logo
zamknij zamknij

Poczatki diety + cwiczenia+ białko - jak uzywac ? Pomocy :)

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 953

0 5 0
napisał(a)
Fitkarolinka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 33
Hej ,

Mam pytanie - jak wlaczyc bialko serwatkowe do diety . Mam 27 lat, 170 cm wzrostu, waze 70 kg ... chce oczywiscie schudnac i wysmuklic sylwetke. Moje zapotrzebowanie kaloryczne wyszlo 1600 cal dziennie bez cwiczen oczywiscie. Mam zamiar cwiczyc 3-4 w tygodniu na zajeciach fitness typu TBC, power combo i tabata . Ile powinnam spozywac kalori- czy trzymac sie 1600 ? Kupilam rowniez spalacz tluszczu ( tabletki Thermo speed i bialko ) tabletki mam zarzywac przed treningiem i przed sniadaniem. Czy po treningu shake bialkowy wystarczy na odbudowe miesni po wysilku . Prosze o pomoc iz to moja pierwsza przygoda z bialkiem i tego typu tabletkami. Nie wiem czy powinnam zwiekszyc kalorie - chce schudnac jakies 7-8 kg i wysmuklic cialo :) Dziekuje za pomoc
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nosek19
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 596 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6422
spalacz tłuszczu ? proszę Cię Na moje to możesz wywalić do kibla
1
napisał(a)
ObcaAura
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 18 Wiek 26 lat Na forum 111 dni Przeczytanych tematów 106
No ten spalacz tłuszczu nie brzmi najlepiej. Ja bym postawiła na zdrowe odżywianie i te treningi. Czy masz określony czas, w którym chcesz schudnąć te 7-8 kg, albo do jakich konkretnie wymiarów dążysz? Co do tego zapotrzebowania kalorycznego, to na moje oko 1600kcal przy intensywnych treningach 4 razy w tygodniu, wydaje się trochę mało. Ja bym skorzystała z jednego z kalkulatorów online, żeby sprawdzić swoje zapotrzebowanie dzienne przy treningach :)
napisał(a)
Fitkarolinka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 33
Ten spalacz tluszczu to podobno po to zeby dodac kopa i energi przy treningach - tez jestem sceptycznie do tego nastawiona ale kolezanka moja twierdzi ze dzieki temu miala mega energie do cwiczenia itp
napisał(a)
Fitkarolinka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 33
Chcialabym zrzucic tak do konca maja - zalezy mi na tym zeby miec plaski brzuch i jedrne cialo - moj poziom tluszczu obecnie wynosi 23.2 % - takze juz na granicy otylosci :P heheheh - u mnie problem zdecydowanie jest z systematycznoscia chodzenia na ta silownie ale wiem ze to jest ostatni dzwonek na wakacje :) - 1600 to min bez cwiczen ktore potrzebuje - ciezko mi wlasnie obliczyc to z niestystematycznym cwiczeniem - plus chcialam zrzucic wiec powinnam chyba byc na deficycie czyz nie tak ?
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 896 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 23344
1. wypełnij ankiete działu dostępną tutaj: http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html + dołącz ze dwa zrzuty diety wygenerowanej z PoTreiningu jeśli chcesz uzyskać pomoc
2. 1600 przy aktywności którą wymieniasz to za mało zdecydowanie
3. aktywność którą wymieniasz, czyli cardio nie jest optymalnym narzędziem do kształtowania sylwetki. ba - na tym sylwetki nie zbudujesz, zwłaszcza na diecie 1600. optymalny jest trening siłowy, z obciążeniemi i addekwatnym zapotrzebowaniem kalorycznym. popatrz po dziennikach w dziale co jedza dziewczyny i jak cwiczą i do jakich fajnych efektów dochodza (np. dziennik Bazylii)
4. tabletki możesz wywalić do kibla
5. białko systetyczne nie ma żadnych magicznych właśiwości odbudowujących itp. a służy jedynie uzupełnieniu białka w przypadku niedoborów pochodzacych z diety. lepiej zjeść zamaist takiego sztucznego białka kawałek mięsa. wyjdzie i zdrowiej i wartościowiej.
6. definiowanie z góry do jakiej wagi chcesz schudnąć to nieporozumienie. nie patrz na cyfry na wadze, tylko na kompozycje ciała. można wazyć więcej i wyglądać lepiej.
7. z tego co piszesz wychodzi, że chcesz schudnąc 8 kg w 1,5 miecha - brzmi jak ponury żart, tylko mało śmieszny.
napisał(a)
kaka21
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 165 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15231
a ja się od razu uśmiechnęłam na te 8kg do końca maja
1
napisał(a)
Lexi_
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 416 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6354
Nie no, 8 kg do końca maja brzmi spoko. Realnie i zdrowo. Chyba, że masz na myśli maj tego roku, to już gorzej
Zachęcamy do pokazania zdjęć, bo to 23% tłuszczu nie brzmi źle.
1
napisał(a)
Fitkarolinka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 33
Padma :) Dzieki za porady - wlasnie o cos takiego mi chodzilo - z tymi 8 kg chyba rzeczywiscie przesadzilam :) ale marzyc mozna nie :) heheh
napisał(a)
Fitkarolinka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 33
Dzisiaj wrzuce jakies fotki :) zalezy mi wlasnie zeby realistycznie podejsc do tematu i uzyskac opini ludzi bo wiadomo co strona i artykul to jakies inne info itp
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1185 Napisanych postów 14763 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 171475
1600 to szybko skończy się na 1200 i narzekaniu, że nic nie chudniesz. Wysoka jesteś 1800-2000 na start, ale z nieprzetworzonej żywności. Odżywki na etapie raczkowania nie są Ci do niczego potrzebne. Zostaw sobie na później, ewentualnie białko możesz traktować jako alternatywę dla smaku np. do owsianki czy omleta. Nie ma sensu bawić się w koktajle proteinowe. Po treningu zjedz normalny posiłek, ewentualnie owoc a po powrocie do domu posiłek. I jak wyżej - potrzebna pełna ankieta żeby coś konkretniej doradzic
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wesołych świąt i mokrego dyngusa

Następny temat

Rozstęp mięsni prostych brzucha ciąża i dobór ćwiczeń.

Jabłecznik jaglany

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Czy diety oczyszczające działają?

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część II.

Biszkopt z jeżynową galaretką