SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163419

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2920 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25539
Dziękuję bardzo za odpowiedź, zobacze z tym carbo - spróbuje wypić 20g przed aero i jak nie będzie mi źle i niedobrze to wrzuce całą porcję przed i po już tylko wpc a potem posiłek Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 434 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10099
A ja mam takie pytanko, bo aktualnie jestem na redukcji i robię 30 minut aerobów po treningu. I od razu po treningu spożywam 35g carbo i 10g bcaa i 5g l-glutaminy i po aerobach jakies 20-30 minut posiłek, i w tej przerwie lepiej dać bcaa + gluta czy wpc?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 505
brus a jak tam forma obecnie:d?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34
Witam
Wielkie dzięki Tomku za „udzielenie się” i odpowiedź. Mam jeszcze tylko jedno pytanie – jak długo, twoim zdaniem, powinno się budować masę, według w/w planu?
Dodam, że założyłem dojście do 110 kg (obecnie 101kg). Dzięki raz jeszcze, pozdrawiam
Robert
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6997
Witajce

Obecnie masówka już 1'5 miesiąca a fatu nie przybyło .
Trening 5 /tydzien + 2-3 razy aeroby potreningu po 20-25 na tonie BCAA.
Dieta :
Omlet owsiany : 100 g platkow + 5 bialek i 1 całe + pomidor i szklanka soku .
Do sniadania magnez z b6 i potasem .
2 posilek : 100 g ryżu basmati/parboild + 250 g kurczaka + szpinak
Trening
( bcaa okolo t , przed aero podwojna dawka )
Vitrago 50 g
po 25 mi 1'5 porcji Izolatu .
3 posilek: 100 g ryżu basmati/parboild + 250 g kurczaka + szpinak
4 : Omlet owsinany 50-60 g platkow + 4 bialka i 1-2 żołtka + 1 porcja białka + warzywa
5 posilek : Kurczak 250 g + duzo warzyw + orzechy z 30 g + vitarminy i minerały .
Przed samym snem twarog chudy 250 g + oliwa z oliwek .
Jem co 2,5-3 godz .

Ale teraz zmiana o 180 . Zasada bez ww przed snem ( ostatnie w nie duzej ilosci 4-5 godz przed snem ) sie u mnie sprawdza bardzo dobrze i mnie nie zalalo i robie mase dobrej jakosci .
Ale niestety teraz T bedzie wieczorem a posilek potreningowy bedzie tym ostatnim ( nie liczac twarogu ) . Nie jem jak to rozdzielic , czy mozna robic ciagle dobra mase jedzac oprocz 50 g vitargo po t juz tylko kurczakak + orzechami i warrzywami ?

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Dairy ja bym dał na początek 50gr.brązowego ryżu do tego ostatniego posiłku,potreningowego i poczekał na reakcje kilka dni.Inaczej się nie przekonasz, moim zdaniem nie zaszkodzi,co najwyżej pomoże, to zupełnie inna sytuacja kiedy ostatni posiłek jest Twoim posiłkiem po treningowym, wtedy Twoje mięśnie powinny wciągnąć całą pule ww jaką im zaserwujesz.Plusem powinien być również w tej sytuacji,lepszy,głęboki sen co zaś przełoży się na lepszą regenerację mięśni.

rk72 myślę,że Tomek zgodzi się ze mną,trzymaj michę i masuj do upragnionych 110kg.,z pewnością będziesz musiał z czasem zwiększyć kaloryczność ale to dopiero jak progres nieco zwolni i zatrzymie się w miejscu.

Piotrx1 osobiście zaraz po cardio wrzucam białeczko,do godziny posiłek i jest gitara.

Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2010-08-31 00:32:19
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Witam !! Ostatni dzien wakacji, trzeba ulozyc dietke i wziasc sie do roboty hehe :) a wiec mam do Ciebie prosbe Giszman, niedlugo wrzuce dietke do sprawdzenia, lecz nie wiem skad "dorwac" plan, ostatnie ktore mi napisales byly naprawde super ! Efekty z tygodnia na tydzien. Jakies niezle cwiczenie na srodek klatki polecisz? Pzdr !

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
navoo jeśli masz w planach masówkę to zajrzyj tutaj, może coś wykorzystasz
http://trecteam.pl/blogi/geler/?p=652
Co do ćwiczeń na środek klatki to na pewno krzyżowanie linek w bramie z zaakcentowaniem spięcia w fazie końcowej oraz zamiana sztangi na sztangielki,dzięki którym możesz bardziej dopinać środek klatki po wyciśnięciu ciężaru.
Podczas wyciskań czy rozpiętek bardzo ważne jest utrzymanie ściągniętych łopatek przez cały zakres ruchu i nie blokowanie ramion w łokciach.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13810
pytanie dotyczące brzucha. Jeżeli jestem w stanie wykonać 100 brzuszków w serii to dołożyć jakies obciążenie ??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4804 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 55930
panowie do jakiego bf-u da sie rade zejsc bez odwadniania
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Olej kokosowy a cholesterol Olej kokosowy a cholesterol Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać?