logo
zamknij zamknij

Plan trzydniowy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3737

0 5 0
napisał(a)
lol01
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 135
Pozwole sobie zacytowac plan treningowy który podał brutus w innym temacie

"PLAN TRENINGOWY DOBRY ZARÓWNO DLA POCZĄTKUJĄCYCH JAK I ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH ROZŁOŻONY NA 3 DNI (MASA)

PONIEDZIAŁEK
Klatka
1.leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie-5 serii -10-12 powtórzeń
2.leżac na ławce skośnej(kąt 30% w górę) rozpiętki ze sztangielkami. Ręce powinny być lekko ugięte w stawach łokciowych-5 serii- 10-12 powtórzeń

Triceps
1.leżąc z na ławce poziomej opuszczanie sztangielki do czoła poprzez uginanie rąk w stawach łokciowych(francuskie wyciskanie) -3 serie -10-12 powtórzeń
2.pompki na poręczach-3 serie- 10-12 powtórzeń

WTOREK-przerwa

ŚRODA
Grzbiet
1.siedząc, ściąganie oburącz uchwytu dolnego wyciągu do brzucha-5 serii- 10-12 powtórzeń
2.podciąganie się na drążku w szerokim uchwycie-5 serii max.

Biceps
1.siedząc na ławce skośnej, uginanie ramion ze sztangielkami-3 serie- 10-12 powtórzeń
2.stojąc,uginanie ramion ze sztangą -3 serie- 10-12 powtórzeń

CZWARTEK-przerwa

PIĄTEK
Barki
1.stojąc w rozkroku, wznoszenie ramion ze sztangielkami w bok-3 serie- 10-12 powtórzeń
2..siedząc, wyciskanie sztangi zza karku w górę-3 serie- 10-12 powtórzeń
3..leżąc przodem na ławce poziomej, wznoszenia ramion ze sztangielkami bokiem w górę (ramiona lekko ugięte w łokciach) 3 serie- 10-12 powtórzeń(lub bez ławki w opadzie tułowia)

Nogi
1.wyprosty nóg w kolanach na maszynie-4 serie po 10-12 powtórzeń
2.przysiady ze sztangą na barkach-4 serie po 10-12 powtórzeń
3.Uginanie nóg na maszynie -4 serie po 10-12 powtórzeń
4.wspięcia na palce ze sztangielkami na podwyższeniu-4 serie 12-15 powtórzeń

SOBOTA,NIEDZIELA-przerwa"

Mam zamiar zastosowac ten plan treningowy i w związku z nim mam pytanie w jaki dzien cwiczyc miesnie brzucha?

"Kazda walka ktorej uda sie uniknac jest walka wygrana:)

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
zalej
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6903
ja bym cwiczyl 3 razy w tygodniu, w wolne dni

TŚ, AF-TheCrew

napisał(a)
Batis
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6520
Jeśli chcesz możesz w każdy z dni treningowych ćwiczyć brzuch czyli trzy razy w tygodniu, jeśli ci sie niechce może być dwa razy i wtedy radziłbym zrezygnować z robienia brzucha w dniu treningu grzbietu.

"...maglować, maglować - do bólu do granic wytrzymałości..."
Mariusz P.

napisał(a)
lol01
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 135
Ok thx

"Kazda walka ktorej uda sie uniknac jest walka wygrana:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na siłe do oceny

Następny temat

Pomuzcie

Spalanie tłuszczu leżąc przed telewizorem

Sałatka z soczewicy

Mariusz Janucik - ocena sylwetki

Głodówka, dieta 1000 kalorii oraz inne mity z pierwszych stron gazet

Kreatyna - czy dobrze ją dawkujesz?

Regeneracja wątroby przy SAA: sylimaryna, ostropest

Trufle o smaku słonego karmelu

Akop poprowadzi chłopaka Ady Kaczmarek!