logo
zamknij zamknij

Początki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 688

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Waga

72

Wzrost

185

Staż treningowy

2 miesiące

Obwód pasa

84 cm

Obwód klatki piersiowej

99 cm

Obwód uda

52 cm

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

bieganie 2-3 razy w tygodniu, jak na razie po 4-5km

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

oceniam na bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

bieganie, sporadycznie piłka nożna i rower

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

najzwyczajniej staram się spożywać więcej produktów zawierających białko i węglowodany (ryż, mięso, ryby, chudy twaróg), ze względu na to że mieszkam w domu rodzinnym nie mogę/nie muszę przygotowywać sobie posiłków (tak , lenistwo też jest tego przyczyną)

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

raczej niewielkie, powiedzmy do 200zł

Cel/problem/opis

Chciałbym nabrać masy mięśniowej i w miarę przyzwoicie ją ukształtować, z własnego doświadczenia wiem że ciężko mi przybrać na wadze, więc zacząłem się zastanawiać nad jakimiś suplementami. Wiele osób uważa, że gainery powodują znaczny przyrost tłuszczyku
napisał(a)
xsalok
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 102
Witam! Od niedawna regularnie uczęszczam na siłownię - 3 razy w tygodniu. Zacząłem się zastanawiać nad jakimiś suplementami pomagającymi przybrać na wadzę. Zmieniłem już nawyki żywieniowe, co nie sprawiło mi większego problemu, bo lubię zdrową żywność. Wcześniej spróbowałem niedużych gainerów 0,7-1kg (Activlab) oraz odżywki białkowej tego samego producenta, teraz chciałbym kupić większą paczkę.

Siłownia 3 razy w tygodniu, 2-3 razy bieganie po 4-5km.

Czytałem też że bieganie w trakcie okresu uczęszczania na siłownie (czyt. w dni nietreningowe) nie działa pozytywnie na przyrost masy mięśniowej. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Cel (poprzedni ucięło bo przesadziłem):
Chciałbym nabrać masy mięśniowej i w miarę przyzwoicie ją ukształtować, z własnego doświadczenia wiem że ciężko mi przybrać na wadze, więc zacząłem się zastanawiać nad jakimiś suplementami. Wiele osób uważa, że gainery powodują znaczny przyrost tłuszczyku, a tego wolałbym uniknąć (zależy mi również na wykształceniu brzucha). Przyznam, że liczyłem na jakieś 3-5kg w ciągu miesiąca wraz z pomocą odżywek, nie wiem na ile jest to realny plan. Za główny cel stawiam sobie wagę 80kg, ale to raczej cel długoterminowy.

Żywienie:
najzwyczajniej staram się spożywać więcej produktów zawierających białko i węglowodany (ryż, mięso, ryby, chudy twaróg), ze względu na to że mieszkam w domu rodzinnym nie mogę/nie muszę przygotowywać sobie posiłków (tak , lenistwo też jest tego przyczyną),moje siadania ograniczają się do jajecznic, omletów lub kanapek z dużą ilością warzyw, na obiad jem zupy, 2-3 razy w tygodniu mam typowe drugie dania tj. kawałek mięsa, ziemniaki, kasza lub ryż i sałatka, wieczorem staram się przygotować sobie spory posiłek ok 1,5h przed snem, ryż z chudym białym serem i np truskawkami, mleko z płatkami, konserwy rybne, jogurty lub serki, te ostatnie często traktuję jako substytut niezdrowych przekąsek




Zmieniony przez - xsalok w dniu 2013-05-07 15:09:14
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
dominiczekpomocniczek
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 458 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2667
ale chudzinka z cb, no alejak jestes ekto nie dziwie sie. polecam nie brac zadnych suplementow, zwlascza w poczatku z silownia mowie Ci DOBRA DIETA, jest najlepsza. i ja tez wlasnie zastanawiam sie czy bieganie w dni nietreningowe powoduje skutki ubczone w masie...

Ryż, kurczak I kreatyna zrobią z ciebie... kawał chlopa.



ZAGŁOSUJ!

__________________________________
http://sonda.hanzo.pl/sondy,189203,1dY5.html

http://sonda.hanzo.pl/sondy,189210,7b49.html
__________________________________


ZAGŁOSOWAŁEŚ?

napisał(a)
przemas87
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 49 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 234
Dobra dieta,dorzuć jeden posiłek w ciągu dnia, raz ryż,raz kasza gryczana z sosem i kawałkami piersi z kurczaka. Powinno pomóc,kiedyś też z tym walczyłem
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
napisał(a)
tolek12
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8279
bieganie może sobie odpuść . Zrób porządną diete i siłka ;) I ten twoj plan z 3-5kg na miesiac chyba nie wypali ;p żebyś z 1-2kg na miecha tył bedzie dobrze ;)
napisał(a)
xsalok
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 102
znaczy bieganie negatywnie wpływa na przyrost masy? szkoda, bo chciałem popracować nad kondycją, a jeżeli chodzi o przyrost masy, to postaram się dopracować sobie dietę

Zmieniony przez - xsalok w dniu 2013-05-07 18:13:43
napisał(a)
nowy_K_D
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 46406
Możesz śmiało biegać tylko uwzględnij to w diecie
napisał(a)
xsalok
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 102
znaczy jeżeli spalam powiedzmy 330 kcal to mam je dodać do diety, rozumiem, dzięki ;)
napisał(a)
mb41
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1419 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12943
Zakładasz dziennik "zmagań"? :)

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

napisał(a)
xsalok
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 102
A co sądzicie o takiej diecie na moją wątłą sylwetkę?

napisał(a)
nowy_K_D
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 46406
Za dużo węgli daj 5g na 1kg masy ciała
Białka 2g na 1KG
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanko

Następny temat

łydki!! potrzebuje pomocy...

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA