SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy pod bieg przełajowy [3 km]

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 184

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 64
Witam, piszę w tym dziale iż potrzebuję planu treningowego.
Mam 17 lat, lecz już od 4 lat biegam dla siebie, jak i na zawody.
Za miesiąc zbliżają się zawody (Finał - mistrzostwa województwa), są to biegi przełajowe na dystansie 2x1,5km.
Teren jest bardzo stromy (połowa trasy to praktycznie góra dół), jako iż nie mam gdzie ćwiczyć (oprócz bieżni i siłowni), ponieważ teren w moim rejonie jest płaski, potrzebuję pomocy od eksperta.
Z łydkami nie ma żadnego problemu, lecz gdy brałem udział 2 lata temu byłem przez 1/4 biegu pierwszy, jestem bardziej sprinterem (lecz nie zniechęca mnie to do dłuższych dystansów). Później nawet, nie tyle co kondycja, lecz wysiadały mi uda.
Podczas biegu na początku trzeba znaleźć się w pierwszej trójce, iż bierze udział w nim ponad 100 osób które będą blokowały przejście iż trasa się zwęża.
Moja waga to około 80 kg (ostatnio dużo ćwiczyłem typowo pod wygląd, opuszczając nogi)
Wzrost 180 cm.
Proszę o pomoc z doborem ćwiczeń.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 32 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1682
Ciężko dobrać trening. na youtube jest pełno poradników. a miesiąc na przygotowanie to dosyć mało. Napewno bedziesz musiał wpleść jakieś interwały w trening wytrzymałościowy, symulujące ukształtowanie terenu. Jeśli biegasz ćwicz nogi! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321743
Ja bym robił interwały biegowe plus kompleksy metaboliczne. Jedyne co możesz na tym etapie to pracować nad szybkością i wytrzymałością wraz z dynamiką.





Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-05-10 10:10:48
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny.