SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początki - nic nie wiem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 614

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22
witam, czy mógłby mi ktoś pomóc. Mianowicie jestem początkującym, mam 18 lat i chciałbym wyrzeźbić mięśnie, obecnie jestem poprostu gruby.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 110

Wzrost: 187

Cel treningowy: rzeźba

Staż treningowy na słowni: kiedyś sporadycznie

Uprawiane inne sporty: nic

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): siłownia

Dieta: muszę też jakąś dobrać, bo chyba bez nie efekty marne?

Przeciwskaznania medyczne: chyba nie

Zażywane suplementy: może też coś dobrać??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 571
Z suplami poczekaj, na kreatyne za wcześnie, / gainery odpadają.
Zacznij od ACT, przyzwyczaj organizm do treningu, a potem sie ukierunkuj( np. 3x FBW w tygodniu i jakies aeroby skoro robisz rzeźbę, odsyłam tu ----> http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW-_TRENING-t401012.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 571
no i oczywiście dieta z ujemnym bilansem kalorycznym, o tym tez poczytaj :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22
rozumiem, czyli wybrać na razie na kilka tygodni któryś z ATC? a potem iść dalej tak??

Odzywek żadnych, a czy diet jakąś sobie dostosować??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1334
bez diety ani rusz , a chociażby w miare racjonalnego żywienia

małą łyżeczką powoli z konsekwencją!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 571
tak, ACT najlepiej, bo przy nim praktycznie jest zero przerw miedzy seriami - co u ciebie bedzie chyba wskazane...a potem trening wytrzymalościowy, według ogólnego schematu mniejsze obciązenie więcej powtórzeń, ale nie bede tutaj spisywał artykułów, poczytaj o tym, sa odpowiedzie arty.
No i dietka redukcyjna, ale od tego dział odżywianie .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22
to mykam z tym do odpowiedniego działu :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 571
Odpowiednia dieta - adekwatna systematyczność treningów -> to ( przynajmniej na poczatku) podstawowa droga do osiągniecia wyznaczonych sobie celów. mam nadzieje że cie nie zniechęcam:) pzdr.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

OCENA FBW - Pod karatę

Następny temat

FBW do sprawdzenia.

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka