SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163450

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Oczywiście,że można,BCAA G-Force daj 2/3 miarki przed i po treningu, dodatkowo 1/2 miarki z rana po przebudzeniu.
AAKG możesz dać w dni treningowe 4 kaps.na 30 min.przed treningiem i 4 kaps.zaraz po z BCAA G-Force, lub druga opcja to 8 kaps.przed treningiem.
W dni bez treningu siłowego podziel AAKG na dwie porcje,rano po przebudzeniu weź 4 kaps. i 4 przed spaniem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 390
Witam mam takie pytanie a raczej ich serie :)
jestem raczej osobą otyłą i teraz tak nie chce wyjść na idiotę różni ludzie różnie mówią:
Mam się obecnie skupić na budowie czystej masy mięśniowej ?
Czy spalić obecne złogi tłuszczu i dopiero zająć się budowa ? (popierają to tym że mięśnie są już przyzwyczajone do wysiłków i pobudzone do wzrostu) ale nie wiem czy w to wierzyć.

Który wariant wybrać i jaką suplementację pod jaką dietę bo jestem zielony na suplementy mogę wydać 300 max 400 zł na miesiąc.
moja waga to 103Kg przy wzroście 178 cm.

Pozdrawiam Marcin.

Zmieniony przez - marcin_tol w dniu 2011-04-26 15:43:56
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 871
Siema ! Dawid prosze o jakies dobre cwiczenia na brzuch. mam ławke skosna w domu.
pozdro!!!

Sector77

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
marcin_tol jeśli dopiero zaczynasz przygodę z ciężarami myślę,że najlepszym wyjściem byłby na początek trening FBW ( poczytaj na forum, jest mnóstwo info na jego temat) 3 razy w tyg.plus treningi aerobowe które wraz z treningiem siłowym świetnie przyczynią się do szybszej utraty tkanki tłuszczowej.
Zacznij od 3/4 sesji aerobowych w tyg.po 30 min.

Z suplementacji będziesz potrzebował podstawowych suplementów typu:
-aminokwasy BCAA ( BCAA G-Force/ Anabolic BCAA System/ BCAA Jet Turbo)
-białko serwatkowe (Whey 100/ Perfect Whey Protein/ Isolate)
Dobrze byłoby też zadbać o jakiś zestaw witamin i minerałów typu:MultiPack lub Vital X Pack.
Spalacz nie będzie Tobie potrzebny na początku sam trening powinien dać dobre rezultaty.

Musisz też pamiętać,że najważniejszym elementem tej układanki będzie dobra i prawidłowo skomponowana dieta, bez niej ciężko będzie Ci się pozbyć tkanki tłuszczowej.


Sector77 jeśli chcesz wykorzystać tą ławeczkę, to polecam nie pełne brzuszki głową w dół z wolniejszą fazą negatywną ( nie opuszczasz się do końca), robiłem to ćwiczenie przez cały okres poprzedzający FIBO i bardzo sobie chwalę.
Oprócz tego możesz też wykonywać takie brzuszki ze skrętem tułowia angażując przy okazji mięśnie skośne brzucha.
Nie zapominaj też o takich ćwiczeniach jak unoszenie nóg czy to w zwisie na drążku lub leżąc na ziemi, scyzoryki, zwykłe spięcia.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2011-04-28 13:54:13
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 617 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16366
Witam mam pytanko mam problem ponieważ usłyszałem że osoba z wagą 55 kg nie powinna brac kreatyny.
Mam diete podpiętą pomogłeś mi ułożyć ją i chciałem dodać do tego 3g kreatyny dziennie to by miało sens?

Trening czyni Mistrza!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 427 Napisanych postów 2192 Wiek 58 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 105464


Witam ,mam 52 lata,183cm wzrostu,95 kg wagi,staż treningowy trudny do określenia,ze względu na rodzaj pracy, mogłem ćwiczyć tylko zimą i tak to trwa około 10 zim.Na forum poznałem tajniki diety w stopniu dostatecznym i stosuję tak na około 85%.(porządna dieta +obiadek żonki).Proszę o pomoc w doborze suplementacji,zależy mi na poprawie jakości mięśni oraz ale w mniejszym stopniu nabieranie masy tak do 98kg ,pozdrawiam:)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 427 Napisanych postów 2192 Wiek 58 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 105464


Zdjęcia bez nóg:(,z nogami mam kłopot:(,miałem wypadek i teraz mam nie czynny staw skokowy lewej nogi(buty ortopedyczne),lecz też gdy staw biodrowy,oraz stopa nie dokucza lekko ćwiczę,a w planie mam zakup suwnicy,:)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 427 Napisanych postów 2192 Wiek 58 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 105464
nigdy nie stosowałem suplementów oraz nie mam ograniczeń finansowych,i barrrrrrrrdzo dużo czasu ZUS płaci:),i musze się pochwalić dietka 85% zabrała mi w pasie przez 2 tygodnie 2cm a waga cały czas taka sama:)
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Na początku chciałbym panu pogratulować sylwetki,przez te wszystkie lata dorobił się pan na prawdę dobrej jakości masy mięśniowej.Szkoda,że nie mógł pan ćwiczyć przez cały rok,tylko w sezonie zimowym bo pewnie w tym momencie wyglądałbym pan jeszcze lepiej.Ale jest w tym i plus teraz jeśli ma pan więcej czasu i może ćwiczyć przez okrągły rok to kolejny progres murowany!!

Osobiście jestem zwolennikiem dodawania cyklicznie, w trakcie budowy masy mięśniowej sesji cardio po treningu siłowym.
4 tygodniowe cykle z treningiem aerobowym 3/4 razy w tyg. po 30 min.powinny w znaczący sposób poprawić jakość masy mięśniowej.

Oczywiście ciągle musi pan pracować nad dążeniem do poprawy diety, bo jeśli zależy panu na jakości mięśni w trakcie budowy masy mięśniowej to dieta taka powinna być oparta zwłaszcza na ww.złożonych,dużej ilości białka oraz mniejszej ilości tłuszczy-oczywiście tych zdrowszych.

Większa ilość białka w diecie pomoże panu przyśpieszyć nieco metabolizm i wyostrzyć mięśnie a w połączeniu z treningiem aerobowym powinno to dać na prawdę dobry efekt.
Żeby nieco ułatwić sobie sprawę z białkiem proponuję zakupić suplement białkowy, jeśli może sobie pan pozwolić na nieco większy wydatek to najlepszym wyborem byłby isolate 100, jest to najlepszej jakości izolat białka serwatkowego.
Taką odżywkę mógłby pan stosować rano po przebudzeniu,lub do śniadania oraz zaraz po treningu.
Dodatkowo proponuje zakup Vitargo, są to najlepszej jakości węglowodany,które znakomicie odbudowują glikogen w mięśniach po treningu co jest niezwykle istotne w procesie regeneracji po treningowej.
Przysłowiową kropką na "i" są aminokwasy rozgałęzione BCAA, tutaj dobrym wyborem byłby produkt BCAA G-Force z dodatkiem glutaminy,która tak samo jak aminokwasy bcaa ma bardzo duży wpływ na regeneracje mięśni po treningu.

Poniżej przykładowa suplementacja na dzień treningowy:
-rano po przebudzeniu 2m.BCAA G-Force
-Isolate 100 zmieszany z wodą (przed śniadaniem ewentualnie zmieszany z płatkami owsianymi na śniadanie)

Przed treningiem:30 min.
-2m.BCAA G-Force

Jeśli zdecyduje się pan na trening aerobowy po treningu siłowym,wtedy:
-po treningu siłowym:2m.BCAA G-Force
-po cardio 30/40gr. Isolate 100 z wodą
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
pabloc10 trochę martwi mnie ta Twoja waga, od jakiego czasu trzymasz dietę??
Wklej ją tutaj żebym mógł sobie przypomnieć jak to u Ciebie wygląda.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!