SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy kalistenika FBW czy poprawny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2107

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
witam, jakiś czas już trenuję i chcę sprawdzić czy wszystko robię w miarę poprawnie.Mam też pytanie odnośnie ile mniej więcej ćwiczeń powinien mieć plan FBW w kalistenice.Robię też tak, że w jeden dzień mam trening FBW a w następny lekki trening "wzmacniający" czy to dobrze?Dlatego też pytam o fbw bo nie wiem czy nie lepiej połączyć te dwa dni w jeden.Co 30 treningów mam zamiar coś zmieniać, na razie zmieniłem pompki zwykłe i szerokość chwytu w podciągnięciach.Ile też robić serii 3 czy 4?Trenuje co drugi dzień.

pompki szerokie 11/11/11

podciągnięcia nachwyt szeroki 3/3/3

dipy 7/6/6

wznosy nóg leżąc 10/10/10

pełne przysiady na jednej nodze z wodą trzymaną w ręce dla równowagi 2/2/2

czas odpoczynku między ćwiczeniami/seriami 1:30

trening dzień po:

rozjazdy kółkiem 5/5/5
plank 46/46/46s
plank bokiem 33/33/33s na stronę
zwisanie na drazku 34/34/34

czas odpoczynku miedzy cwiczeniami/seriami 1 min



Zmieniony przez - kantaxo w dniu 2018-04-14 08:02:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3141 Napisanych postów 41426 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319236
Plan ok ale na nogi wybrałbym inne ćwiczenie. Przysiady na jednej nodze bardzo mocno obciążają staw kolanowy.
Spróbuj wykroków.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
a łączyć oba dni w jeden czy w ogóle zrezygnować i w drugi odpoczywać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3141 Napisanych postów 41426 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319236
Zostaw maks 2 ćwiczenia na brzuch i wtedy mozeszz polaczyc.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
rozjazdy kółkiem 3/3/3/3/3

plank 28/28/28/28/28s

dipy 4/4/4/4/4 rozstaw poręczy 51cm

pompki szerokie klata do ziemi 6/6/6/6/6

podciągnięcia nachwyt szeroki 2/2/2/2/1

pełne przysiady na jednej nodze z wodą trzymaną w ręce 2/2/2/2/1

przysiady bługarskie z nogą na łóżku może być z baniakiem wody 6/6/6/6/6

zwisanie na drazku 20/20/20



odpoczynek 1:30 jeżeli obwód a jeżeli przerwa po każdej serii to 54s



Złączyłem te 2 dni i podzieliłem na serie siłowe, co o tym sądzisz?Robić też tutaj obwód czy normalnie z przerwą między seriami?Wczoraj robiłem ten obwód obwód.Ten trening(obwodowy) nie trwa aż tak długo w porównaniu ze zwykłymi seriami bo dodałem ćwiczenia i dodatkowe serie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3141 Napisanych postów 41426 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319236
Brzuch daj na koniec i nie rób w formie obwodu. Będzie git.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
Dlaczego nie w formie obwodu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3141 Napisanych postów 41426 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319236
Jeśli celem jest budowanie mięsni to lepiej zrobić każde ćwiczenie osobno. Dzięki temu masz więcej siły i stosujesz większe ciężary a więc dochodzi do większego napięcia mechanicznego.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
Na razie sama masa ciała, lekkie problemy z kręgosłupem.Nie jestem pewny czy dodatkowe obciążenie mi nie zaszkodzi.


Zmieniony przez - kantaxo w dniu 2018-04-17 22:44:08
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3141 Napisanych postów 41426 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319236
Ale mimo wszystko robiłbym po kolei.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 267 dni Przeczytanych tematów 1820
Ok.Będę testował, a co daje przeniesienie ćwiczeń na brzuch na sam koniec?
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klika pytań do dopracowania "planu treningowego"