Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 60085 razy
  • Autor

    Plan treningowy na rzeźbe

  •  
    Anonim

      Wysłano 17 lipca 2002 16:31

      zgłoś naruszenie

      Prosze wszystkich o pomoc.

      jaki plan treningowy bylby najlepszy na uzyskanie rzeźby.

      Dziekuje i pozdrawiam

    • Wysłano 17 lipca 2002 18:26

      zgłoś naruszenie
      Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
    • Anonim

        Wysłano 17 lipca 2002 18:26

        zgłoś naruszenie
        Powiedz o jaką dokładnie chcesz rzeźbe mięśni brzucha itp. a może coś się da doradzić
        pozdrawiam S.P.E.C.

        "nigdy się nie podawaj walcz do końca..."
        http://rymoholik_sqad.w.interia.pl 
        http://gimnazjum8wro.w.interia.pl 
        gadu-gadu 1812866
      •  
        Anonim

          Wysłano 18 lipca 2002 16:17

          zgłoś naruszenie
          wszystko oprucz nog
          brzucha nie bierz pod uwage bo cwicze codziennie )


          taki plan jest ok?

          Poniedziałek: klata, biceps, nogi
          Wtorek: bary, triceps, plecy
          Środa: wolne
          Czwartek: klata, biceps,
          Piątek: bary, triceps, plecy
          Sobota: wolne
          Niedziela: wolne

          jesli dobry to napisz po jakim czasie zmienic plan treningu zeby sie nie przetrenowac!

          dzieki pozdrawiam

        • Anonim

            Wysłano 18 lipca 2002 20:47

            zgłoś naruszenie
            Nie jestem specjalistą!!!
            Ćwiczysz na siłowni?? czy w domu jaki masz sprzęt do ćwiczeń??

            Powiem Ci tak jak polecił mi pewien specjalista Michał
            Otóż Michał polecił mi abym wykonywał trening na 3 dni
            Poniedziałek: Nogi, barki
            Środa: klata, biceps
            Piątek: plecy, triceps

            "Jak robisz ćwiczenia na rzeźbę to rób więcej serii a zmiejsz obciążenia"-słowa Michała!
            Np. jeżeli triceps robisz 5 serii po 10 powt. sztangielką o masie 10kg to zrób 5 serii po 15-20 powt. sztangielką o masie 8kg tak aby liczba powt. wachała się od 15-20 powt a nie od 6-10... rozumiesz??


            "szczęście to tylko chwile ulotne..."-Pozdrawiam S.P.E.C.
            gadu-gadu 1812866
          •  
            Anonim

              Wysłano 19 lipca 2002 12:41

              zgłoś naruszenie
              jaką trzeba stosować diete rzeby przy treningu na mase dobrze wyrzeżbić swoje ciało.(bez suplementacji)

              Początkujący
            •  
              Anonim

                Wysłano 19 lipca 2002 12:57

                zgłoś naruszenie
                A ja wam powiem - nie ma czegos takiego jak trening na zebe. IMHO to jest szkodliwe. Mozna oczywiscie robic tyle serii, ze wydatek energetyczny bedzie tak duzy, ze tluszcz zacznie sie spalac (takze dzieki dlugiemu treningowi)
                Uwazam, ze lepiej skupic sie na treingu silowym, krotkim pobudzajacym organizm do wydzielania hormonow anabolicznych. Zastosowac takze diete - i tu jest klucz do sukcesu.

                Zastosowanie znanych z dawnych czasow treningow na rzezbe, prawdopodobnie spowoduje mizerne efekty. Dlugi, wieloseryjny trening tylko obnizy poziom testosteronu. A to bez sensu.
                Zrob krotki (do 40min.) intensywny trening, zastosuj diete (sugeruje wysokotluszczowaw) i zobaczysz jak szybko pojawi sie rzezba.

                bst
                Happy HIT follower
              • Anonim

                  Wysłano 19 lipca 2002 15:53

                  zgłoś naruszenie
                  BST nie zgodzę się z Tobą taki trening na rzeźbę m.in. pomógł mi ułożyć Si2uiel! on chyba wie co mówi!


                  "szczęście to tylko chwile ulotne..."-Pozdrawiam S.P.E.C.
                  gadu-gadu 1812866
                •  
                  Anonim

                    Wysłano 20 lipca 2002 12:23

                    zgłoś naruszenie
                    cwicze juz pol roku!
                    czy ten plan treningowy jest dobry bo naprawde sie pogubilem!?

                    dzieki, pozdrowienia

                  • Anonim

                      Wysłano 20 lipca 2002 13:27

                      zgłoś naruszenie
                      Lechu n-t więc ten plan jest doby ułozym mi go pewien dobroduszny człowiek zwany Si2uiel! więc jest dobry Si2uiel jest modem w dziale fitness jak się nie myle...jest dobry tylko trzeba odpowiednią dietę do niego a będą efekty...
                      (za odp. należy się sog)

                      "szczęście to tylko chwile ulotne..."-Pozdrawiam S.P.E.C.
                      gadu-gadu 1812866
                    •  
                      Anonim

                        Wysłano 20 lipca 2002 15:42

                        zgłoś naruszenie
                        Jak bedziesz mial dobra diete, to nie bedziesz musial tracic czasu na 'trening na rzezbe' i zatrzymywac sie w miejscu, tylko caly czas isc do przodu a przy okazji robic postepy.

                        Wiec, jak chcesz robic rzezbe to wez sie za diete, bo nie ma sensu wymuszac ujemnego bilansu energetycznego cwiceniami i palic ciezko wypracowane miesnie. Lepiej zadbac o dobra diete. A tluszcz sam zniknie.
                        Coz.. bst tez chyba jest modem.. ;) Ale zrobicie jak zechcecie.

                        A tak BTW - miales po tym treningu na rzezbe efekty? Zaznaczam _po_treningu_. Bo ja w ciagu tych swoich ponad piecu lat treningu robilem treningi na rzezbe i efekty byly beznadziejne. I uwazam, ze nie ma sensu robic taki trening. Ja osobiscie odradzam.

                        bst
                        Happy HIT follower

                        Zmieniony przez - bst w dniu 2002-07-20 15:45:37
                      • sizeXL
                        • Pochwały:0
                        • Nagany:0
                        • Postów: 5467
                        • Na forum: 12 lat
                        • Trenuje: 12
                        • Płeć: Mężczyzna
                        • LPA: 30190
                        • Status:Ekspert

                        Wysłano 20 lipca 2002 16:05

                        zgłoś naruszenie
                        nie nalezy przy tym rezygnowac w 1 cwiczeniu z obciazenia na mase ,ok 8...reszta duzo powtorzen...

                        "Bądź silniejszy, a będziesz miał rację".