SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163606

napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 224020
A Na noc do samego biała Tuńczyk lub Tuńczyk + Pierś, Tuńczyk + Białka jajka.
Dodawać Olej Lniany ?

Nie daje go do Posiłku Przed i Po Treningu.

Powiem wam, że apetyt na słodkie i jedzenie po nim spadł, także o wiele łatwiej mi jest kontrolować głód.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1917 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34027
GISZMAN-dzięki bardzo :) źle zrozumiałem Tomka.

IHS TEAM.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1257 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12695
witam prosil bym was o sprawdzenie mojej diety tluszczowej
jestem w tej chwili na redukcji diete chce trzymac az do uzyskania celu
cel: utrata tluszczu z brzucha uwidocznienie kraty na brzuchu i utrzymanie masy miesniowej
na tej diecie jestem od 2 tyg teraz bedzie mnie czekalo pierwsze ladowanie ktore zrobie w poniedzialek
ladowania mam zamiar robic co 6 dni i teraz mam dwie opcje, ktora waszym zdaniem byla by lepsza
1. w tym dniu nic niezmieniam tylko dodaje ww zlozone glownie ziemniaczki, platki owsiane, dam tez jednego batonika lub loda
2. w tym dniu redukuje tluszcze do 60g daje samo mieso z piersi plus ww zlozone, brazowy ryz, platki owsiane.. i tak samo batonik lub loda

do tej pory bylem na carb cykling, smalec powoli sie topil ale ze zostalo malo czasu a chce ten smalec stopic do konca wiec zdecydowalem sie na tluszczowa
na carb cykling proporcje btw byly takie
B-4,1g
T-1g
WW- DT-3g , DNT-2g
kal- DT-3400 , DNT-3000

diete tluszczowa zaczelem z kalorycznosci 3200kal teraz ucielem na 3000kal
po pierwszych 3 dniach waga poleciala troszke w dol tak jak by z 1,5kg teraz chyba wrocilo z kg i po dwoch tyg waga praktycznie ta sama a smalec powoli leci tak mi sie wydaje optycznie bo centymetr niezabardzo to pokazuje i z tad te moje pytania dowas, w niedziele zrobie zdjecia wiec bedzie realne porownanie,
czy kalorie dalej ciac w dol powiedzmy co dwa tyg po 200 kal i czy to maja byc kal z tluszczy? czy trzymac juz ta stala kalorycznosc?
moje dane
waga 88kg
wiek 30lat , reszta danych w profilu

pierwsze dwa tyg lece na ww do 50 co daje 0,5g/kg mc
po pierwszym ladowaniu chce zwiekszyc ww do 0,8g/kg mc

DIETA NA KTOREJ OBECNIE JESTEM

8.00
jajka 280g (ok 5 jaj)
pomidor 170g
B-42, T-24, WW-5, KAL-404

ok godz po
bcaa 10g + yoha+l carnityne golg+cla&green tea
55 min aero

11.30
karkowka- 250g
szpinak- 170g
B-47, T-51, WW-1 , KAL-624

14.00
piers- 100g
karkowka - 165g
kasza jeczmienna 25g
szpinak - 170g
B-55, T-35, WW-14, KAL-595


bcaa-10g
TRENING po 30 min aero
vitargo
bialko-30g izolat
B-33, T-2, WW-2, KAL-150

18.00
piers indyk - 175g
wolowina -100g
otreby -20g
pomidor - 150g
B-63, T-11, WW-7, KAL-387

21.00
piers-100g
karkowka.- 165g
szpinak- 170g
pestki z dyni -50g - pestki zazwyczaj podjadam w ciagu dnie po trochy jak ma chec na cos slodkiego
B-54, T-47, WW-5, KAL-654

23.30
bialko- 30g - night protein blend
B-21, T-1, WW-3, KAL-108

CALOSC DAJE
B-318, T-173, WW-48, KAL-3010

B-3,6, T-1,9 , WW-0,5

czasami ostatni posilek zastapie twarog chudy+ maslo orzechowe
ale to raz w tyg robie sobie takie urozmaicenie

TRENING
pon- aero 60min klatka+biceps+30aero
wt- nogi
sr- przedramie+brzuch+ hiit i tu jak dam rade to robie aero w jakiejs innej czesci dnia
czw- aero 60min plecy
pt- aero 60min barki+tric+30aero
so- kaptur+brzuch+ HIIT


i jeszcze mam dodatkowe pytanie
po pirewszym wadowaniu chce zwiekszyc ww do 0.8g/kg mc
czyli dodal bym po treningu odrazu 10g vitarg
i do posilku potreningowym 20g kaszy jeczmiennej

czy lepszym rozwiazaniem bedzie dodanie wiekszej ilosci odrazu po treningu vitargo
oczywiscie jak dodam ta odrobine ww to ujme kal z tluszczow zeby bilans sie zgadzal

czy moze lepszym rozwiazaniem bylo by zwiekszanie bialka do 4g a w to miejsce ciecie kal z tluszczu? poniewaz mam dodatkowa suplemetacje przy ktorej 4 g bialka przyswoje


z gory dziekuje za wasze wskazowki

Pozdr.





Zmieniony przez - rr-28 w dniu 2010-07-02 10:01:38

Zmieniony przez - rr-28 w dniu 2010-07-02 10:26:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Witam. Giszman co do diety pytales sie ile mam ww/b/t w dietce a wiec : Trenuje tylko silowo nic wiecej, wykonuje ten plan co pomagales mi ulozyc. Dietka 5 posilkow 2.5g B/ 1.5g WW / okolo 1g T , w tym systemie mam za malo kcal , ww nie bd podbijal bo mnie zaleje .. co radzisz? moze pomozesz cos ulozyc

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13810
Jakie przerwy między seriami w treningu na mase?
napisał(a)
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 23193 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 224020
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
rr-28 ja akurat nigdy nie stosowałem tłuszczów ki i nie jestem jej wielkim fanem, jednak gdybym miał Ci coś doradzić to w odpowiedzi na Twoje pierwsze pytanie wybrałbym opcje drugą,czyli…
„w tym dniu redukuje tluszcze do 60g daje samo mieso z piersi plus ww zlozone, brazowy ryz, platki owsiane.. „ i na tym bym zakończył,tzn. nie dawałbym żadnych słodyczy bo jak sam napisałeś zależy Ci na czasie i jak najszybszej utracie tkanki tłuszczowej, w miejsce słodyczy dałbym jakiś smaczny owoc, fruktoza będzie o wiele lepszym wyjściem.
Co do obcinania kalorii, to oczywiście będziesz musiał zacząć zmniejszać kaloryczność jeśli waga będzie stała w miejscu, trening aerobowy masz już wrzucony w trening na maxa więc nic innego Ci nie pozostaje. Obcinaj oczywiście z tłuszczy.
Jeśli będziesz chciał zwiększyć ww o te pare gram to dodaj więcej vitargo.

navoo92 podbij na początek białko do 3gr.

Mat- przed najcięższymi seriami proponuje nawet do ¾ ,minut, powinieneś sam wyczuć kiedy jesteś gotów zmierzyć się z największym obciążeniem, między pierwszą a drugą serią nie będziesz potrzebował tak długiej przerwy bo też nie zmęczysz się za bardzo. Ogólnie zwracaj uwagę na to,żeby przystępować do kolejnej serii po wyrównaniu oddechu.

jabol melatonina dobra rzecz, kilka razy używałem,zwłaszcza tuż przed zawodami jak już tych węgli było jak na lekarstwo a tym samym kiepsko się spało.Po melatoninie dużo lepiej, mnie 5mg wystarczało.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56036


Mam pytanie odnośnie diety. A mianowicie; wstaje o 5.30. ide do pracy na 6 rano w domu jestem po 17.Trenować mogę miedzy 17.30, a 20. Kłade się spać o 22-23. Mam ograniczone fundusze. Mogę jedynie sobie pozwolić na jakieś 500g piersi dziennie. Chce spożywać 5 posilków + potreningowo wpc z carbo.

Posiłke I 5.30-5.45
owsiane (ilość jeszcze nie ustanona wegli w diecie)
wpc 20-30g
twaróg 100g
mleko 3,2 % (prosto od krowy. Unas w domu zanzaczan nie kupuje się mleka!)
orzechy/pestki slonecznika/dyni ile?

Posiłek II 9.30-9.45

Tutaj nie wiem co dać. Może maślanka? Razowieć u nas dorgki ok 4zł bochenek

Posiłek III 12.30-12.45
j.w

Posiłek IV 16-16.30 (przed treningowy)
pierś 175-200g
ryż/kasza/makaron 100g
warzywa

Trening 17.45-18
Po nim aero 20min. ( W celu podkrecenia meaboliozmu)

Po Treningu 19.30-19.50
wpc 50g
carbo 40g

Posiłek V
Twaróg chudy 200g
oliwa/siemnie/orzechy

Dodam, że waże ~85-86kg. Moim celem jest delikatna masa. Nie wiem jak dobrać gramature posiłków/Składników odżywczych

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1257 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12695
dzieki za odp.
napewno skorzystam z twoich wskazowek

Pozdro.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 906 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15066
Witam. Obecnie jestem na redukcji, diecie low carb.. trening silowy mam 5 dni w tyg, po kazdym z nich rowerek godzine...
Mam pytanie.. Jak przejsc z
http://www.sfd.pl/Przykładowa_dieta_Low_Carb_na_redukcję,_duża_pomoc_dla_początkujących-t587794.html
na
http://www.sfd.pl/Dieta_na_rzeźbę,_duża_pomoc_dla_początkujących-t558196.html
chodzi mi o to czy dodawac stopniowo kalorie jezeli tak to ile? nie chcee efektu jojo, zmniejszyc ilosc treningow i rowerka w tygodniu?

"Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem."

~Arystoteles

Mój dziennik treningowy ---> http://www.sfd.pl/[BLOG]_AO11._Winorocznik92_w_2015r.-t1075814.html

Co jadam? ---> http://potreningu.pl/profile/ao11 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym