SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175592

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
raszek01 myślę, że tak możesz zostawić.

kuba1057 jak wygląda,trening w czwartek i piątek??
Ile serii i powtórzeń wykonujesz w poszczególnych ćwiczeniach??
Uzupełnij te brakujące informacje.

Dairy co do diety to w dni treningowe proponuje wybrać opcje drugą, tą gdzie masz nieco więcej węgli, z tym że zamiast tych wafli dałbym mniejszą porcję ryżu brązowego lub kaszy. Natomiast w dni bez treningu możesz dać opcje nr.1, czyli mniej węgli.
Wypróbuj to dietę przez jakieś dwa tyg.i zobaczysz czy Cie nie podlewa, jeśli wszystko będzie ok. to zaczniesz zwiększać spożycie węgli, jeśli masz tendencje do łapaniu fetu to zwiększaj ww ostrożnie powiedzmy 30 gr. tygodniowo i obserwuj reakcje, w ten sposób będziesz miał wszystko pod kontrolą.
W dni mniej aktywne spożywaj mniej ww.spokojnie możesz dać ww.złożone do śniadania, przed treningiem oraz po, ile dokładnie to już musisz sam wypróbować.

jabol Sól proponuje odstawić w sobotę,a potas dodaj do posiłków od pierwszego dnia ładowania, ok.2gr. na dzień
Chrom w trakcie ładowania przyjmuj na ok.30 min przed posiłkami z ww, chrom pomoże lepiej załadować glikogen do mięśni.
Z odstawianiem wody jest różnie, tzn. są różne sposoby, jedni zaczynają redukować spożycie wody na 3 dni przed startem, i na jakieś 20 godzin przed zawodami przestają pić ją całkowicie.Innym sposobem jest odstawienie wody na raz, tzn. pijesz cały czas dużo i na ok. 20godz. przed odstawiasz.
Co do diety to w te dni z ładowaniem tłuszcze obciąłbym niemal do zera, natomiast biłako zostaw wysoko, do przed ostatniego dnia,w te dni ładowania węglami skup się niemal wyłącznie na ww. złożonych, proste możesz dać ale na pewno 1/3 nie więcej, nie czas jeszcze na nie.50/50 dopiero w dzień finału.
Jeśli chodzi o ilość to w Twoim przypadku spróbowałbym to zrobić w ten sposób: w pierwszy dzień ładowania przyjąłbym największą ilość ok. 400gr, w drugi 300gr i trzeci 150gr.Na finał możesz sobie zafundować więcej ww.prostych tak jak pisałem wcześniej, pół na pół ze złożonymi, w posiłkach nawet co 1,5/ 2 godziny. Białko i tłuszcze możesz przyciąć w ten dzień, dodaj białko (pierś z kurczaka) może do śniadania i później góra do jeszcze jednego posiłku.
No i trening aerobowy, już bym odpuscił , tłuszczu już na Tobie raczej nie ma, a dodatkowe aeroby w dni low carb mogą za bardzo skatabolizować mięśnie, moim zdaniem to już jest zbędne, ja przynajmniej tak robię tydzień przed zawodami zupełnie już przestaje robic cardio, bywało tak że już na 2 tyg. przed przestawałem je robić i efekty były bardzo dobre, pełne nabite mięśnie większy niż kiedykolwiek wcześniej. W tym momencie masz tak rozkręcony metabolizm,że jeszcze z tydzień lub dwa po finale będziesz pocięty i nie bedziesz łapał fetu bez względu na jedzenie




Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2010-07-14 23:29:46
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
Dzięki Giszman, resztę szczegółów ustalimy jakoś jak będziesz w Trasie.

Dzięki za Prowadzenie Mnie, choć jesteś na Urlopie i tak na odległość.

Zobaczymy co będzie z tego
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1276 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6997
Giszman

Teraz mam dni off zupelnie ewentualnie gdzie na nogach podejde albo rowerem podjade i jem :
Omlet owsiany ( duzy ) + pomiory
3/4 torebki ryzu basmati + kurczak / dodac tu warzywa ?
Znajomy trener pisal mi zebym dal 2 x posilek mieso+duzo warzyw bo i tak nie potrzebuje tyle ww do regeneracji jak nie cwicze przez te dni .
Moglbym np. do 3 posilku dac troche kaszy albo ryzu brazowego ?
5 posilek wieczornym : twarog + troche oliwey z olwiek .
Po 4 miesiacach rzebzy mysle ze wydluze dni off z 3 do 5 ?
W sumie na masie " wypoczne " troche , ale nie chce sie roztrenowac .
Nie wiem w sumie czy nawet teraz nie roztrenowalem sie ale mam priorytet trzymac forme .
Mase bedzie cos takiego :
Omlet owsiany + pomidory ( okolo 100 g platkow + 4 bialka ) + Izolat przed omletem
Przed t :
100 g ryzu basmati + 200 g kurczaka + warzywa
PO t odrazu : 30-40 G Vitargo / Po 20 min izolat
W domu 100 g ryzu Basmati + kurczak i warzywa .
Mysle ze nie ma co zmieniac / zmniejszac tych 3 posilkow ? Chyba ze mozna je jakos poprawic ? 4 posilek np. pol torebki ryzu + mieso
5 posilek twarog chudy przed samym snem ( tez pisales ze tak jadles ) / ewentualnie Kazeina .
A w DNT ktore albo beda 100 % luzz <-- wtedy bede jesc np. 3/4 torebki ryzu huh ??
Ewentualnie popoludniowy rowere na luzie / co sadzisz ?

Zmieniony przez - Dairy w dniu 2010-07-15 10:17:13

" Niech sucha masa bedzie z toba "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23
w poniedziałek zmienie plan bo już go długo używam.Chciałbym sie dowiedzieć jakie są ćwiczenia na przedramiona i czy jest sens korzystania z 2 planów treningowych aby mięśnie były lepiej podatne na bodżce.Mam zamiar ćwiczyć przez jeden tydzień
Poniedziałek:klata,grzbiet,biceps,brzuch
Wtorek:barki,triceps,czworoboczny
czwartek to co w poniedziałek
piątek to co we wtorek

2 plan
poniedziałek;klata barki,brzuch
wtorek:grzbiet,biceps,triceps
czwartek to co w poniedziałek
piatek to co we wtorek

dziś nie miałem czasu napisać szczegółowy plan.

od września będe trenować boks i chodżić na siłownie ,więc będe jeszcze częściej pisał
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
giszman zapotrzebowanie na kcal obliczasz wg

waga x 24 x współczynnik aktywności ???

czy może wg innego wzoru ???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 906 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15066
Za rada Pana Dawida uzywalem takiego planu na klatke
Seria Łączona: Wyciskanie sztanga na maszynie Smitha ( z zatrzymaniem na 2/3 sek z fazą spięcia) + Rozpętki w skosie
Wyciskanie głową w dół
Krzyżowanie linek

Rozpiętki w skosie górnym
Wyciskania sztangielkami w skosie górnym
Wyciskania sztangielek głową w dół
Krzyżowania linek

Stosowałbym oba treningi na zmiane, jednego tygodnia-pierwszy, później w drugim tyg.drugi.

efekty super!

Teraz mam prosbee o trening na gorna czesc klatki piersiowej :D z gory dziekuje i pozdrawiam.

"Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem."

~Arystoteles

Mój dziennik treningowy ---> http://www.sfd.pl/[BLOG]_AO11._Winorocznik92_w_2015r.-t1075814.html

Co jadam? ---> http://potreningu.pl/profile/ao11 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
jak trening jest ok to dzięki wielkie za pomoc :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43252
Witam ponownie.

Wracając do wątku suplementacji, który rozpocząłem. Stanęło na tym iż przed treningiem nic, po bcaa z carbo, 30 min później odżywka białkowa i 30 min później pełnowartościowy posiłek (ww złożone + pełnowartościowe białko). Wyrzucając odżywkę białkową byłbym w stanie dać porcje bcaa przed treningiem. Więc wyglądałoby to tak: BCAA, trening, bcaa z carbo, 45 min po pełnowartościowy posiłek. Która z tych 2 opcji wydaje się wam bardziej odpowiednia?

pzdr
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 224020
Jak coś Giszman jest na urlopie i jest w trasie, jak się dorwie do netu to Wam, poodpisuje, więc się nie gotujcie jak cosik
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43252
Jabi dzięki za info
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu