SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Początek mojej kariery z siłownią

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 176

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 23
Witam, witam wszystkich zgromadzony forumowiczów. Przygotowywuje się już do rozpoczęcia zajęć na siłowni oraz treningów (street workout ze względu na dostępne treningi w ofercie) i w związku z tym nasuwa mi sie kilka pytań, ale może najpiew coś o sobie. Mam na imię Adrian, 18 lat, ważę +/- 70 kg przy 185 cm wzrostu, od 8 roku życia trenuję piłke nożną na dość wysokim poziomie. Moim celem jest głównie zbudowanie, wyrzeźbienie sylwetki (Od pasa w góre ze względu na w miare silnę i zbudowane nogi). Mam zamiar zacząć się zdrowo odżywiać, pilnować tego, więc nasuwa mi sie kilka pytań:

1. Oczywiste jest to, że przyda mi się plan treningowy z dużym naciskiem na rzeźbe (Od pasa w góre) Ktoś może utowarzyć mi taki plan?

2. Suplementy jakie polecacie? Co może mi się przydać, zwiekszyć efekty pracy? (Witaminy, białko, kreatyna) Poproszę konkrety.

3. Odżywianie, na czym skupiać uwagę? Czego jeść "najwiecej"? Czego unikać?

Dziękuje za zainteresowanie tematem, pozdrawiam.



1.Płeć - Meżczyzna

2.Wiek - 18 lat

3.Waga - +/- 70 kg.

4.Wzrost - +/- 185cm.

5.Cel treningowy - Wyrzeźbienie sylwetki (Od pasa w góre) z lekkim przyrostem masy.

6.Staż treningowy na siłowni - Brak

7.Uprawiane inne sporty - Piłka nożna, już 10 lat treningu na w miare wysokim poziomie.

8.Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) - Full osprzęt siłownia.

9.Dieta - Brak konkretnej, mam zamiar zdrowo się odżywiać, jeżeli to konieczne pilnować danej ilości kalorii.

10.Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) - Brak.

11.Zażywane suplementy - Obecnie brak, ale się pojawią jak tylko dostane informacje co konkretnie sie przyda.

12.Ostatnio przerabiany plan - Brak.

13.Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) - Brak.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
1 za plany się płaci, my na forum mozemy coś Ci doradzic na podstawie tego co sam ułożysz i dasz do oceny
2 potrenuj, za jakiś czas można pomyśleć o włączeniu
3 Temat rzeka, tez od tak się nie da odpowiedzieć, nie można powiedzieć jedz kurczaka i ryż, o wszystko trzeba białko - mięsa, drób, wieprzowina, wołowina, jaja, nabiał, ryby najlepiej świeże, węgle dobre makarony, ryże, kasze, zboża, owoce, tluszcze tłustsze miesa, ryby, oliwy, awokado,itp.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
1. Nie da się ułożyć planu treningowe na rzeźbę od pasa w górę
2. Suplementy Ci nie potrzebne patrz punkt 3
3. Zajmij się sensowną dietą. Jak ona będzie dopięta to nie ma potrzeby na początku suplementów stosować.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41828 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322470
Weź jakiś trening z tematu podwieszonego PIERWSZY ROK TRENINGÓW.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan góra dół do oceny