SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy dla kobiet!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40353

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1814 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17188
Moja dziewczyna zaczęła chodzić na siłownie. Mam prośbe, żeby ktoś ułożył plan treningowy dla kobiet 3xtyg(pon.sr.pi.).dużo ćwiczeń aerobowych+ ciężary.

pozdrawiam
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2017 Napisanych postów 50413 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 463272
Trening siłowy jest przeznaczony nie tylko dla mężczyzn, ale również dla kobiet. Kształtowanie sylwetki dzięki odpowiednio ukierunkowanemu treningowi na pewno przyniesie zadowalające efekty. Na początek wystarczy wprowadzić 3 sesje treningowe w tygodniu, a aeroby zostawić, gdy przyjdzie zastój w kształtowaniu sylwetki.
Ważnym aspektem jest oczywiście dieta, która powinna być odpowiednio zbilansowana. Ważne jest również to, aby zapewniła nam wszystkie makro i mikroelementy oraz witaminy i minerały, które są niezbędne dla naszego organizmu. W momencie braku białka w diecie warto zaopatrzyć się w białko https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Whey_Protein-opis33284.html, dzięki niemu przygotujemy np.: szejka po treningowego, ale też może być dodatkiem do słodkich wypieków.

Początkowo zalecam trening FBW (Full Body Workout), czyli trening całego ciała.
Warto ułożyć sobie dwie wersje, czyli A oraz B i robić na przemian A, B, A i w kolejnym tygodniu zacząć od B, A, B itd.

Przykładowo:

Trening A:

1. Przysiad ze sztangą 5s8p
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4s8p
3. Rozpiętki 3s10p
4. Wyciskanie sztangielek, na barki stojąc 3s12p
5. Plank 3 x max.

Trening B:

1. Martwy ciąg 5s8p
2. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4s8p
3. Wyciskanie sztangi leżąc 3s10p
4. Push press 3s12p
5. Allachy 3s15p.

*s – seria
*p – powtórzenia.

Trening ten na pewno będzie dobry na sam początek, im jesteśmy bardziej roztrenowani i zaawansowani, możemy zmieniać ćwiczenia, czy liczbę powtórzeń.




1

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
Patrz post FAQ na górze działu
Daj więcej info.



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
ZAPRASZAM TUTAJ:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=92199

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aerobik,rower czy skakanka?

Następny temat

mięśnie brzucha a ćwiczenie na mase

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Dlaczego brakuje jaj w sklepach? Dlaczego brakuje jaj w sklepach?