Temat został odczytany 6520 razy

Plan treningowy na drążek

zgłoś naruszenie
  • donpatricc
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 547
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2264
  • Trenuje: Zależy w czym :) Aha, i lubię piwko+dobra muza+ bilard :)
30 to rzeczywiście jazda w takim czasie :)

Ale, gdyby nie wiara to pewnie samolotów by dzisiaj nie było ;)

Już Ktoś wyżej napisał, że dobre jest podciąganie się z krzesła (ja wolałem podskoczyć) i powoli opuszczać się w dół. Do tego co któryś dzień podciągałem się po kilka razy (ile wlazło) do połowy i tak coraz więcej :)

Aha - nie wiem , czy to dobry pomysł, ale mi sie sprawdzał, tak z głupa (mam drążek w drzwiach do pokoju) prawie zawsze jak wchodziłem lub wychodziłem z pokoju to przy pomocy drążka (z rozmachu się podciągałem) :)

Ale pewnie najlepsza sprawa to czysta technika :)
sam nie wiem...
1205533404000
zgłoś naruszenie
  • wiadomo_kt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 805
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 10721
techinka wazna bedzie zwlaszcza na egzaminie tak jak czytam na forum, ilosc zaliczonych podciagniec bedzie mniejsza niz maks domowy, bo raz to technika, a dwa to instruktor decyduje kiedy sie z tego drazka opuscic :)
1205536527000
zgłoś naruszenie
  • Raad
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 67
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1269
ja z podciaganiem na drążku nigdy nie miałem problemów(nadchwytem, podchwytem wasko szeroko)(a w liceum nawet poprawilem rekord szkoły 36 razy podchwytem) i wcale nie jestem najlrzejszy, a zaczynalem tak o, bez planu, podciagalem sie jak tylko przypomniałem sobie o drążku, czasem nawet 20 seri dziennie
ilość powturzen zwiekaszałem stopniowo co tydzien dokladałem 1 lub 2 w zależności od mozliwości,
proponuje zaczac od podciagniec z ugiebtych rak , a pozniej stopniowo starac sie robic pełne podciagniecia , stopniowo nie agresywnie zwiekszajac ilosc powtorzen , proponuje tez robienie seri z duzymi przerwami kilka razy dziennie
ja sie nie znam, tylko mówie z wlasnego doswiadczenia i doswiadczenia mojego mlodszego i szcuplego brata, który niebył dobrzy w tym...
1205756369000
zgłoś naruszenie
  • Raad
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 67
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1269
a co do techniki , moim zdaniej jest bardzo warzna, ale na poczatku ciezko mowic o technice , jak sie nie mozemy podciagnąc ani pol razu;)
1205756828000
zgłoś naruszenie
  • Deqstator
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 44
podciąganie.pl :)
moim zdaniem jeśli będziesz sumiennie wykonywał ten plan to... i tak nie podciągniesz się 30x, ale poćwiczyć nie zaszkodzi. każdy jest inny ;D
Siemasz Goliat
jestem Dawid
1280166517000
zgłoś naruszenie
  • komplexo
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 141
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1801
  • Trenuje: kilka miesięcy poważniej
faza negatywna to podstawa u wielu przypadków na początku jest bardzo pomocnym sposobem.
Chociaż podciaganie niepełne czyli w.w z nogami na ziemi też jest dobrym pomysłem. Lub zastosuj zwis na drążku na ugietych ramionach na jakiś określony czas
1280169566000
zgłoś naruszenie
  • QUEBLO
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 26077
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 153197
  • Status: Specjalista
  • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
jak ani razu to tylko faza negatywna zostaje lub zamiennik jakim jest ściąganie wyciągu(jeśli chodzi na siłownie)ale jako że to zamiennik,wieć jak tylko osiągnie się to 1 powtórzenie to lepiej od razu przejść na podciąganie.

No i jeśli ktoś nie potrafi nachwytem szerokim ani razu się podciągnąć to niech podciąga się neutralem(do szerokości barków lub troszke węższym) lub węższym podchwytem. To łatwiejsze nieco sposoby.
"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"
1280174921000
zgłoś naruszenie
  • ruzga
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 19
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1048
Polecam przeczytać na temat treningu amstronga tym treningiem powinieneś się spokojnie wyrobić w 5 miesięcy do 30 podciągnięć , jedynie co przy nim potrzeba to systematyczności i dużo chęci gorąco polecam.
1280216649000