SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początkujący ma kilka pytań.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 676

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Waga

84

Wzrost

182

Cel treningowy

Massa mięsiniowa oraz 6 pak

Staż treningowy na siłowni

4 miesiące

Uprawiane inne sporty

Amatorsko: Tenis,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt siłownia

Dieta

Jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Białko Dymatize Elite ; Kreatyna olimp xplode(proszek); BCAA- olimp explode(proszek); Thermo stim (kapsułki)

Ostatnio przerabiany plan

swój własny
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 187
Witam,
trenuję około 4 miesięcy ale coś słabo u mnie z progresem i potrzebuję pomocy co mam zmienić żeby urosnąć. Więc w tym temacie zadam kilka pytań, mam nadzieje że w dobrym dziale zakładam ten temat oraz nie będę skarcony o to że takie pytania już były.
więc tak zacznę:

wiek 21 lata
staż 4 miesiące
waga 84 kg
wzrost 182 cm
Biceps 36prawy 34lewy
Pas 90cm
Klatka 104 cm

Zależy mi na przyroście masy mięśniowej i wyrzeźbieniu brzucha (to jest jeden z moich większych kompleksów, rok temu ważyłem 115 kg i w ciągu 2 miesięcy schudłem prawie 30kg)

Mój dzień wygląda następująco
4;00 7;00 - Praca
7:00 -7:25 - Bieganie
7;30 - śniadanie
7:30-9:00 - sen
9:10 - II śnaidanie
10:00- 13:00 Siłownia
13:00- obiad
(popołudniu czas wolny często tenis, rower lub basen)
24:00 - 4:00 - sen
Codziennie raczej bez zmian.

Więc 1 pytanie czy w ciągu dnia mam wystarczającą ilość snu?

2 pytanie jak brać supple : Białko Dymatize Elite ; Kreatyna olimp xplode(proszek); BCAA- olimp explode(proszek); Thermo stim (kapsułki) te supple zacząłem brać od dzisiaj tak jak jest na etykiecie. Prosze o pomoc dawkowania oraz o godziny brania suppli

3. Jakie mam zapotrzebowanie dziennie składników (Staram się trzymać dietę, ale nie jestem pewien czy wystarczająco dostarczam składniki)

4. Trening: http://www.muscleandstrength.com/workouts/10-week-mass-building-program.html  (nie jestem pewien czy można dodać link jak nie można to proszę o usunięcie go) Czy takie trening dla mnie będzie dobry. (dzisiaj był pierwszy dzień tego treningu)

5. Jakie najlepsze ćwiczenia żeby zgubić "oponkę" (robiłem 6 waidera, aktualnie robie ABS)

Mam nadzieję że temat nie łamię regulaminu jak łamię to proszę o zamknięcie i usunięcie. W razie braku jakiś informacji które przeoczyłem proszę pisać a postaram się dodać. Pozdrawiam i proszę o pomoc. z góry dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23929
wyniki siłowe?

1. za mało snu w nocy
2. białko według braków w diecie, kreatyna 10 w dt, 5 w dnt ,ale z kreatyną możesz jeszcze poczekać pare miesięcy, bcaa ( też ci nie potrzebne) 1g na 10kg masy ciała, termo stim to się spytaj w dziale suplementy i odżywki
3. dział odżywianie!
4. nie dla ciebie
5. dieta redukcyjna + aktywność fizyczna najlepiej interwały
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 261 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1859
jw.

A co z posiłkami? Tu podałeś tylko 3.
Minimum pięć musi być. Ostatni bez węgli.

Hard Work Forever Pays.

,,By na szczyt się dostać nim twój czas zgaśnie
musisz w tym co robisz odnaleźć pasję."

Chętnie pomogę w kwestii diety-treningu-suplementacji.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 187
Jakie wyniki siłowe dokładnie Cię interesują? Dzisiaj na klatkę piersiową 10 powtórzeń - 60 kg
A jaki trening polecasz ? Mogę trenować maksymalnie 5 razy w tygodniu (weekend uczelnia)
A w jakich porach brać te supple?
Posiłki jem minimum 4 ostatni jest maksymalnie o godzinie 19 ale często jem też podwieczorek około godziny 17stej

o przypomniało mi się kolejne pytanie dotyczące sauny:
Jak często chodzić na saunę?
Czy chodzić na saunę po treningu fizycznym czy tylko w dzień który mam odpoczynek?







Zmieniony przez - BandiTM w dniu 2014-04-28 23:00:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 261 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1859
Sauna fajna sprawa żeby się wypocić raz w tygodniu jeśli masz możliwość i to lubisz. :)
Osobiście zamieniłbym to na jakiś ruch, choćby pływanie.

Co do supli to białko Dymatize Elite po treningu ( ja osobiście jeszcze rano do musli dorzucam sobie 15/20 g białka), bcaa przed lub w trakcie treningu popijać, kreatyna olimp xplode z tego co pamiętam to chyba po przebudzeniu na czczo się bierze, ale sprawdź lepiej etykietę. :)
Z termo stimem nie miałem do czynienia więc się nie wypowiadam. ;)

Hard Work Forever Pays.

,,By na szczyt się dostać nim twój czas zgaśnie
musisz w tym co robisz odnaleźć pasję."

Chętnie pomogę w kwestii diety-treningu-suplementacji.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 187
a jaki trening polecacie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23929
wyniki siłowe czyli : przysiad, mc, wyciskanie (serie robocze)
i rozpisz plan jakim leciałeś ostatnio
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 187
Rekordów życiowych nie mam ale w seriach mniej więcej tak to wyglądało:
Przysiady - 40 kg - 10 powtórzeń (Do końca)
Martwy - 60 kg - 10 powtórzeń (boje się więcej brać gdyż kontuzja nie pozwoli mi pracować)
Wyciskanie 60 kg - 10 powtórzeń (opór raczej)

Tydzień parzysty
Poniedziałek:
Klatka, biceps

Wtorek
Plecy kaptury przedramię

Środa
odpoczynek

Czwartek
Nogi triceps

Piatek
Barki biceps

Sobota, niedziela
Wolne

Tydzień nieparzysty:

Poniedziałek:
Klatka, Triceps

Wtorek
Plecy kaptury przedramie

Środa
odpoczynek

Czwartek
Nogi Biceps

Piatek
Barki Triceps

Sobota, niedziela
Wolne

No i w domu brzuch co 2 dzień








Zmieniony przez - BandiTM w dniu 2014-04-29 15:59:26
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23929
Ja bym proponował etap 4 lub 5 z tematu:
http://www.sfd.pl/Pierwszy_rok_treningów.Odświeżona_wersja!-t906985.html
Skup się na wielostawowych ćwiczeniach bo wstyd żeby brać na przysiad mniej niż na klatkę a parę miesięcy już ćwiczysz :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 261 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1859
jw.

Ćwiczenia wielostawowe i przede wszystkim zwróć uwagę na technikę. :)

Hard Work Forever Pays.

,,By na szczyt się dostać nim twój czas zgaśnie
musisz w tym co robisz odnaleźć pasję."

Chętnie pomogę w kwestii diety-treningu-suplementacji.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 187
Ok zacznę od Etapu 4 a co teraz z supplami odstawić je na bok czy brać według zaleceń?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 4 dniowy

Następny temat

Trening Hugha Jackmana

Paulina Nowacka-Bernaczyk - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Indeks glikemiczny i indeks sytości Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa