SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 177341

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Myślę,że to świetny pomysł,a co do jedzonka to śmiało możesz jeść zimne, ja od ponad 3 lat,3 razy dziennie jem zimne posiłki w pracy.Kiedyś podgrzewałem w mikrofalówce ale nie smakuje mi tak podgrzane jedzenie.Co do smażenia jeśli chcesz trzymać dobrą formę to lepiej będzie jeśli zgrilujesz jednak albo ugotujesz bądź upieczesz w piekarniku.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Witam giszman, dzieki za mile slowa :) co do tej dietki jezeli amm zapotrzebowanie kaloryczne okolo 2500-2600 kcal to ustawic na 2200-2300? Bialka mysle zeby ustawic 2.5g i wacham sie co do ww poniewaz jak ustawie 2.5 to juz mi sie odklada, mase ogolnie robilem nawet na 2g i co smieszne, szlo dobrze, doradz cos...no a jak wiadomo reszte ustawie tluszczy, jakos dobrze mi wchodza orzechy ziemne do podbijania kcal.

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 412
witam cos o sobie: mam 27lat 178cm i terazniejsza waga bedzie z 87kg trenuje 3 razy w tygodniu, staz treningowy bedzie 2,5roku. odkad zaczelem trenigi mialem 68kg i w ciagu niecalych dwuch lat nabralem prawie 20kg wszystko fajnie pieknie tylko problem zaczyna sie od momentu gdy od pol roku jak i wymiary jak i masa stoi w miejscy probowalem kilka rozpisek treningowych diety byly obfite dotego dozucalem roznorodnych odrzywek gajnery bialka kreatyny wogle na mnie niedzialaja nobostery i nic stoi w miejscu zmienilem prace i musialem przestawic czas biologiczny i odkad zmienila sie praca wszystko u mnie sie zatrzymalo. dzien u mnie zaczyna sie o 23 a spie w zaleznosci gdy mam treningi zasypiam po 17 w tym mam zawsze 2 godzinna drzemke miedzy 2 a 4 w nocy gdy niemam treningow juz nawet spie o 16 do 23 i tak w dzien dzien. moj dzien na dzien dzisiejszy jest taki dzien treningowy: pobudka 23 platki fittnes z i bialka jaja z majonezem i zapijam kefirem i po MULTIPACK. okolo 1- 1.30 100g MASS XXL kolo 2-2.3 drzemka do godziny 4. o 4.20 chleb z pelnego ziarna z nafaszerowanymi warzywami i okolo 100g filet miedzy 6 a 7 znow kanapki to bedzie z jakies 150g tego chleba z 100g filetem gdy mam niedosyt to dopijam jeszcze MASS XXL kanapki jem zewzgledu na wykonywana prace kolo 9-10 znow ten zestaw kanapek tylko ze bedzie o polowy mniejszy. kolo 11 ryz basmanti 100g , fiet kolo 100g i jakis zestaw surowek po 20 min biore SUPERPUMP250 po 30 min ide na trening przed pierwsza seria biore BCAA MAXX. teraz jade na superserie. 4 rodzaje po 4 serie na duza grupe i3 rodzaje po 3 serie. po zakonczonym treningu biore znowu BCAA MAXX i do tego z 80g vitargo po jakis 40min ryz filet i surowki tylko tyle ze na sile jem bo po treningu niemam apetytu. do tego MULTIPACK po 30min 40g kazeiny i kolo 17 ide do wyra spac treningi trwaja kolo 1,20 w dni nietreningo rozni sie tym ze dochodzi jeszcze na jakas godzine przed snem 125g tunczyka z warzywami. i teraz prosilbym o jakas dobra porade bo juz mnie to zaczyna leczyc gdyz na sprzet duzo zainwestowalem a tu brak efektow a posiadam bramke firmy kelton atlas z keltona ten najwiekszy co trzeba to posiada. laweczka pelna regulacja pochylen ,rowerek i jeszcze chce gdzies wcisnac bierznie. co robie zle czy moze poprostu ten tryb zycia mi niepozwala na lepsze efekty?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 86697
Mógłbym takie posiłki spożywać w trakcie dnia jak zaraz wypiszę?

Posiłek I
zmielone owsiane + białko w prochu + woda (tak jak u Jabiego)/ owsiane na mleku z rodzynkami
Posiłek II i III
pierś z kurczaka + ryż paraboiled/makaron durum + surówka czy coś w tym stylu i jakbym to wkładał do pudełka do II posiłek polałbym łyżką oliwy z oliwek albo coś takiego.
Posiłek IV (po treningu)
ryż paraboiled/ryż biały + jogurt jogobela/ danio metoda na głoda
Posiłek V (ostatni)
Nie wiem co tutaj dać... Proszę o pomoc

Przed samym snem jeszcze białko w prochu.

Może jakoś inaczej to zorganizować? Wyliczać będę dopiero jak wszystkie posiłki będą ok.

EDIT: Może jeszcze jakieś białko np. Night protein blend puki na allegro można taniej dostać?

Zmieniony przez - kotlet95 w dniu 2010-12-12 13:18:15
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
navoo92 ustaw tak jak mówisz żeby było na delikatnym minusie, co do węgli jeśli na 2gr. robiłeś masę to faktycznie nie ma co więcej dawać.Przytrzymaj dietę przez jakieś dwa tyg.i zobacz jaka będzie reakcja.
Zdawaj relacje na bieżąco.

cichygda na początku gratuluje takiego progresu w dwa lata, konkretnie przytyrałeś!!
Wracając jednak do Twojego obecnego problemu to przydałoby się żebyś rozpisał konkretnie trening i ćwiczenia jakie wykonujesz, może to przetrenowanie??
Dieta mogłaby być nieco lepsza, dużo w niej kanapek a to niestety nie jest super żródło do budowania masy mięśniowej.
Ile dajesz tych płatków na śniadanie, ile jaj??

kotlet95 w posiłku po treningowym aż prosi się o jakieś mięso, może dać pierś z kurczaka albo indyka,ewentualnie rybe ( dorsza, łososia).Wyrzuć te danio, to nie żarcie dla pakera, tylko dla małych dzieci

Przed spaniem jakieś białko wolniej wchłaniające się np.białka jaj albo twaróg.

Do śniadania również dodałbym jakieś jajka, sama odżywka to jak dla mnie trochę mało.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4804 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55930
Panowie potrzebuję Waszej pomocy

Po okresie roztrenowania i lekkiego odpoczynku od trzymania ścisłej diety, zamierzam teraz zacząć powoli etap masowania tylko priorytetem jest tutaj dla mnie masa w miarę jak najlepszej jakości (jestem endo ), nie chce już przerabiać wielkiego zalewania się

Dlatego, postanowiłem, że wypróboje system carb cycling, o który sie już trochę Was pytałem kiedyś.

Na początek chce pojechać kilka dni na zerowym bilansie kalorycznym, a później stopniowo dodawać kcal

Zerknijcie czy dobrze rozłożyłem sobie BTW, najbardziej chodzi mi tutaj jednak o ilość kcal, czy nie za dużo na początek:

Waga 78
Wzrost 178
Aktywność: 4 x trening siłowy + ok 4 x aerobowy (tak +

B 3 (234g)
T 1,3 (101)
W 3,69 (288)

Kcal 3000 - dzienne zapotrzebowanie - bez dodatku/deficytu kalorycznego (nie za dużo kcal wyszło jak na taką wagę ? )

Do ilu mniej więcej kcal mogę próbować dojść 3500 tys. 4000 ?

dni nie treningowe będą miały uciętą trochę kaloryczność, myślę, że tak ok 100-200 kcal powinno być ok.

Wiadomo, że to jest takie bardzo orientacyjne założenie, bo jeśli będę widział, że za bardzo mnie podlewa tłuszczykiem to będę ucinał węgle, trochę kcal, a deficyt powstały ze straty węgli uzupełniał tłuszczami (biorąc też pod uwagę ucięte kcal)

btw. jeszcze raz dziękuję za docenienie mojej formy jaką przygotowałem na tegoroczne mr sfd, oraz za konstruktywna krytykę , miło to usłyszeć od zawodowców
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 86697
A co sądzisz o filetach rybnych? Chodzi mi o mrożoną pangę bez ości. Chyba wiesz o co chodzi.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Ok giszman, wrzuce dietke to jeszcze sprawdzisz, a co z planem treningowym?

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 412
GISZMAN a co wywołuje przetrenowanie?? i co sądzisz o braku apetytu po treningu ze musze sie zmuszac do jedzenia? a w wolnej chwili jak odnosnie treningu i dietybede gdzies w nocy stal to odpisze Ci
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
_Richard_ moim zdaniem te 3000kcal to nie jest zbyt dużo, biorąc pod uwagę że zamierzasz masować i wykonywać przy tym 4 sesje aerobowe w tyg.
Białka i ww. masz praktycznie po równo, tak więc raczej to bezpieczne proporcje.
Ile kcal przyjmowałeś na redukcji??

kotlet95 panga mimo to,że jest najczęściej kupowaną rybą w polsce nie cieszy się popularnością wśród kulturystów ze względu na jej wątpliwe wartości odżywcze.

navoo92 wykorzystaj informacje, które podałem Tobie we wcześniejszych wypowiedziach i spróbuj ułożyć również trening, wrzuć go tutaj do oceny, wtedy wprowadzimy ewentualne korekty.

cichygda przetrenowanie wywołuje przede wszystkim zbyt ciężki trening, za duża objętość treningowa,najczęście jest to zbyt duża liczba serii na daną grupę mięśniową.Czasem powodem przetrenowania może być słaba dieta, która jest nie wystarczająco dobra dla wysoko intensywnych treningów, inaczej mówiąc jeśli na treningach zapierdzielasz jak szalony a nie dostarczasz odpowiednio dużo kcal pochodzących z wartościowych produktów spożywczych to szansa na przetrenowanie jest bardzo duża.
Często jednym z objawów jest też brak apetytu i chęci do treningu.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2010-12-14 17:34:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition