logo
zamknij zamknij

Początki - pytania, porady

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 774

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Waga

70

Wzrost

182

Staż treningowy

3 tygodnie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Siłownia 3-4 razy w tygodniu

Stan zdrowia

Dobry
napisał(a)
ktv
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94
Ok, rozumiem ...

A jeśli chodzi o ilość powtórzeń w serii, ciężar i przerwy między seriami i ćwiczeniami to jak powinno to wyglądać w moim przypadku?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 131902 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 662223
ciezaru ci nie napisze, bo cie nie znam. nie wiem jaki jestes sliny
powt w zakresie 10-12, serie 3-4
napisał(a)
ktv
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94
Chodziło mi bardziej czy co serie dokładać troszkę kg czy wszystkie serie na jednym ciężarze ?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 131902 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 662223
napisał(a)
ktv
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94
Jeszcze jedno pytanie ;) Taki plan może być (coś zmienić?):
nogi- Przysiady ze sztangą 3s
plecy- Przyciąganie drążka na maszynie do klatki 2s za głowę 2s
klatka piersiowa- Wyciskanie na ławce poziomej 3s
barki- Wyciskanie sztangi siedząc z przed twarzy 3s
bicepsy- Modlitewnik 3s
tricepsy - Prostowanie ręki w łokciu na wyciągu 3s
Z góry dzięki za odp. ;)
napisał(a)
ktv
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94
Podbijam
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 131902 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 662223
lapy zmien z wyciagow na wolne ciezary i git
napisał(a)
ktv
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94
Witam ponownie, łapki zmieniłem zgodnie z poleceniem ;) Barki zmieniłem na wyciskanie hantli siedząc nad głowę, lepiej technicznie wychodzi to ćwiczenie niż ze sztangą. Mam pytanie do przysiadów i treningu nóg, doszedłem już do poziomu gdzie dźwigam na przysiadzie ok. 50 kg i zaczynają się problemy z kregosłupem, przy większych obciążeniach występuje ból w dolnych partiach kregosłupa. Mam skrzywienie kręgosłupa praktycznie od dziecka, lekarz powiedział jakiś czas temu że nie ma przeciwwskazań do ćwiczenia na siłowni. Można przysiady zmienić na jakieś ćwiczenie nie obciążające kręgosłupa ?? Ból nie jest aż tak silny żeby nie móc się ruszać ale bardziej boje się jakiejś kontuzji.

Zmieniony przez - ktv w dniu 2013-03-25 20:49:42
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 131902 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 662223
daj film z tych siadow.
mozna zmienic.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań ondnośnie redukcji.

Następny temat

Schudnąć

Radosław Słodkiewicz - ocena sylwetki

Fitness ladies in red

Ziemniaki czy ryż? Porównanie okiem dietetyka

Suplementy na masę - beta-alanina

KOMUNIKAT IFBB ELITE PRO!

Kasia Dziurska na Arnold Classic Europe

Brokuły czy cukinia - porównanie okiem dietetyka

Suplementy na odchudzanie - Berberyna