SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy masa 17 lat 73kg 175cm

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2447

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 113
Witam, na silowni ćwicze juz od około 1,5 roku, regularnie (3x w tyg) chodze od 3 miesiecy, potrezbuje dobrego planu na poprawe masy. Biore teraz jedynie Gainera Activlab Whey Gainbody, szczegółowej diety nie mam ustalonej ale staram się zdrowo odżywiać (jogrty naturalne, musli, witaminy, tran). Z tłuszczem nie ma większsego problemu. Nogi odpadają, 3x w tygodniu trenuje sztuki walki a tam same ćwiczenia na rower, oprócz tego codziennie 6km na rowerze jeżdze.

Tydzien wygląda tak:
Pon- sztuki walki
Wt- sztuki walki
Sr-Siłownia(klata, triceps)
Czw-sztuki walki
Pt- siłownia(plecy, biceps)
sob-wolne
Ndz-siłownia(barki, przedramie, brzuch)

Z treningów na nogi i brzuch na siłownii zrezygnowalem ze względu na wiele cwiczeń wyst. na treningach sztuk walki na te partie.

Proszę o dobry plan treningowy na siłownie :)



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 73

Wzrost: 175

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1,5

Uprawiane inne sporty: Sztuki walki, rower, narty, piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: brak szczegółowej, staram się zdrowo odżywiać, raczej dużo białka w diecie:)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Gainer activlab whey gainbody, witaminy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
Witaj !

Masz bardzo mocno obciążony wysiłkiem fizycznym swój harmonogram, w takim wypadku odradzałbym ci trening standardowy na siłowni a zainteresował się odmianą FBW / HST – treningi z tego rodzaju ce****e m.in. to, ze nie ćwiczysz partii raz w tygodniu, srogą ilością ćwiczen i serii, a robisz to 3x w tygodniu po troszku – a sumarycznie daje to tyle samo ćwiczen /serii jednakze bodziec do miesni dostarczasz częściej, unikasz bolesnego efektu obolałości /zakwasów/ po treningu i braku sił , co przy treningu SW jest nie lada problemem.
Patrząc od drugiej strony- gdy zdarzy ci się ostrzejszy trening sztuk walk- na siłowni mógłbyś nie mieć sił / chęci do dobrego treningu- a w wyjściu jakie ci proponuje masz problem z głowy , robisz lekki trening (w razie jakiegos małego urazu nawet go opuscisz) ale nie przepadnie ci on , tylko zrobisz go jeszcze 2x w nastepnych dniach tygodnia: )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 27 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 106
Trenując sztuki walki, rower to ciężko będzie Ci wrzucić na masę.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
łatwo nie będzie, ale sport polega nie tylko na treningach ale i odpowiednim odżywianiu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 113
Dzięki, prawdopodobnie od nast. tygodnia przejde na FBW. Mam jeszcze 1 pytanie:

Co jest najlepsze na regeneracje mięśni między treningami (siłka/sztuki walki) ?? oraz czy mam robić po paru miesiącach ćwiczeń np tygodniową regeneracje (bez treningów, tylko np basen) ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
owszem przerwa jest polecana - wlasnie w celu regeneracji tk. miesniowej powinna ona byc robiona co ok 6-10 tyg zaleznie od stopnia zmeczenia.
do regeneracji miedzy? skup sie na odzywianiu (podaz protein-budulca, energii - tluszcze i cukry), spaniu etc

wiecej w www.kulturystyka.pl/atlas/ 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z podciąganiem na drążku

Następny temat

Dlaczego