SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Planowanie na przyszłość ( sprzęt, trening) budowa masy mięśniowej

temat działu:

Trening w domu

Ilość wyświetleń tematu: 1063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć jestem początkujący 187 67,5kg . Teraz chce w końcu na serio zbudować masę mięśniową i chce to zrobić na wolnych ciężarach (hantle,sztanga) w domu poprzez systematyczne zwiększanie ciężaru. Jestem ekto i mam już plan trenigowy..

Oto mój aktualny plan

Goblet squat ( nogi) 4 serie po 12 powtórzeń

Pompki ( klatka) 4 serie po 12 powtórzeń

Wiosłowanie sztangielkami w oparciu ( plecy) 4 serie po 12 powtórzeń

Wyciskanie sztangielkami ( barki) 4 serie po 12 powtórzeń

Uginanie ramion przy ścianie ( biceps) 2 serie po 12 powtórzeń

Wyciskanie francuskie leżąc ( triceps) 2 serie po 12 powtórzeń

Spięcia brzucha 3 serie po 25 powtórzeń.

Trening wykonuje z hantami tyle ile mogę i ile mam na razie obciążenia czyli około 10 kg na hantle mam jeszcze hantle nieregulowane 20-25kg jakoś, ale na razie robie tylko goblet squat na nimi. Mimo, że minęło dopiero 2 treningi ja już myślę jak zaopatrzyć się na przyszłość. I mam taki plan żeby kupić sztangę i obciążenie. Chce kupić sztangę żeby robić główne ćwiczenia na budowę masy jak przysiady ze sztangą, martwy ciąg, wiosłowanie, wyciskanie żołnierskie. Pytania

1Problem będzie z klatką bo nie mam ławeczki i stojaków, więc pomyślałem, że mogę robić floor press wyciskanie sztangi leżąc na podłożu . Nie będzie problemu by zbudować na hantlach klatkę piersiową na dwóch pufach dużych złączonych ?
2 Po 2 treningach chciałbym utrudnić Goblet Squat i Pompki w moim treningu. Czy plecak z obciążeniem żeliwnym lub książkami jest dobrą opcją czy to nie pasuje np. w Goblet Squat?