SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początek na siłowni .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 359

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

62

Wzrost

174

Cel treningowy

Wyrzeźbienie klatki piersiowej i brzucha .

Staż treningowy na siłowni

Brak

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt siłownia

Dieta

Dieta białkowa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 107
Witam ,
Pisze ten temat ponieważ chcę zacząć chodzić na siłownie i potrzebny mi plan ćwiczeń,na siłownie nie chodziłem jeszcze ale w domu codziennie 'parę serii pompek itp . Prosiłbym żeby ktoś pomógł ułożyć mi plan treningowy na 3 dni na siłowni w ciągu tygodnia i najlepiej jak będą w nim jakieś ćwiczenia na brzuch .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 169 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2475
http://www.sfd.pl/FBW_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH_traktora_i_drsquata_-t515134.html ,pocztaj troche,potem ułóż plan na podstawie tego co przeczytales ,i wklej tutaj i dopiero ci pomorzemy go poprawic ,a jezeli chodzi o cel to masuj bo przy twojej wadze to troche ciezko co kolwiek rzezbic ,no chyba ze ,,kosci"
:)

Zmieniony przez - ziolko11 w dniu 2013-04-16 22:10:47
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 107
Hmm takie ćwiczenia jak w tym linku robiłem przez jakiś ponad 1 miesiąc w domu. Użyczyłem sobie planu treningowego od jakiegoś kolegi który jest akurat na 3 dni tylko nie wiem czy będzie dobry?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 107
PONIEDZIAŁEK
1.Klatka:
- wyc. sztangi na ławce poziomej 4x10-6
- wyc. hantli na skosie 4x10-6
- rozpiętki płasko 3x10-8

2.Triceps
- wyciskanie francuskie leżąc 3x8-6
- prostowanie przedramion na wyciągu 4x10-6/4x max
(na zmianę co tydzień)


ŚRODA
1. Plecy:
- ściąganie drążka na klatkę 4x max
- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4x10-6
- martwy ciąg 4x10-6
- Przyciągnie hantla w opadzie jednorącz 4x10-6
2.Biceps:
- uginanie sztangą stojąc 4x10-6
- uginanie hantlami chwytem młotkowym 4x10-6
3.Przedramie:
- uginanie nadgarstkow nachwytem 2x15-20
- uginanie nadgarstkow podchwytem 2x15-20


PIĄTEK
1.Barki:
- wyciskania sztangi z przed klatki (metodą push Press) 4x10-6
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x8-6
- Unoszenie hantli w opadzie tułowia 3x8-6
2.Nogi:
- przysiady 4x10-6
- wykroki 2x10
- uginania podudzi na maszynie leżąc 3x10
- wspięcia na palce stojąc 4x12-15
3.Kaptur:
- szrugsy 4x12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 169 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2475
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 169 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2475
i dopiero potej lekturze ułóż sobie plan na twoje siły i staz treningowy :),bo ten co dales jest zbyt zawansowany dla ciebie.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260300
Tam masz gotowe plany.W przypadku początkujących zawsze się sprawdzają(pomijam skrajne przypadki).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia aerobowe

Następny temat

Weekendowy Trening

Paulina Nowacka-Bernaczyk - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Indeks glikemiczny i indeks sytości Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa