SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 176355

napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
No tak maxcarb jest duzo tanszy dlatego jak juz bym sie naniego decydowal, a co decyduje ze vitargo jest niezastąpione, no i amino whey system takze warto miec. Kucze ale dylematy mam, ja sie niema dostatecznej ilosci kasy:P...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 3046 Napisanych postów 30811 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 480030
jezeli fundusz ogranicza spokojnie max carb da rade.na poziomie amatorskim nie zobaczysz roznicy.co do bialka perfect whey tez lepszy po co Ci 'dlugie' bialko jak jesz regularnie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
No tak whey protein bedzie napewno lepsze, ale czym jest lepsze vitargo chce poprostu wiedizec aby poglebic wiedze:)
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
Jak nie zobaczy róźnicy , Mumin co Ty piszesz, akurat przy Carbo Vs Vitargo to poczuje różnicę.

http://www.vitargo.com.pl/index2.php?m=12&lg=1

http://www.vitargo.com.pl/index2.php?m=13&lg=1

I to nie mówię bajek, Teoria i czytanie tego jest jednym ale sam jak spróbowałem (bo gdybym tego nie zrobił) dalej bym był kimś przeciwnym Vitargo. A teraz jeśli węglowodany to tylko Vitargo.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 3046 Napisanych postów 30811 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 480030
ja nie widze roznicy i zostaje przy tradycyjnym carbo po treningu
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
Powiem tak, różnica między carbo a vitargo jest na pewno odczuwalna jeśli chcielibyśmy go użyć przed lub w trakcie treningu, wtedy po vitargo odczujemy większą wytrzymałość podczas treningu i nie będziemy mieli huśtawki glikemicznej.
Natomiast po treningu jeśli faktycznie chcesz przyciąć koszta to wybierz carbo, nie będzie to taka sama jakość jak vitargo, lecz jeśli chodzi o sylwetke na poziomie amatora to nie powinieneś odczuć różnicy.
Co do białka to jeśli masz dobrze skomponowaną dietę to tak jak napisał kolega wyżej, bardziej przyda Ci się szybkie białko serwatkowe z rana i po treningu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
A co sadzicie o Amino Whey System polecacie? (pytam sie tak szczegolowo bo przez 4 lata trenowalem na sucho):)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 107 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 505
Bo mam watpliwosci, poniewaz np Amino Whey system ma duza zawartosc aminokwasow rozgalezionych BCAA, i czy nieoplaca sie bardziej poprostu kupic, zamiast G-force'a?

Zmieniony przez - bob2211 w dniu 2010-08-08 09:37:25

Zmieniony przez - bob2211 w dniu 2010-08-08 14:05:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Przemysław Górynowicz kończy karierę Przemysław Górynowicz kończy karierę 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej Jak często brać białko? Jak często brać białko? Jakie straty przynosi trening? Jakie straty przynosi trening? Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Karolina Wróbel - ocena sylwetki Karolina Wróbel - ocena sylwetki Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu