SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 178569

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
BasicGeo do planu,który podałeś nie mam większych zastrzeżeń ilość serii i dobór ćwiczeń ok.z tym że nie napisałeś ilości powtórzeń.Rozumiem ,że tutaj będzie dominowała metoda progresji ciężaru i zakres powtórzeń 12-10-8-6??
Jeśli miałbym coś doradzić to jestem przeciwnikiem łączenia nóg z jakąkolwiek inną partią mięśniową,konkretny trening nóg to prawdziwe wyzwanie i nie wyobrażam sobie ćwiczyć na tym samym treningu cokolwiek innego.
Jeśli nie masz żadnych kontuzji to radziłbym poświęcić osobny dzień na ich trening i dodać jeszcze jedno a najlepiej dwa ćwiczenia złożone do tego treningu.

Bombardo obawiam się,że nie pomogę Ci w tej kwestii, sam korzystam z bieżni na siłowni ale nie zwracam uwagi na model czy markę.Jeśli chcesz mogę rzucić okiem przy najbliższym treningu i napisać Tobie na jakim sprzęcie lubię ćwiczyć ale wydaje mi się że bieżnie,które są u mnie w klubie nie należą do najtańszych.

FighterQ nie bardzo rozumiem, chcesz mi powiedzieć że po jednym takim nie regularnym posiłku zauważasz u siebie odkładanie się tkanki tłuszczowej??
Najlepiej będzie jeśli napiszesz mi co dokładnie zjadasz z rana i jak to u Ciebie wygląda z dietą??

gward oczywiście cardio tutaj jak najbardziej pomoże,chodzi o to żebyś podkręcił metabolizm, zacznij od 4 x w tyg. po 30 min, po treningu siłowym.Z tym,że aby zapobiec katabolizmowi po treningu siłowym wypij porcję vitargo razem z BCAA i dopiero zacznij aeroby.
Po aerobach wypij odżywkę białkową i do godziny zjedz posiłek po treningowy.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2011-03-28 13:10:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3015
To zobacz tam co masz ciekawego ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 274 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16375
wiec obecnie nie mam super zbilansowanej diety, bo zmienilem prace i powiedzmy ze w sprawie diety jest to okres przejsciowy (regeneracyjny) wiec w kazdym posilku nie ma idealnie podzielonych b.t.w, ale np rano jajecznica bez chleba a w 2 posilku np jakies wegle proste powiedzmy kanapki (wiem ze to zly posilek, ale nie wybiegam w nim po za bilans kal mimo ze proporcje b.t.w nie sa idealne tzn wiecej wegli niz tł i bialka) i po tym posilku juz mi sie odlozy i tak kolejne posilki (nie chodzi o kanapki) co 3h az do kolacji ok 19 i po tym posilku juz na biezaco jak by sie spalalo bo jest juz przerwa od jedzenia. wiem ze najlepiej jest rozlozyc na rowne posilki co 3h i w kazdym z ta sama iloscia bwt ale tak dopiero bede mial mozliwosc za 2 tyg. mozesz pomoc ;)?
jakos tak dziwnie, moze przejsc na diete rozdzielna? albo zgodna z grupa krwi co o tym sadzisz go jestem endo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2948 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30940
Cześć Dawid, po raz kolejny muszę Cie prosić o pomoc, tym razem w drugą strone.
Od maja planuje wycinke dość ostrą ale możliwie bez spalaczy(chyba, że jako doszlifowanie na koniec) i teraz pytanie. Planowałem sobie, że od Kwietnia zaczne już wkręcać się w aeroby na czczo, a ze zmianą diety rusze od maja.
Nigdy ich nie robiłem, a słyszałem, że są bardzo fajną sprawą.
Więc obecnie kręce aeroby po każdym treningu siłowym(4 dni w tygodniu) około 20-25 minut. Chciałbym już powoli codziennie zaczynać kręcić krótką sesje okolo 15-20 minut na rowerze na czczo. Wyglądałoby mniej więcej to tak:
- Pobudka
- Bcaa 15 czy 20g? Coś oprócz tego?
- Aeroby na rowerku stacjonarnym
- śniadanie
Czy wtedy po treningu siłowym dodatkową sesje kręcić także, czy odpuścić na rzecz porannych?
Powiedz jak Ci się to wszystko widzi, będę bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam

Deca ryje kubeł, że aż miło
tak tak kochanie, to na otyłość.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Bombardo bieżnia,na której zazwyczaj wykonuje cardio to NordicTrack 9600 treadmill.

FighterQ, wygląda na to że jesteś bardzo wrażliwy na proste formy ww, jeśli ewidentnie zauważasz problem po tych kanapkach w drugim posiłku, to nie pozostaje nic innego jak zamienić ten posiłek i wrzucić w to miejsce jakieś złożone formy ww. albo nawet zrezygnować z węgli w tym posiłku i postawić na jakieś chude mięso plus warzywa??

Jeśli chodzi o diety zgodne z grupą krwi to osobiście nie jestem ich fanem choć sam nie próbowałem takowej.Być może ma ona duży wpływ na samopoczucie i aspekt pro-zdrowotny ale czy faktycznie sprawdza się w kulturystyce, wątpię.
Dobrym przykładem jest Radek Słodkiewicz, który jest doskonałym zaprzeczeniem tej filozofii.
Radek ma grupę krwi A ,czyli grupę którą założenia diety zgodnie z grupą krwi praktycznie wykluczają z kulturystyki,ponieważ osoby takie nie powinny jeść mięsa i opierać się głównie na węglowodanach.Jaką sylwetkę Radek zbudował opierając się przez wszystkie lata treningów na diecie wysokobiałkowej wszyscy wiemy więc nie można do końca zawierzyć tej metodzie.
Choć z drugiej strony są zawodnicy,na których założenia diety zgodnej z grupa krwi dobrze się sprawdzają, pozostaje więc spróbować i samemu ocenić.

erniiii ja wydłużyłbym poranne cardio do 30min. na rzecz tych robionych po siłowni.
Co do suplementacji to wystarczy 10/15gr.BCAA przed aerobami,po już tylko pełnowartościowe śniadanie.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2011-03-31 14:17:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2948 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30940
Tzn miałem na myśli zaczęcie od 15-20 minut a dojście dopiero do tych 30 minut dziennie

Dziękuje bardzo za pomoc, od jutra ruszam z aerobami.


pozdrawiam

Deca ryje kubeł, że aż miło
tak tak kochanie, to na otyłość.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 284
Cześć.
Dawno mnie tutaj nie było, ale już nachodzi mnie koleje pytanko, i podziękowanie.
Dawid dzięki za rady, zeszło 7kg, a do tego mięśnie bardziej widoczne, ale jeszcze nurtuje mnie pytanko jak zrobić dobrze brzuszek... Jakie ćwiczenia byś polecił??
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3015
siemanko gisz patrzyłem ta bieżnie faktycznie droga bo na pln wychodzi 7300 ;}
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 274 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16375
GISZ dzieki za odp, sogaczek ;)

Bombardo, kup sobie bieznie elektryczna, ktore sa w cenach od 900- 1300zl sam mam taka i jest ok,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1179
Bob Hoffman rozpropagował w latach 60/70 trening izometryczny. Jak się on ma Pana zdaniem do dzisiejszej kulturystyki czy TS ( bo gównym jego celem jest siła ). Jak by go Pan stosował ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition