SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Połączenia ćwiczeń

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 819

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
Witam. Chciałem się dowiedzieć coś co do łączenia ćwiczeń czy tak jak ja to robię to jest ok ?:
plecy (3 ćwiczenia) + biceps (2 ćwiczenia) + brzuch (1 ćwiczenie)
Barki (3 ćwiczenia) + nogi ( 4 ćwiczenia) + przedramię ( 1 ćwiczenie)
klata (3 ćwiczenia) + triceps (2 ćwiczenia) + brzuch (1 ćwiczenie)

bo szczerze mówiąc to mam wątpliwości co do połączenia plecy + biceps gdyż jak robię ćwiczenia na drążku a później przechodzę do bicepsa to jestem w stanie zrobić jedno ćwiczenie na bicepsa tak na 100% drugie które chcę już zrobić muszę wykonywać ze śmiesznie niskim ciężarem gdyż inaczej nie dam rady go zrobić
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 20
Waga : 86
Wzrost : 193
Staż treningowy: w sumie rok
Obwód pasa : 88,5
Obwód klaty: 94
Obwód uda: 56
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): aeroby 3x w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : -
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis:
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1282 Napisanych postów 27440 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 183571
Dałbym tylko nogi przed barkami
Dokładnie te 2 ćwiczenie na biceps to tylko na dobicie
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1250 Napisanych postów 42910 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410729
Można śmiało łączyć plecy z bicepsem to ze wstępnie go zmęczysz przy plecach nic nie przeszkadza liczy się jaką pracę wykona, sam układ niewiele mówi bo przy takim plan może być dobry jak i zły kwestia jakie ćwiczenia, ilość serii itp.
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
Dzień 1:
Plecy :
1) podciąganie na drążku szerokim chwytem - 3 serie
2) wiosłowanie sztangielkami - 4 serie
3) podciąganie na drążku wąskim chwytem - 3 serie
Biceps :
1) uginanie ze sztangą - 3 serie
2) zginanie przedramion z hantlami z supinacją nadgarstków - 3 serie
Brzuch :
1) plank - 3 serie (30min jedna)

Dzień 2
Klatka :
1) wyciskanie na płaskiej sztangą - 4 serie
2) wyciskanie na ławce skośnej hantle - 4 serie
3) rozpiętki na płaskiej - 3 serie
Triceps :
1) francuskie wyciskanie leżąc - 4 serie
2) pompki w podporze tyłem - 4 serie

Dzień 3
Nogi :
1) przysiady na suwnicy skośnej - 4 serie
2) prostowanie nóg w siadzie - 3 serie
3) wypychanie ciężaru na suwnicy - 3 serie
4) wspięcia stojąc 4 serie
Barki:
1) Wyciskanie sztangi sprzed głowy - 4 serie
2) unoszenie ramion w przód z ciężarem „kierownica” - 3 serie
3) „szrugsy” - 3 serie
Przedramię
1) uginanie nadgarstków podchwytem - 3 serie
lub
2) uginanie nadgarstków nachwytem - 3 serie
Brzuch :
1) plank boczny - 3 serie (15min jedna strona)

brzuch dałem do dnia 3 gdyż robię go zamiennie z dniem 2, zależy od tego ile mam czasu itp.


Zmieniony przez - sadasa w dniu 2017-04-13 15:19:31
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34083 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 243117
do pleców dorzuć mc
do nóg dorzuć ćwiczenia na dwójki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
właśnie cd martwego to nie mogę go robić bo mi fizjo zabrania, mam problemy z biodrem. Zapomniałem dopisać
a co do dwójek to dorzucę coś. Dzięki


Zmieniony przez - sadasa w dniu 2017-04-13 17:27:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
A co do tych bicepsow to radzicie mi robić jedno ćwiczenie po plecach ale takie na 100% czy moze dwa i to drugie tak jak pisałem takie ze śmiesznie niskim ciężarem a i pierwsze nie będzie na 100%
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 670 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3774
A co do planka to tylko dla jasności 30sek a nie min xddd sorry za błąd:)
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1250 Napisanych postów 42910 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 410729
W planku szybko zwiekszysz czas trwania jesli bedziesz robil regularnie
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 635 Napisanych postów 34083 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 243117
sadasa
A co do tych bicepsow to radzicie mi robić jedno ćwiczenie po plecach ale takie na 100% czy moze dwa i to drugie tak jak pisałem takie ze śmiesznie niskim ciężarem a i pierwsze nie będzie na 100%


daj 2cw po 3serie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witam

Następny temat

plank

Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni? Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Bo biceps to podstawa… Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe!