SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy dla 43latka

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1938

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 28
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 43
Waga : 110kg
Wzrost : 180cm
Staż treningowy: Ćwicze na ławeczce od czasu do casu od 3miesięcy.
Obwód pasa: 100
Obwód klaty: 120
Obwód uda: 60
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Piłka nożna sporadycznie
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : Ławeczka z modlitewnikiem + Hantele + drążek
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Ćwiczenia siłowe
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: nie
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwości finansowe: brak
Twoje pytanie -cel/problem/opis: Chciałbym nabrać więcej siły nie budując przy tym bardzo umięśnionej sylwetki. Oraz chciałbym żebyście sprawdzili mój plan treningowy, którym chciałbym ćwiczyć.

PONIEDZIAŁEK
1.Klatka:
- wyc. sztangi na lawce poziomej 12-12-10-8
- wyc. hantli na skosie 12-10-8-6
- rozpietki na lawce poziomej 10-10-8-6
2.Triceps
- wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 12-10-8-6
- pompki w podporze tyłem 12-10-8-8

ŚRODA
1. Plecy:
- wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 12-10-8-6
- martwy ciąg 10-8-8-6
- dzień dobry 10-8-8-6
2.Biceps:
- Uginanie sztangą stojąc 12-10-8-6
- Zgięcia ramion w opadzie 12-10-8-6
3.Przedramie:
- uginanie nadgarstkow nachwytem 20-15
- uginanie nadgarstkow podchwytem 20-15

PIĄTEK
1.Nogi:
- przysiady 10-10-8
- prostowanie nóg 12-10-10-8
- wspięcia na palce stojąc 15-15-12-10
2.Barki:
- wyciskania sztangi zza karku 10-10-8-6
- unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 10-8-6-6
- unoszenia hantli do przodu 12-10-8-8
3.Kaptur:
- szrugsy 12-12-10-8


Zmieniony przez - bodzius07 w dniu 2013-10-12 16:39:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2468 Napisanych postów 62468 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 516278
bodzius07

PONIEDZIAŁEK
1.Klatka:
- wyc. sztangi na lawce poziomej 12-12-10-8
- wyc. hantli na skosie 12-10-8-6
- rozpietki na lawce poziomej 10-10-8-6
2.Triceps
- wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 12-10-8-6
- pompki w podporze tyłem 12-10-8-8

ŚRODA
1. Plecy:
- wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 12-10-8-6
- martwy ciąg 10-8-8-6
- dzień dobry 10-8-8-6
tutaj jako że już jest martwy ciąg - dzień dobry zamień np na podciąganie na drążku
2.Biceps:
- Uginanie sztangą stojąc 12-10-8-6
- Zgięcia ramion w opadzie 12-10-8-6
3.Przedramie:
- uginanie nadgarstkow nachwytem 20-15
- uginanie nadgarstkow podchwytem 20-15

PIĄTEK
1.Nogi:
- przysiady 10-10-8
- prostowanie nóg 12-10-10-8
- wspięcia na palce stojąc 15-15-12-10
brakuje ćwiczenia na dwugłowy uda
czyli np uginanie podudzi leżąc ,możesz to ćwiczenie wykonać używając sztangielki

2.Barki:
- wyciskania sztangi zza karku 10-10-8-6
- unoszenie hantli na bok w opadzie tułowia 10-8-6-6
- unoszenia hantli do przodu 12-10-8-8
wyciskanie sztangi zza karku zmień na przód ,bo kontuzjogenne ćwiczenie
3.Kaptur:
- szrugsy 12-12-10-8


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 28
Dzięki wielkie ;]
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Szacuny 6917 Napisanych postów 216446 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 803598
osobiscie bardzie mi podchodzi podział klatka,biceps plecy,triceps nogi barki

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43224 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
lodzianin1
osobiscie bardzie mi podchodzi podział klatka,biceps plecy,triceps nogi barki



stary sposób ,ale dobry
to klatka ,biceps i plecy triceps moze byc ,ale po nogach bary cięzko idą i odwrotnie po barkach nogi tez ,wiec moim zdaniem dobra opcja byloby
nogi ciężko ,barki lekko i na nastepnym treningu
barki cięzko ,nogi lekko

przynajmniej ja tak bym zrobił
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2468 Napisanych postów 62468 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 516278
opcja treningu nogi+barki+triceps na jednej sesji treningowej dla mnie kiepska
jak ktoś dobrze zrobi nogi to już nie ma siły na inne grupy mięśniowe
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43224 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
no zgadza się ,ale Łodzianinowi chyba chodziło o tylko barki z nogami bez tricka ,ktory z plecami jest
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 28
Pogubiłem się, według tego co zrozumiałem w piatek tylko nogi, barki i biceps przenies na poniedzialek, a triceps na srode?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2468 Napisanych postów 62468 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 516278
nie
narazie zostaw tak jak jest
jak będziesz mógł trenować w systemie czterodniowym ,to nogi dasz na osobnej sesji treningowej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
CZUNGA
lodzianin1
osobiscie bardzie mi podchodzi podział klatka,biceps plecy,triceps nogi barki



stary sposób ,ale dobry
to klatka ,biceps i plecy triceps moze byc ,ale po nogach bary cięzko idą i odwrotnie po barkach nogi tez ,wiec moim zdaniem dobra opcja byloby
nogi ciężko ,barki lekko i na nastepnym treningu
barki cięzko ,nogi lekko

przynajmniej ja tak bym zrobił


o to to
ja teraz lecę takim wariantem i uważam go za rewelacyjny
barki robię pierwsze, potem wjeżdzam z nogami i na dzień dobry przysiady
taki wariant u mnie sprawdza się super, w piątek poszło super rewelacyjnie z treningiem (szczegóły w moim dzienniku)

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Modyfikacja planu

Następny temat

Przyczyna stagnacji podczas odchudzania- Termogeneza adaptacyjna

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?