SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początek wielkiej przygody...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1749

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 203 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2882
Witam chce zacząć trening na klatkę, biceps, triceps, nogi, barki, plecy. Moge Ćwiczyć kilka dni w tygodniu. i w zwiasku z tym potrzebuje rozpiski co w jaki dni ćwiczyć, i co z czym łączyc np. Pon. klatka+triceps. Postaram sie jeszcze ułożyć sobie diete.
wzrost 183cm
waga 65kg
Z góry dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
Nie mogę Ci nic napisać jeżeli chodzi o trening jeżeli nie wiem na jaiej siłce ćiwczyśz. Jaki masz sprzęt???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 203 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2882
mam taka ławke pod sztangę z modlitewnikiem i rozpierakami, sztangielek ok.8kg, i mam zamiar kompletować jakieś obciążniki do sztangi tylko nie wiem po ile kilo na początek i czy wszystkie sztangi i obciazniki maja taka sama średnice "otworów". A jeszcze jedno teraz obecnie robie na brzuch a6w
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2758 Napisanych postów 39465 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308570
Do autora: Jaki masz starz? Dopiero zaczynasz?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1565
wiecej informacji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
przydałby się drążek. rozumie że na ławce możesz robić kąt ujemny i dodatki.

Zrób tak.

Klata:
- rozgrzewka
- wyciskanie sztangi na płaskiej 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4 serie (12,10,8,6)
- wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 4 serie (12,10,8,9)
- rozpiętki 4 serie po 12 powtórzeń

Pamiętaj aby ciężar był odpowiedni do swoich możliwośći. Ma być dobrany tak aby w każdej serii zabrakło ci siły na 1-2 powtórzenia które muszą być wymuszone. Zapewnij sobie pomoc partnera bo bez tego ani rusz. Rób uorazmaicenie w treningu, dlatego ktoreś wyciskanie zastępuj wyciskanie sztangietek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
Biceps
-rozgrzewka
-unoszenie sztagi nad chwytem 4 serie (12,10,8,8)
-unoszenie sztangi pod chwytem do czoła 4 serie (12,10,8,8)
-unoszenie sztangietek styl młotkowy 4 serie (20 powtórzeń - 10 na jedan rękę na przemian + dobijanie dwoma na raz ile dasz radę zrobić)
-4 serie na modlitewniku (jeden z chwytów) (12,10,8,8)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
Uda + łydki
-rozgrzewka
-przysiady ze sztangą na przenich barkach 4 serie (12,10,8,6)
-przysiady ze sztangą na tylnich barkach 4 serie (12,10,8,6)
-połóż sztangę na uda, siedząc oraz mając palce na jakimś wzniesieniu (jakieś obciążenie np.) rób wspięcia na palcach - 4 serie maxymalna ilośc powtórzeń
-to samo co na łydki tylko stojąc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
barki + kaptury
-rozgrzewka
-wyciskanie sztangi z przodu siedząc 4 serie (12,10,8,6)
-wyciskanie sztangi z tyły siedząc 4 serie (12,10,8,6)
-unoszenia sztangi stojąc (do gory i z powrotem na dół spokojnie opuszczaj - wszystko na prostych rękach) 4 serie po 12 powtórzeń

Kurde nie wiem jak ci to opisać
-trzymajac sztange z przodu rób dynamiczne podnoszenia barkami i spokojne opuszczenia - 4 serie po 12 powtórzeń
-to samo tylko z tyłu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
Triceps
-rozgrzewka
-wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4 serie(12,10,8,8)
-francuskie wyciskanie 4 serie 12 powtórzeń
-wyciskanie hantla oburącz zza głowy (potrzebne podparcie) 4 serie 12 powtórzeń
-popmowanie na triceps 4 serie - maxymalna ilość powtórzeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1591 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37614
Pleców ci nie napiszę bo nie umiem nazwać tych ćwiczeń co wykonuje. Najlepszy i tak byłby drążek.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ławka - pytanie

Następny temat

Program komputerowy do treningu Aerobicznej Szóstki Weidera