SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy na masę 4x max w tygodniu

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 936

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
Witam

Piszę w imieniu mojej dziewczyny staż na siłowni mamy jako taki już koło roku lecz z przerwami ja od jakiegoś czasu zabrałem się bardziej ambitnie za ćwiczenie posiadam plan treningowy i jest ok. Natomiast potrzębuję plan treningowy dla mojej Partnerki do zbudowania masy mięśniowej z którą ma problem waga 48,500 wzrost 164 cm. Tryb pracy dyżury 12 godzinne trening maksymalnie 4 w tygodniu. Trening na zbudowanie masy mięśniowej 2-3 razy dół nogi pośladki łydki góra raz może dwa ?. Staramy sie podbijać kaloryczność również bardzo szczupła budowa wąski obwód tali i bioder. Gdyby ktoś zechciał pomóc przyglądam się tematowi Lexi małymi kroczkami do celu ale nie wiem czy mógłbym się na tym wzorować.

Pozdrawiam,

Z góry dziękuję za wszystko dobre sugestie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 329 Napisanych postów 1716 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 149696
Intuicja mi podpowiada, ze jak nie wkleisz ankiety plus przykładowej diety to żadnej odpowiedzi nie będzie....
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
Dieta będzie opracowana później do czego ankieta jest potrzebna :) Szkoda poczekamy może ktoś odpowie :) i wrzuci jakiś przykładowy plan treningowy 4 dniowy do dyspozycji mamy praktycznie wszystko :)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 127 Napisanych postów 932 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16340
Na mnie działa mój plan nikt Ci gotowego nie wklei raczej, możesz właśnie szukać i inspirować się :) co do nóg 3 razy w tygodniu to wg mnie za dużo, dwa a porządnie by wystarczyło, regeneracja też jest ważna.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
a możesz Lexi wrzucić swój plan początkowy dla podglądu z rozpiską, ile serii i powtórzeń bo twój temat dosyć obfity jest a wydaje się spoko pomysł :)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 127 Napisanych postów 932 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16340
Od początku dziennika przerobilam trzy plany, jeden jakiś mieszany, jeden z podziałem na góra/dol siła/hipertrofia i aktualny push/dol/pull/dół, jak poszukasz to znajdziesz początkowe założenia planu i podsumowania poprzednich :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
Próbuje coś odczytać ale nie jasno dla mnie są napisane serie i powtórzenia albo ja za głupi
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 127 Napisanych postów 932 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16340
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
DÓŁ I DÓŁ III DÓŁ III na pierwszych stronach :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
Myślę o takim A/B/A/B DÓŁ GÓRA DÓŁ GÓRA coś chciałem sklecić z tego ;)
napisał(a)
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 445 Napisanych postów 2906 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29435
Bez diety to nic zadnym treningiem nie zdzialasz. Nogi 3 x to przesada. I co oznacza staz na silce? Cwiczenia wielostawowe czy kicanie na biezni i maszyny?


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 06/04/2017 15:04:55
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najlepsze legginsy do ćwiczeń?

Następny temat

waist trainer - gorset

Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny