SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy na drążek

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7023

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
Witam
mój pierwszy post na forum.

mam 21 lat ważę 85kg i na drążku nie podciągnę się ani razu :( Nigdy nic nie ćwiczyłem z formą u mnie jest może nie tragicznie, ale źle. Muszę podciągnąć się na drążku około 30 razy mam na to około 5miesięcy. Ktoś może polecić jakiś plan treningowy?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 805 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10721
No to bylby wyczyn jak w przeciagu 5 miesiecy z 0 bys doszedl do 30. ale do ludzi z fantazja swiat nalezy! probuj!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 158 Wiek 22 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 853
najpierw przydało by się chyba schudnąć czyli biegać.nie wiem jaka waga jest dobra na ten wiek ale dobrze jest biegać.po robić pąpek jakoś poćwiczyć żeby dac juz 1 raz się podnieść.potem robisz tak 1 się podniesiesz 1 min odpoczynku lub więcej ile potrzebujesz potem jeszcze 1 raz i tak z 10 razy. i po 5 godzinach możesz jeszcze raz tak.:) mi pomogło:D

pozdr.

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2353 Napisanych postów 46581 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 493660
Co do wagi pewnie masz dobra na wszelki wypadek podaj jaki masz wzrost.

Zeby poprawić sie w podciąganiu weź pod drążek krzesło i podciągaj się z pomoca nóg a opuszczaj z ciężarem własnego ciała.

Rób większą ilość serii mniej powtórzeń

Ps postaraj się wprowadzić dodatkowe ćwiczenia ogólnorozwojowe

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
fakt zapomniałem o wzroście. 1,92m
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2353 Napisanych postów 46581 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 493660
No to tez jakiś "mięsisty" nie jesteś

więc spokojnie mozesz jeszcze masowac co do rad to są aktualne

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10942 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 24709
nie jestes sam ja tez kiepsko z drazkiem tylko 2 razy sie podnioseparodia

:)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
mam zamiar zacząć biegać. Będzie miało to jakiś wpływ na "drążek"?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2353 Napisanych postów 46581 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 493660
Nie pod warunkiem że nie będziesz się podciągał zaraz po bieganiu

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 158 Wiek 22 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 853
ja się też musze za drążek wziąść bo nie cale 2 razy się podniose. a mam tylko 13 lat:D

pozdr.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15470
Z tego co piszesz wynika, ze twoim glownym celem jest podciagniecie sie 30 razy i, ze musisz to zrobic w ciagu 5 miesiecy.
Skoro tak stawiasz sprawe nie zgodzilbym sie z sugestia riona o masowaniu. Jesli chodzi o ilosc podciagniec kluczowa role odgrywa niska waga. Takze aeroby,biegi, niskokaloryczna dieta to bedzie klucz w uzyskaniu celu. Co do samego sposobu trenowania (nogi na stolku itp ) rady juz dostales. Na poparcie moich slow podam przyklad mojego kolegi z czasow liceum. Dzieki swojej niskiej wadze ok 50 kg pobil rekord szkoly w podciaganiu byl lepszy od popzredniego rekordzisty , ktory byl w reprezentacji polski w gimnastyce sportowej. Takze na tej podstawie twierdze, ze niska waga ma tu kluczowe znaczenie + oczywiscie sam trening na drazku.



Zmieniony przez - Adas007 w dniu 2008-03-10 18:58:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pompy/ ale jak?

Następny temat

HST I 4 PYTANIA

Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Mariusz Tomczuk  w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Mariusz Tomczuk w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Podsumowanie Diamond Cup Warsaw  2018 Podsumowanie Diamond Cup Warsaw 2018 GABA i melatonina - na sen i regeneracje GABA i melatonina - na sen i regeneracje Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go