SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy Klatka, Biceps

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 584

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 44
Cześć, chciałbym zapytać o plan treningowy na siłownie. Poprawić go aby efekty były jak najlepsze. Ćwiczyłem przez prawie 2 lata z przerwami w domu (pompki itd).
Aktualny plan:
PN. Klatka
WT. Biceps, Triceps. Plecy
SR. Nogi, Brzuch
CZW. Klatka
PT. Biceps, Triceps. Plecy

Co poprawić? Wiek 18 lat, waga 70kg, wzrost 187cm.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7613 Napisanych postów 106870 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242531
Ale to jest tylko podział partii a nie plan treningowy, plan treningowy zawiera jakie partie trenujesz, jakie robisz ćwiczenia jakie serie i ilość powtórzeń wykonujesz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mój plan treningowy jest okej?