logo
zamknij zamknij

Plan treningowy na drążek

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6788

0 5 0
napisał(a)
donpatricc
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 547 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2264
30 to rzeczywiście jazda w takim czasie :)

Ale, gdyby nie wiara to pewnie samolotów by dzisiaj nie było ;)

Już Ktoś wyżej napisał, że dobre jest podciąganie się z krzesła (ja wolałem podskoczyć) i powoli opuszczać się w dół. Do tego co któryś dzień podciągałem się po kilka razy (ile wlazło) do połowy i tak coraz więcej :)

Aha - nie wiem , czy to dobry pomysł, ale mi sie sprawdzał, tak z głupa (mam drążek w drzwiach do pokoju) prawie zawsze jak wchodziłem lub wychodziłem z pokoju to przy pomocy drążka (z rozmachu się podciągałem) :)

Ale pewnie najlepsza sprawa to czysta technika :)

sam nie wiem...

napisał(a)
wiadomo_kt
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 805 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10721
techinka wazna bedzie zwlaszcza na egzaminie tak jak czytam na forum, ilosc zaliczonych podciagniec bedzie mniejsza niz maks domowy, bo raz to technika, a dwa to instruktor decyduje kiedy sie z tego drazka opuscic :)
napisał(a)
Raad
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1269
ja z podciaganiem na drążku nigdy nie miałem problemów(nadchwytem, podchwytem wasko szeroko)(a w liceum nawet poprawilem rekord szkoły 36 razy podchwytem) i wcale nie jestem najlrzejszy, a zaczynalem tak o, bez planu, podciagalem sie jak tylko przypomniałem sobie o drążku, czasem nawet 20 seri dziennie
ilość powturzen zwiekaszałem stopniowo co tydzien dokladałem 1 lub 2 w zależności od mozliwości,
proponuje zaczac od podciagniec z ugiebtych rak , a pozniej stopniowo starac sie robic pełne podciagniecia , stopniowo nie agresywnie zwiekszajac ilosc powtorzen , proponuje tez robienie seri z duzymi przerwami kilka razy dziennie
ja sie nie znam, tylko mówie z wlasnego doswiadczenia i doswiadczenia mojego mlodszego i szcuplego brata, który niebył dobrzy w tym...
napisał(a)
Raad
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1269
a co do techniki , moim zdaniej jest bardzo warzna, ale na poczatku ciezko mowic o technice , jak sie nie mozemy podciagnąc ani pol razu;)
napisał(a)
Deqstator
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
podciąganie.pl :)
moim zdaniem jeśli będziesz sumiennie wykonywał ten plan to... i tak nie podciągniesz się 30x, ale poćwiczyć nie zaszkodzi. każdy jest inny ;D

Siemasz Goliat
jestem Dawid

napisał(a)
komplexo
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 141 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1801
faza negatywna to podstawa u wielu przypadków na początku jest bardzo pomocnym sposobem.
Chociaż podciaganie niepełne czyli w.w z nogami na ziemi też jest dobrym pomysłem. Lub zastosuj zwis na drążku na ugietych ramionach na jakiś określony czas
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 502 Napisanych postów 27356 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 171330
jak ani razu to tylko faza negatywna zostaje lub zamiennik jakim jest ściąganie wyciągu(jeśli chodzi na siłownie)ale jako że to zamiennik,wieć jak tylko osiągnie się to 1 powtórzenie to lepiej od razu przejść na podciąganie.

No i jeśli ktoś nie potrafi nachwytem szerokim ani razu się podciągnąć to niech podciąga się neutralem(do szerokości barków lub troszke węższym) lub węższym podchwytem. To łatwiejsze nieco sposoby.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
ruzga
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1048
Polecam przeczytać na temat treningu amstronga tym treningiem powinieneś się spokojnie wyrobić w 5 miesięcy do 30 podciągnięć , jedynie co przy nim potrzeba to systematyczności i dużo chęci gorąco polecam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pompy/ ale jak?

Następny temat

HST I 4 PYTANIA

Domowe burgery z cytrusowym łososiem, serem kozim i dodatkiem sosu żurawionowego

09-11.06.2017 Olympia Amateur Spain 2017 - Marbella - WYNIKI

Adrianna Kaczmarek - ocena sylwetki

Niesportowe wyznania Pauli Banot-Leoniewskiej

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część I i część II.

Trening odchudzający dla kobiet

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm

5 owoców, które warto włączyć do diety