SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy do oceny...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 418

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

78

Wzrost

182

Cel treningowy

Masa/Siła

Staż treningowy na siłowni

W tamtym roku 2 miechy na sucho teraz drugi miesiąc

Uprawiane inne sporty

W-f

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Pilnuje to co jem.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Mass xxl

Ostatnio przerabiany plan

Brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

80-90, 140-150, 90
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 807
Poniedziałek:Klatka
-Wyciskanie płaskie:4 serie 8-6-4-2 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

-Wyciskanie (Skos)(sztangielkami lub gryf) zmiennie co tydzień: 4 serie po 8-6-4-2 (Obciążenie dokładane)

-Rozpiętki: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

Wtorek:Nogi
-Przysiad ze sztangą na barkach:4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Wykroki ze sztangielkami:4 serie 8 powtórzeńm (Obciążenie stałe)

Środa:Biceps
-Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt odwrotny niż młotkowy nie wiem jak się nazywa :D 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Uginanie przedramion stojąc podchwytem sztangą lub łamanym: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Uginanie przedramion podchwytem kratownicą: 4 serie 8-8-6-6 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

Czwartek Barki/kaptury:
-Wyciskanie sztangi siedząc zza głowy: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Unoszenie sztangielek bokiem stojąc: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Wznosy sztangielkami: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

-Szrugsy 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

Piątek plecy:
-Martwy ciąg: 4 serie 8-6-4-2 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

-Wiosłowanie końcem sztangi:4 serie 8-6-4-2 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

-Palenie piły tak to u nas nazywają a jak sie nazywa to nwm: 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

Sobota:triceps
-Wyciskanie francuskie hantlami jednorącz 8-6-4-2 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

-Wyciskanie francuskie łamanym gryfem leżac na ławce oburącz 4 serie 8-6-4-2 powtórzeń (Obciążenie dokładane)

-Na dobite wyciąg 4 serie 8 powtórzeń (Obciążenie stałe)

Przerwy między treningami 1-2 minuty.Chciał bym też zadać wam kilka pytań a mianowicie: w jakie dni mam upchać brzuch i czy robić go przed czy po treningu ?Na nogi chciał bym wykonywać jeszcze jedno ćwiczenie ale nie znam innego pchciał bym żebyście polecili mi jakieś co dobrze pompuje na siłe w nogach.Wszelka krytyka i propozycje mile widziane z góry dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Plan miernota jednym słowem , nie trenuj 6 dni pod rząd .

Prosty podział góra/dół , push/pull przód/tył - SPLIT 4 dni treningowe skupiasz się na samych podstawach .

systematyka
technika
odżywianie
wypoczywanie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 807
''Plan miernota jednym słowem , nie trenuj 6 dni pod rząd .'' ale dlaczego uzasadnij swoją wypowiedz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
uzasadnienia nie będzie , są to sprawy zbyt oczywiste , więc skoro nie masz nawet namiastki podstawowe wiedzy .

zapraszam do wnikliwej lektury artykułów podwieszonych , książek ( biblioteki , księgarni ) wyszukiwarki .

Nie jesteśmy płatnymi doradcami i nie odpowiadamy na durne pytania .

wyszukiwarka i baza materiałów SFD .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 807
Ostatnio czytałem troche o splicie mozna robic treningi od 3-5 dni ja wolał bym na 5 dni pon wtorek-trening sroda wolne czw,pia,sobota trening moge tak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 807
Aa i zapomnialem dodać jak bym zaczoł trenować split to nie dał bym rady ukończycć calego treningu nie miał bym sił a gainer mi się juz konczy zeby to uzupenic a kasy narazie brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc z dobraniem treningu

Następny temat

Plan treningowy , co sądzicie ?