-Osobiscie nie jestem szczególnie znawca w Plecach bo sam zauwazam wiele braków w szerokości,ale na grubość nie narzekam.Co do samego treningu uwazam ze solidna rozgrzewka jest tu nieodzowna,Ja podciagam sie na drążku lub sciagam drążek do klatki.Trzy serie po 15/20 powtórzeń sa wystarczajace by przejśc do ćwiczenia podstawowego jak wiosłowanie w opadzie czy to sztangi(podchwytem,nachwytem-zamiennie co trening) czy sztangielki jednorącz.Po tym robie jeszcze dwa ćwiczenie jedno w wąskim chwycie do brzucha lub na specjalnej maszynie-wszystko zalezne od sprzętu i mozliwości,w podstawowym cwczeniu ilośc ruchów jest w przedziale 6-12,a dwa ostatnie cwiczenia 8-15 w zaleznosci od mocy danego dnia.Uwazam ze w okresie siły mozna dorzucic jeszcze martwy ciąg,a tak 3 ćwiczenia w zupełnosci wystarczają-co i tak co trening dwa ostatnie całkowicie zmieniam,w porównaniu z wczesniejszym treningiem,całkowicie inaczej ma sie to do okresu rzeżby bo wtedy robie jedno ćwiczenie podstawowe i cztery w dwóch seriach łaczonych z max iloscia powtórzeń.

Łydki trenuje i powinno sie trenowac 2 x w tyg.po dwa ćwiczenia jedno stojac,jedno siedząc-sa to najnormalniejsze spięcia,z mocnym akcentem napięcia mięsni i z róznym rozstawem nóg,lub całkowicie jedno nóż.Na jedno ćwiczenie trzy serie po ok 30-50 powtórzeń.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
Co do reszty pytań:
-Niestety nie ma Mnie w Poznaniu 6 tego Lipca.
-Nie proowałem żadnych kombinacji ani ich modyfikacji,mój trening jest zazwyczaj prosty ale z treningu na trening znacząco sie rózni-nidy nie powtarzam choćby tej samej ilosci powtórzeń,a na całośc dwa ćwiczenia są całkiem zmienione jak w poprzednim treningu.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 367 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9014
Dziękuje bardzo za modifikowanie diety...zycze dalszych sukcesow.poszedl Soga dla Pana:)

Człowiek głodny to człowiek zły...

TOWAR,który sprzedałem na Targowisku====>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
Wielkich modyfikacji to nie było-troszke mało info o tym jaki tryb zycia prowadzisz co chcesz osiagnac w budowaniu masy,czy rzezby-jak z przemianą materii i czy jest juz moze problemik z brzuszkiem i nadmiarem tłuszczu.Banały ale wiele to zmienia i ma znaczenie w dobraniu suplementacji i diety oraz podręcenie lub obnizenie intensywnosci treningu.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 22467 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 101293
szkoda chcialem sie z Panem Sfotografowac

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
No szkoda,ale nie jestem tam zaproszony-na dzisiejsza chwile mam inne plany i zaczynam trening wakacyjny.Nie musisz sie obawiac z tego co wiem bedzie tam mój dobry kolega ANDRZEJ MASZEWSKI-znany i lubiany i w dobrej formie bo widziałem sie z nim w weekend.Chetnie rozmawia z publika i robi fotki.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 117415
Czesc.
Tomek kiedy nastepny start? zycze powodzenia i trzymam kciuki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7906
Witam
No koledzy ten sezon był cięzki,wiec mała przerwa jest w planach nie ukrywam.
Co do konkretów to nie myslałemk ale najbardziej pasuje Mi termin jesień ale w 2009r.

Chce dobic do górnego limitu wagi 100kg.i tak naprawde wtedy będe myslał konkretnie.

Pozdrawiam.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 342 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9041
CZESC BURUS mam pytanko odnosnie diety moja waga to 80kg chcialbym zgubic troche tluszczu z brzucha i ogolnie zarysowac sylwetke czy z ta dieta jest to mozliwe??


1 posilek 30 g odzywki bialkowej +100g platkow owsianych+ banan

2 posilek jajecznica z 5 jaj 2 cale i 3 bialka+2 kromki chleba slonecznikowego+ pomidor

3 posilek 50gryzu +150twarogu+pare kawalkow ananasa

4posilek 100g ryzu bialego+filet z kurczaka 150-200g

5 posilek 50gryzu +150twarogu+pare kawalkow ananasa

6posilek 30g odzywki bialkowej

miedzy posilkami jakies owoce jablka pomarancze jak mie glod dopada


planuje zakupic clenburexin180kaps czy to dobry wybor
stosowal bym go rano na czczo przed aerobami rowerek stacjonarny 30-40min i przed treningiem 2x po 2kapsy starczy
przed i po treningu bcaa jeszcze bym wrzucil

TOMEK a mozesz wrzucic swoja obecna diete i suplementacje i trening na rzezbe
bo niemam ostatniego extra large a tam ponoc pisalo o tym

wielkie dzieki

POZDRAWIAM I ZYCZE DALSZYCH SUKCESOW!!!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 823 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50011
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition