SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175589

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13810
mógł by pan sprawdzić mój trening ramion i barków ??
wyposażanie mojej siłowni domowej
ławka wielofunkcyjna, stojaki, komplet gryfów, wyciąg górny, prasa do nóg
planuje również dokupić modlitewnik

3s w każdym ćwiczeniu + 1 rozgrzewkowa
bicepsy razem z klatką
uginanie ramion ze sztangą 12-10
uginanie ramion chwyt młotkowy 12-10
uginanie ramion w opraciu o kolano 12-10

triceps razem z plecami
prostowanie ramion na wyciągu 12-10
prostowanie ramion w leżeniu sztangą łamaną 12-10
pompki w podporze tyłem 12-10

barki
wyciskanie sztangi sprzed głowy 12-10
Unoszenie ramion w przód ze sztangą 12-10
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12-10
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 12-10

i jeszcze jedno pytanie
Można ćwiczyć bicepsy i tricepsy 2x w tygoniu ?? Ile w serii w takim przypadku??






Zmieniony przez - Mat- w dniu 2010-08-21 15:45:58
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
Giszman ciezko rozkrecic wlasny interes z vitamin-shopem?:) Bo coraz bardziej mysle o tym:D
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Mat-trening,który podałeś jest jak najbardziej ok.,a co do treningu bicepsów i tricepsów dwa raz w tyg. to mógłbyś spróbować,choć może to również pogorszyć sytuacje i doprowadzić do przetrenowania.Dużo zależy od możliwości organizmu do pełnej regeneracji, jeśli np.masz idealną dietę i suplementacje,czas na odpowiednio długi czas snu (ok.8h dziennie), nie wykonujesz żadnych innych czynności w ciągu dnia,które wymagają sporego nakładu energii.,wtedy Twoje mięśnie regenerują się dużo szybciej i możesz spróbować treningu dwa razy tyg. co jednak wcale nie oznacza,że przyniesie to oczekiwany rezultat.Pamiętaj,że triceps jak i biceps pracują również podczas treningu innychy grup mięśniowych tj.klatka czy plecy.
Jeśli już zdecydujesz się na trening dwa razy w tyg. to jeden z treningów wykonaj ze zmniejszoną liczbą serii mniej więcej połowe i zmniejsz jego intensywność,tzn. nie doprowadzaj do upadku mięśniowego.

bob trudne pytanie, to zależy od wielu rzeczy, bardzo ważne jest miejsce gdzie taki sklep otworzysz jak i wiedza sprzedawcy-dobry serwis.W dzisiejszych czasach gdzie szeroko rozpowszechniona jest sprzedaż internetowa-online, przewagą sklepów stacjonarnych jest z pewnością konktakt z klientem,który może przyjść do sklepu i zaciągnąć konkretnej fachowej porady.
Sama praca w Vitamin Shop to sama przyjemność, zresztą już nie raz o tym pisałem na swoim blogu,jeśli kochasz kulturystykę i ogólnie sport, to jedynie praca na siłowni może dać Ci podobną satysfakcje.Jednak ja zdecydowanie wolę sklep, myślę że jeśli cały dzień przebywałbym na siłowni i byłoby to moje miejsce pracy, to treningi w tym miejscu nie sprawiałaby mi już takiej radości.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13810
To jak można wyrównać dysproporcje między ramionami a plecamy i klatą?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
Musze zaczac myslec o sklepie:) bo podobne mam umilowanie do kultyrysyki i wszystkiego z nia zwiazanego:) Giszman a co polecisz brac w czasie odpoczynku organizmu od cyklu kreatynowego moze AAKG mega hardcore?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34
Witam Panów,
Potrzebuję porady dotyczącej budowania masy mięśniowej.
Mam 38 lat, wzrost 187 cm, obecna waga 104 kg. Ćwiczę „od zawsze”, bardziej dla siebie i dobrej kondycji.
Moja prośba dotyczy wskazówek dotyczących diety i treningu (ze szczególnym uwzględnieniem ramion). Jeśli chodzi o suplementację kupiłem właśnie X-PACK S-14,
HARD MASS i CREAPURE 1350 +ALA+Vit.B1.
Będę bardzo wdzięczny za pokierowanie i ułożenie odpowiedniego planu diety, suplementacji i treningu.
Pozdrawiam
Robert
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Mat-na pewno ciężkim treningiem,odpowiednim odżywianiem i dobrą regeneracją ale kulturystyka to sport dla ludzi cierpliwych, nie da się zbudować idealnego ciała w kilka tygodni,miesięcy a czasem i nawet w ciągu kilku lat.Każdy z nas ma słabsze i mocniejsze partie mięśniowe,jedne będą rosły bardzo szybko w odpowiedzi na trening zaś inne "leniwe" dużo wolniej.Tak się składa że i ja mam z rękoma spory problem i o ile moje barki rosną na zawołanie to nad bicepsami i tricepsami muszę się strasznie namęczyć.Był czas,że przez ponad 3 lata obwód mojego bicepsa nie drgnął ani o milimetr choć stosowałem różnego rodzaju treningi,suplementy itd.
W moim przypadku (pisałem już o tym wiele razy w tym temacie), pomogło radykalne zmniejszenie ciężaru i praca nad odpowiednim wyczuciem skurczu i pracy bicepsów.Zacząłem wykonywać mega wolne powtórzenia po 10 sek. z fazie negatywnej i tyle samo w pozytywnej, palenie mięśni było niemożliwe.Z czasem zacząłem zwiększać ciężary ,nie tracąc tego niesamowitego czucia i skupiając się na każdym jednym powtórzeniu.Efekt przyszedł momentalnie i moje bicepsy jak i tricepsy zaczęły rosnąć na nowo.Być może masz podobny problem, popracuj nad koncentracją i połączeniem mózg-mięsień, wypróbuj metody zwiększania intensywności treningowej takie jak serie łączone lub super serie, powtórzenia wymuszone lub drop sety.
Musisz znaleźć najbardziej odpowiedni trening dla siebie samego, nie ma złotego środka,który będzie działał na każdego.

bob AAKG jest idealne w trakcie przerwy od kreatyny i ma szereg innych zalet,również pro-zdrowotnych.

rk72 tutaj masz linka, który Ci w poskładaniu odpowiedniej diety dla siebie.
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę,_duża_pomoc_dla_początkujących.-t545008.html
Nikt nie ułoży Ci prawidłowej diety tylko na podstawie wagi i wzrostu,poczytaj,wykombinuj coś dla siebie i wklej tutaj do oceny,wtedy skorygujemy ewentualne błędy.
Co do treningu to podobnie,wypadałoby żebyś rozpisał swój obecny trening,sprawdzimy czy robisz jakieś błędy i nakierujemy odpowiednio.Co do rąk to przeczytaj co napisałem matowi, bo ma ten sam problem.
Jeśli chodzi o suplementacje to Hard Mass należałoby z pewnością przyjać zaraz po treningu oraz dodatkowo w ciągu dnia jeśli jest taka potrzeba ale to już zależy od tego jak wyglądać będzie dieta.
Kreatyne możesz przyjmować przed i po treningu, natomiast w dni nietreningowe rano przed śniadaniem oraz 6/8 godz. później między posiłkami.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
AAKG dziala prozdrowotnie? A mozesz napisac w jaki sposob bo sie zaciekawilem, a z ust zawodowcy to inaczej uslyszec o zaletach niz czytac w necie:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1022
witam:) właśnie skończyłem cykl dwumiesieczny, po którym przytyłem 10 kg, z 90 na 100, a dokładnie na 102 bo mam 2 kg tłuszczyku na brzuchu ;/ robiłem progresje po 15-12-10-8 powtórzeń, dieta to 5g węgli, 2g białka i 1,5 tłuszczu...
mam pytanie jak teraz zredukować ten brzuch?
co byście Panowie poradzili, zaprzestać treningów i obciąć tylko węgle z diety, czy trenować dalej z mniejszymi ciezarami robiąć wiecej powtórzeń czy też na odwrót, mniej powtórzeń ale wieksze obciążenia?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13810
ja może pan zaproponować trening brzucha ?
dysponuje tylko: ławka wielofunkcyjna, stojaki, komplet gryfów, wyciąg górny, prasa do nóg (blokada do ud)
trening aeoroby to bieg 2x w tygodniu 20min, kiedy najlepiej biegać ?? w dni treningowe czy nie ?







Zmieniony przez - Mat- w dniu 2010-08-25 13:43:34

Zmieniony przez - Mat- w dniu 2010-08-25 13:44:56

Zmieniony przez - Mat- w dniu 2010-08-25 13:46:18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu