SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 177335

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6997
giszma

jaie cwiczeie a srodek plecow + 2 a okolice lopatek

" Niech sucha masa bedzie z toba "

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Bob kiedyś miałem ten sam problem co Ty, mnie pomogła zamiana PWP na izolat, który jest znacznie lżejszy dla żołądka i nie mam tego uczucia pełności po jego wypiciu.
Ponad to warto zmniejszyć ogólną ilość wody z którą mieszasz carbo/ białko,do białka np. wystarczy 200ml, aby dobrze je rozmieszać i wypić ze smakiem.
Z porcji białka po treningu raczej bym nie rezygnował, ponieważ w tym akurat czasie liczy się czas z jakim nasycisz mięśnie i dostarczysz im niezbędnych składników od odbudowy po ciężkim treningu.
Co do posiłku na 2 godziny przed bieganiem to jak najbardziej ok., suplementacja przed nim również.

Dairy na środek pleców polecam wszelkiego rodzaju wiosłowania w opadzie, ja najbardziej lubię te, które wykonywał Dorian Yates, czyli podchwytem ze sztangą łamaną .
Natomiast jeśli chodzi o okolice łopatek to wypróbuj szrugsy na ławce skośnej,kładziesz się twarzą do ławeczki ,łapiesz za sztangielki i wykonujesz delikatne wznosy ramion. Ważne jest aby nie przesadzić z ciężarem, myślę że 10kg sztangielki w zupełności wystarczą, bowiem chodzi tutaj wyłącznie o dokładne wykonanie tego ćwiczenia i maksymalne skupienie.Przy każdym powtórzeniu staraj się zaakcentować spięcie ściągając maksymalnie łopatki.


Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2010-09-30 13:21:34
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4804 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 55930
Witajcie Panowie, chcialbym sie Was poradzić

W lipcu zaczalem robic redukcje i od tego momentu jade caly czas na low carbie. Z uplywem czasu zmniejszalem po troche ilosc zjadanych wegli. Obecnie jem ich 30g na sniadanie i po 60g okolotrenigowo

Doszedlem juz do nawet fajnej formy, ale chcialbym ja jeszcze bardziej doszlifowac , pociac sie ile tylko da rade

Slyszalem pare razy o diecie tluszczowej, ze sprawdza sie ona bardzo dobrze przy rzezbieniu i tak sie zastanawiam czy dobrym pomyslem byloby teraz wejscie na nią ?

Jesli tak, to czy w takiej diecie jest jakies rozroznienie na tluszcze zwierzece, roslinne?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4400
Witam. Ćwiczę obecnym planem treningowym już 4 tygodnie. Służy mi, dobrze mi się nim ćwiczy, więc mam zamiar trenować nim jeszcze przez 2 tygodnie. Kiedy skończę ten plan powinienem zrobić tygodniową przerwę regeneracyjną w której będę utrzymywał dietę ale miał wolne od siłowni i po tygodniu ruszyć znów z nowym planem czy przerwa ta nie jest konieczna?

pzdr
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 18
Witam serdecznie.
Trenuje 2 lata na silowni. Mam bardzo dobre wyniki. Teraz po zakończeniu treningu na mase chciałem ładnie spalić tluszczyk do minimalnego poziomu, ale oczywiscie nie katabolizujac miesni. Czy obciecie tluszczow i wegli oprocz porannego posilku i posilku potreningowego + 1-2 treningi aerobowe dziennie po 40-45 minut to dobra metoda? Aeroby mam tu na mysli rowerek zeby nie obciazac stawow kolanowych.

Life is to short to be small

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13813
pływanie dobrze spala tłuszcz?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
_Richard_ osobiście nigdy nie stosowałem diety tłuszczowej, po prostu mój organizm zdecydowanie lepiej się czuje na mniejszej ilości węgli niż na ich całkowitym braku.
Kilku moich znajomych zawodników stosowało taką dietę,i zawsze narzekali na brak pompy, po prostu brak glikogenu w mięśniach utrudnia bardzo mocne spompowanie mięśni w trakcie treningu jak i poza nim.
Być może dla Ciebie ta dieta byłaby ok, tym bardziej jeśli Twoim głównym celem jest pozbycie się jeszcze kilku niepotrzebnych kilogramów ale ze względu na mój brak doświadczenia w tej kwestii wolałbym się nie wypowiadać, będzie Tomek to może coś podpowie więcej.

Dilo to zależy od treningu jakim ćwiczyłeś przez ostatni czas,jeśli czujesz się nim bardzo zmęczony to myślę,że tygodniowa przerwa będzie jak najbardziej wskazana.Pozwoli to na całkowitą regenerację mięśniom i stawom co z pewnością będzie miało wpływ na lepszą odpowiedź anaboliczną w trakcie nowego treningu.
To samo tyczy się okresu kiedy przechodzimy z jednego cyklu w drugi tj. z rzeźby na masę czy siły na masę.

Watroba111 nie radzę robić takich zmian gwałtownie, lepiej rozłożyć to w czasie.
Zacznij od dodania treningów aerobowych, a z czasem zacznij też delikatnie wycinać ww.,stopniowe wprowadzanie zmian pozwoli Ci ustrzec się przed znaczną utratą tkanki mięśniowej.

Mat-zbyt ogólnie zadane pytanie,chodzi Ci o zastąpienie treningu cardio, pływaniem??
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7156
Witam, mam troche inne pytanie:
Otoz pracuje na produkcji (samochody) od poltora miesiaca i od jakiegos czasu boli mnie lewy nadgarstek (duzo podnoszenia, dzwiganie, przenoszenia, obracania itp). Podejrzewam, ze to z przeciazenia. Czy moglby mi ktos poradzic co moge zrobic? jakies cwiczenia, opaski albo cos w tym rodzaju. Firma po uslyszeniu mojej przypadlosci dala mi jakas frotke - opaske elastyczna. Cwiczylem przez kilka lat na silowni, jednak, z troche marnym skutkiem -ekto :) Dodam jeszcze, ze od okolu roku nie cwicze.
Z gory dzieki za odpowiedz

:)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13813
chciał bym spalić tłuszcz z brzucha żeby było widać mięśnie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 13 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 102
Witam,
nie wiem czy było to już parę stron wcześniej ale chciałbym się zapytać jakże to spornej kwestii aerobów z rana na czczo w celu spalenia tylko i wyłącznie tkanki tłuszczowej i zachowania mięśni, czy to naprawdę działa ? co z katabolizmem itd itd ? co z opiniami że należy zabezpieczyć się aminokwasami przed ? przeczytałęm dziesiątki artykułów i nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ćwiczycie po parenaście lat i na pewno już będziecie to wiedzieli z włąsnych doświadczeń pozdrawiam

no pain no gain ;p

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition