Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 3468 razy
  • Autor

    Plan trzydniowy

  • lol01
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 11
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 135

    Wysłano 09 lutego 2005 17:26

    zgłoś naruszenie

    Pozwole sobie zacytowac plan treningowy który podał brutus w innym temacie

    "PLAN TRENINGOWY DOBRY ZARÓWNO DLA POCZĄTKUJĄCYCH JAK I ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH ROZŁOŻONY NA 3 DNI (MASA)

    PONIEDZIAŁEK
    Klatka
    1.leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie-5 serii -10-12 powtórzeń
    2.leżac na ławce skośnej(kąt 30% w górę) rozpiętki ze sztangielkami. Ręce powinny być lekko ugięte w stawach łokciowych-5 serii- 10-12 powtórzeń

    Triceps
    1.leżąc z na ławce poziomej opuszczanie sztangielki do czoła poprzez uginanie rąk w stawach łokciowych(francuskie wyciskanie) -3 serie -10-12 powtórzeń
    2.pompki na poręczach-3 serie- 10-12 powtórzeń

    WTOREK-przerwa

    ŚRODA
    Grzbiet
    1.siedząc, ściąganie oburącz uchwytu dolnego wyciągu do brzucha-5 serii- 10-12 powtórzeń
    2.podciąganie się na drążku w szerokim uchwycie-5 serii max.

    Biceps
    1.siedząc na ławce skośnej, uginanie ramion ze sztangielkami-3 serie- 10-12 powtórzeń
    2.stojąc,uginanie ramion ze sztangą -3 serie- 10-12 powtórzeń

    CZWARTEK-przerwa

    PIĄTEK
    Barki
    1.stojąc w rozkroku, wznoszenie ramion ze sztangielkami w bok-3 serie- 10-12 powtórzeń
    2..siedząc, wyciskanie sztangi zza karku w górę-3 serie- 10-12 powtórzeń
    3..leżąc przodem na ławce poziomej, wznoszenia ramion ze sztangielkami bokiem w górę (ramiona lekko ugięte w łokciach) 3 serie- 10-12 powtórzeń(lub bez ławki w opadzie tułowia)

    Nogi
    1.wyprosty nóg w kolanach na maszynie-4 serie po 10-12 powtórzeń
    2.przysiady ze sztangą na barkach-4 serie po 10-12 powtórzeń
    3.Uginanie nóg na maszynie -4 serie po 10-12 powtórzeń
    4.wspięcia na palce ze sztangielkami na podwyższeniu-4 serie 12-15 powtórzeń

    SOBOTA,NIEDZIELA-przerwa"

    Mam zamiar zastosowac ten plan treningowy i w związku z nim mam pytanie w jaki dzien cwiczyc miesnie brzucha?

    "Kazda walka ktorej uda sie uniknac jest walka wygrana:)
  • Wysłano 09 lutego 2005 18:56

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • zalej
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1137
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: okolo 4
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 6903

    Wysłano 09 lutego 2005 18:56

    zgłoś naruszenie
    ja bym cwiczyl 3 razy w tygodniu, w wolne dni
    TŚ, AF-TheCrew

  • Batis
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 280
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: Judo - 5 lat z przerwami, KB - początki (2 lata)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 6515

    Wysłano 09 lutego 2005 19:05

    zgłoś naruszenie
    Jeśli chcesz możesz w każdy z dni treningowych ćwiczyć brzuch czyli trzy razy w tygodniu, jeśli ci sie niechce może być dwa razy i wtedy radziłbym zrezygnować z robienia brzucha w dniu treningu grzbietu.
    "...maglować, maglować - do bólu do granic wytrzymałości..."
    Mariusz P.
  • lol01
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 11
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 135

    Wysłano 11 lutego 2005 00:47

    zgłoś naruszenie
    Ok thx

    "Kazda walka ktorej uda sie uniknac jest walka wygrana:)