SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początki.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1637

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 437 Napisanych postów 20928 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 264094
dobrze bylo by to policzyc, bedzie Ci łatwiej pozniej ustalic odp.jadlospis i go korygowac..
jezeli nie za bardzo jeszcze orientujesz sie w temacie to moze byc pomocne na poczatek , oczywiscie nie nalezy traktowa tego doslownie a wspomoc sie jedynie

tu obliczysz swoje orientacyjne zapotrzebowanie
http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr

a tu wartosci b/w/t/kalorii
http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie 
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3100
Black&White - Jeżeli zależy Ci na masie mięśniowej to jest to stosunkowo długotrwały proces. Wszystko zależy od tego ile kalorii będziesz dostarczał. Musisz dostarczyć swoje dzienne zapotrzebowanie + to co spalasz podczas treningu(+200,300,500)...To już musisz wyliczyć/ocenić sam:)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 993
Domyślam się :) No a posiłki jak mają wyglądać ? Czy w każdym musi się znajdować jakaś ilość białka tzn. oczywiście że musi ale chodzi mi o to jaka jest ta granica minimalna określona do danej ilości białka przyjmowanej na dzień,rozumiecie o co chodzi ;) ? No i ile posiłków ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3100
Ilość posiłków nie jest zbytnio ważna. Możesz jeść 2-4 a nawet 10 w zależności jak Ci wygodnie. Ważne aby bilans energetyczny się zgadzał:) A co do białka,dobrze jest dostarczyć je w posiłkach między treningowych<przed/po> jak i węgle. Tłuszcze raczej w innych,nie około treningowych.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 437 Napisanych postów 20928 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 264094
policz sobie najpierw swoje zapotrzebowanie z linków ktore Ci podałem,
pozniej mniej wiecej rownomiernie rozłoz ilosc b/w/t na np 4-5 posiłkow w ciagu dnia w zaleznosci ile Ci tam pasuje

Zmieniony przez - wincol w dniu 2012-12-21 23:01:20
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 993
wincol - Tak zrobię,trochę to czasu zajmie,kiedy coś ułożę podeślę do do oceny .
Pawlo94 - Dzięki za zwięzłe wytłumaczenie podstaw ;)
A co do produktów to teraz pozostaje mi wszystko wybrać samemu ? Możecie mi powiedzieć jakie są najlepsze źródła danego składnika ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 437 Napisanych postów 20928 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 264094
tak na szybko, przykladowo
-zr.wegli np.
ryze,kasze,makarony,pl.owsiane,ziemniaki, owoce, pieczywo razowe/pelnoziarniste
-bialko
rozne miesa- kurczak/prosiak/wolowina,ryby,jajka,twarog
-tłuszcze
oliwa z oliwek, olej lniany/rzepakowy, orzechy migdały, tlust ryby, zoltka jaj,maslo prawdziwe,
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 452 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3100
Dokładnie. Dobre tł. to też orzechy włoskie:)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 993
Dobra dzięki wam bardzo za pomoc nowemu,w razie dalszych pytań problemów,temat bd kontynuował ;)

Zmieniony przez - Black&White w dniu 2012-12-21 23:12:54
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 25
a to ja ze sie tak wtrące , a co myslicie o kupowaniu gotowej diety z sfd na potreningu.pl ? czy jest to dobry pomysl ? tez od nowego roku przygotowuje sie do diety , robieniu masy i najchetniej kupilbym sobie gotową . co o tym sądzicie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolacja na redukcji

Następny temat

Dieta Low Carb do oceny